Rae Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Hoi iedereen, * aangepast *Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Welkom Raeen sjonge wat een verhaal.Gelukkig ben je nog jong en jehebt weer een goede stap gezet door hier te komen.Een nieuwe start in een nieuwe stad, en straks met een nieuwe ik,en ook nog in het voorjaar, klinkt goed.Kom maar vaak hier en wij slepen je wel door de moeilijke momenten heen.AA is zo gek nog niet en je krijgt er een buddy, regelmatige bijeenkomstenen heel veel ervaringsdeskundigheid, dus ook die stap gun ik je.Elke stap is er een dichter naar je doel.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Rae WELKOM Een heel verhaal is geschreven...in ieder geval ben je hier op de juiste plekom samen met vele anderende strijd aan te gaan tegen de alcoholom te steunen en gesteund te wordenmet elkaar staan we sterk....delen met elkaar en leren van elkaar...ik wens je heel veel succes Groetjes Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Welkom Rae,Goed dat je je hier hebt aangemeld zeg. Ik vond dat ook erg spannend. Had niet kunnen verzinnen dat het zo nuttig is hier te lezen, te schrijven en reactie te krijgen. En ook reactie te geven trouwens. Kijk voor jezelf waar je je het lekkerst bij voelt. Niets is verplicht.Alcohol heeft jouw al veel narigheid gebracht als ik je zo lees. Goed dat je er wat mee wil doen. Als jij zelf een keus maakt gaat het je lukken. Hier vind je veel ervaringsdeskundigen. Geen hulpverleners. Dat vind ik erg fijn hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Hey RaeIk zag dat je de domino door had...Leuk spel om te doen he!Ik zou gister nog even kijken, wel gedaan maar het kwamer niet meer van....Volgens mij heb ik je nog niet gezien op de dagdraaddie zul je onderhand ook wel weten te vinden denk ik...Grtjs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Welkom Rae:present:Inderdaad een heftig verhaal dat je daar schrijft! Hoop echt dat het je lukt om te stoppen en het lentegevoel door te trekken naar een helder leven. De AA en het hier op het forum komen kan je daar zeker bij helpen.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Bedankt iedereen. @ Sha .. mja, ik denk dat de dagdraad niet echt mijn dingetje is. Ik lees vooral 't forum om mezelf een beetje de kans te geven moed te verzamelen om een nieuwe stoppoging te ondernemen. Ik wissel natuurlijk ook graag ideeën uit op de andere draadjes over alcohol en allerlei. Goede nacht! Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hai Raeje schrijft dat je vooral het forum leest om jezelf een beetje de kans te gevenmoed te verzamelen om een nieuwe stoppoging te ondernemenpersoonlijk vind ik dat je soms die moed kunt verzamelen als je ter plekke wordt gesteund door je medeforummers......ieder zijn ding hoor daar niet vanniets moet...alles kan....in ieder geval veel succesGroetjes Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden