Anna Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Nou, ik ben ook een lafbek hoor BB, ik durf ook niet.
ferry Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Dames, dames, waarom een lafbek, zo zie ik jullie echt niet. Toen ik de eerste keer ging, ging ik ook met knikkende knieeën. En met een blij gevoel naar huis.
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Daar gaan we weer! Wat zijn we allemaal zielig!Zullen we vooral een eigen forum beginnen? www.angsthaas.nl
Anna Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 JAAAA, doe ik meehoewel.....weet niet of ik durf.......Ferry, maar jij bent wel gegaan.
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Nou Fran, het is al wel bijna Pasen. Ga jij voorop, wie weet volg ik wel.
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Pfff, grote bek, klein hartje!Frannie moet het weer doen, hé!Lekker niet! Niet dat ik niet DURF hoor!!!
ferry Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Nou dames, ik ga een rondje met de hond maken en naar bed.een prettige voortzetting.Ferry.
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Stien, wat is eng? Dat ferry een rondje met z'n hondje gaat of de prettige voortzetting:DFrannie is een.......
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 De Hond BB, en dan in het donker..............
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Hihi, Stien... Nooit in het donker om drank geweest?
Anna Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Ben je bang voor honden en het donker Stien? Ik moet ook nog, maar ik wil eerst even mijn film af kijken.
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Neeeeeeee, in elk geval niet dat ik weet, dus nie nuchter
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Nu ja, in de winter is het al om 17.00 uur donker, dus dat beperkt je mogelijkheden wel, Stien!
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Ik ben bang voor honden in het donker, was eens op de fiets in pikke donker en moest naar de schuur. Dat is zo'n paadje achterom zonder verlichting, ik zag alleen een paar grote ogen als lampjes op me afkomen, zo'n grote zwarte boeffier
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Mmmm, geloof dat je beter kan vragen waar ik niet bang voor ben. Dan ben ik sneller klaar.Al die rot angsten beperken me inderdaad.
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Hihi, ik herinner me een verhaal van een ex van me, die op vakantie in Griekenland in het donker naar de camping ging en ineens een grote schaduw voor zich zag. Hij dacht dat het een hond of een ander beest was en schopte ernaar. Het was een rotsblok. Hihi. En hij had een blauwe voet...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Was tie dronken Fran????? auwwwwwAch Stien, de angst rijtjes van veel mensen zijn lang hier hoor..Bang voor kleine ruimtes.Bang voor honden.Bang om de straat op te gaanBang om iemand aan te spreken.Bang om alleen te reizen.Bang voor...........
Anna Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Geplaatst 4 maart 2007 Ik ben voor heel veel bang, maar niet voor mijn hond en ook niet voor in het donker lopen, gek genoeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden