Spring naar bijdragen

vrijdag 2 maart


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welterusten Ferry en BamBam.

Marion, fijn dat je de avond weer goed doorgekomen bent. Ik ben het eens met wat je tegen BamBam zei. Daarom denk ik ook dat je die muur beter niet kunt afbreken, maar er op klimmen. Dan lijkt hij meteen een stuk kleiner, en kun je beter zien welke kant je op moet en hem achterlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O gosh Mieke, verliefd wat heerlijk voor je. Geniet er van maar houd je ogen en oren open.
Het is namelijk zo dat als mensen op vroege leeftijd gaan gebruiken ze emotioneel niet groeien.
Ik ben ook verliefd geworden tijdens mijn opnamen, en nog een paar anderen ook, weinige houden stand maar wat heb ik genoten. Neem het gewoon dag per dag en GENIET.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JA, Anna dat klopt, maar soms heb je van dagen dan is geen berg te hoog, geen dal te diep en geen brug te ver, dan kun je echt alles aan en op andere dagen kan een heel klein muurtje al een groot obstakel zijn. Dat kon je vanavond ook zien bij Rosie met het bericht van de Moderator.
Maar desondanks is het haar toch gelukt om over het muurtje heen te stappen en weer haar weg te vervolgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Allen,
Ik begin me zowaar ietwat te schamen dat het zo goed met me gaat.
Ik gun nu zo iedereen die positieve knop die het stoppen gewoon zo makkelijk maakt.
Ik heb geen glazen bol dus kan niet in de toekomst kijken, maar ik ben een enorme ervaring rijker.

Ik zal naar jullie allemaal :rose: straaltjes sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Anjo, die ogen en oren staan op scherp hoor. Beide hoefjes staan stevig op de grond.
Degene die ik heb ontmoet is geen alci maar door een heel vevelende scheiding een paar maanden flink aan de zuip gegaan.

Ik pas op omdat dat beter is voor mezelf, maar op dit moment hebben we geen moment behoefte aan alcohol gehad en genoeg aan elkaar.
Jemig wat kunnen wij goed praten met elkaar.

Wie weet is het een blijvertje en als het aan mij en hem ligt gaat dat ook gebeuren.
Ik voorzie dan een hele mooie toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosie,

Ik snap dat je boos bent, het is ook niet leuk.Ik heb wel eens gehad dat een heel berichtje was verwijderd er stond een duidelijke verslavings term in. Maar dat kon ik eigenlijk wel begrijpen.
Ik denk dat je je aangevallen voelt, logisch lijkt mij.
Maar er stond wel ergens dat krachtermen niet gebruikt mochten worden. Ik heb al 27 jaar mot over het woord poep in het engels. Mijn kleinepoppedientje kwam op haar bibs de trap af in mijn schoonmoeders huis, elke tree klonk er een triompantelijke S***. Mijn schoonmoeder geheel over haar toeren totdat ik zei; leuk hoe ze SIT zegt. Maar eigenlijk vond ik het dom. In het dagelijkse leven moet ik er echt aan wennen om het f... woord niet te gebruiken. Ik gebruik het net nog niet als een bijvoegelijke naamwoord.
S***vind ik inderdaad een non discussie. Ik gebruik nu vaak ""blast"" dat mag wel.
Trek je er niet veel van aan en blijf gewoon hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Way to go, Mieke. Ik gun het je echt. Maar zou ik een goed forumlid zijn als ik je niet zo vertellen hoe het met mijn gegaan is. Ik heb nog nooit zoveel verdriet gehad. Gelukkig is dat niet altijd zo dus ik gun het je zo. Echt! Ik hoop dat je geniet van elke dag!

Dikke knuffel,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran,

Mijn schildklier werkte eerst te hard, toen kreeg ik uitslag over mijn hele lichaam vaak ook een teken dat het niet goed gaat met je schildklier. Nu heb ik twee weken geleden bronchitus gehad en heb daar door heen gewerkt toen vakantie en heb zeker 18 uur per dag geslapen. Ben allleen wakker geworden om te eten. De internist had me gewaarschuwd dat die schildklier kon gaan compenseren dus dat ik extreem vermoeid zou kunnen raken. Ik had moeten werken en heb alleen maar geslapen, zo nu en dan kan ik even piepen en dan viel ik weer in slaap. Ik heb 16 gemiste telefoontjes waarvan veel van mijn school.
IK heb het echt gehad. Ik ben het een beetje beu.
Ondertussen heb ik ook nog Pfeiffer gehad, om eerlijk te zijn ben ik niet supervrolijk.
Ik vind dit maar zelden meer leuk en ook dingen die ik leuk vond doe ik niet meer. Zo nu en dan heb ik nog een les waar ik van geniet maar dat is niet dagelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even, Anjo, ik las je berichtje. Ik denk echt dat je je gewoon ziek moet melden, tot je weer helemaal beter bent. Het is niet niks wat je allemaal achter de rug hebt. Geef maar toe aan je vermoeidheid, je lichaam heeft het kennelijk nodig. En als je dan na de vakantie niet meer terug hoeft te komen, so what. Zoals je zelf al aangeeft werk je nu meestal ook niet echt met plezier.

Je gezondheid gaat voor meisje, en leerkrachten blijven er altijd nodig. Er zijn nog meer scholen.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Knuf als je nog wilde piepen en ik er niet meer ben.
Ik val om van de slaap.
Beetje slaapgebrek gehad sinds afgelopen dinsdag.
Morgen mi staat Mr Right hier voor de deur ( ik doe wel open hoor) en wil er dan weer fris en fruitig uitzien.
Denk aan je Knuf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...