BamBam Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Goedemorgen,Werd voor het eerst sinds weken wakker met een ietwat lichter gevoel, alsof alles gewoon weer goed gaat komen. Fijn. Ik liep naar beneden, deed de gordijnen open en zag dat het sneeuwde!!! Dat vind ik een goed teken. Er overvalt mij altijd een gevoel van opwinding bij sneeuw. Denkend aan vroeger, sleetje rijden, sneeuwballen gooien, op de hoek van de straat wachten op auto's en dan aan de bumper gaan hangen en ons een heel eind mee laten trekken, glijdend op de sneeuw op straat. Ach ja, 't olde wief verteld verhalen uit de oude doos, hihi.Heb een fijne dag allemaal.Alleen vandaag drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 goeden morgen nederland :-))hier niets sneeuw ;-((weet je met de tijd komt alles wel in orde bambam maar alles heeft tijd nodig .mijn dagje is gisteren uiteindelijk mee gevallen , lag op tijd in bed want vandaag is het weer werkendag anjo fijn te lezen dat je er weer tegen aan gaat mensen maak er allemaal een fijne dag van groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Wat nou sneeuw??? Hier nog geen vlokje....Laat ik maar niet aan de bumpers gaan hangen dan Veel plezier en een frisse dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Sneeuwpret was, helaas, van korte duur maar toch leuk:) Volgens het weermannetje op de radio trekken de buien naar het zuiden, wie weet komt er nog iets jullie kant op.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Anjo, goed van je om binnen te lopen bij de verslavingszorg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Goede morgen,Hier geen sneeuw, wel is het koud, het zonnetje schijnt waterig, dus er maar het beste van hopen.Heb allemaal een mooie droge dag.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Ik las net ergens een 'mooi' gedicht:Computers zijngelijk aan drank.Beide kunnen leidentot verslaving....En kunnen meerkapot maken danje lief is, dus genietervan, maar met mate !!!Ok ok, ik ga al.... zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Buien met winterse neerslag en soms gladheid.Een lagedrukgebied boven Scandinavië veroorzaakt een stroming die van zuidwest naar noordwest draait en waarmee steeds koudere lucht wordt aangevoerd. In deze stroming trekken buien over ons land die vergezeld gaan van windstoten, hagel, onweer en (natte) sneeuw. De middagtemperatuur wordt ongeveer 7 graden. De wind in het binnenland, zuidwest, is matig, kracht 3 tot 4. Aan de kust en op het IJsselmeer is de wind westelijk, (vrij) krachtig, 5 tot 6. De wind draait vandaag naar noordwest. Dinsdag houdt de aanvoer van de buien aan maar landinwaarts in de nacht wordt het overwegend droog en klaart het op. Ondanks de tijdelijk afwezigheid van de buien blijft de kans op gladheid nog wel aanwezig. Minima liggen in het binnenland rond het vriespunt en de middagtemperaturen komen niet boven 8 graden uit. De wind is noordelijk, matig rond kracht 4 en neemt aan de kust en op het IJsselmeer toe tot hard, 7. ---Goedemorgen allemaal!Sorry, het wordt helemaal niks met het weer... Ik heb het blijkbaar niet meer zo in m'n vingers.Fijn weekend gehad, lekker doorgewerkt en ontspannen, allebei op z'n tijd. Nog net op tijd een lange wandeling gemaakt met de hond voordat het begon te regenen. Lekker koken, lekker eten, redelijk op tijd naar bed. Mijn moeder kan trots op me zijn. ;-)Iedereen veel sterkte, geluk en plezier deze week!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 BamBam, he bofkont sneeuw:DHier geen vlokje te zien maar ik weet dat je er altijd zo blij van wordt.De dag is nog meer heel jong en beng daar wordt ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt.Ga maar eens goede muziek opzetten en poetsen want van zelfmedelijden is nog nooit iemandbeter geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 hier ook nog geen sneeuw, wel dikke wolken en koud!!!!! brrrr, ik zou op de fiets gaan, maar ik pak lekker lui mijn autootje, ik ben een kou-kleum. werk ze allemaal vandaag, in huis en tuin (te koud?), voor je baas, voor je gezin, maar vooral: DOE WAT VOOR JEZELF: laat het staan, ik doe het ook, ik begin vrolijk aan mijn vijfde weekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Goedemorgen, hier is het weer ook niet veel soeps. Ik heb Shakira maar aangezet, komt er nog wat zonnige muziek binnen. Allemaal weer succes vandaag met wat je wilt bereiken en tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 visje, bedankt dat je shakira opzet, het brengt mij ineens weer terug bij dat fijne telefoongesprek dat ik gisteren had met de "patatbeurtdochter", ook zo'n lieve meid. dat zijn alle meiden die van shakira houden volgens mij! ik kan in gedachten de muziek horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 @ Bibelle, dank je voor je lieve berichtje! Ik ga nu echt wat doen, de dag is zo weer om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Visje, toen ik gisteren langs Arnhem reed, zag ik de borden van Shakira en ik moest gelijk aan je denken, terwijl ik je helemaal niet ken. Lijkt wel een dronkemanspraatje;)Anjo, Je klint echt positief, het werd aanstekelijk. Ik ben gisteren door mijn rug gegaan, kan niet meer op mijn linkerbeen staan, want dan schiet het door mijn linker bil en been, dus ik ga nu zeker een afspraak bij de huisarts maken, maar op maandag is het altijd zo druk. Dus mijn eerste stap op het stappenplan, alhoewel die stappen nu wel moeilijk gaan met mijn linkerbeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Bammetje, fijn dat je nu weer van dingen kunt genieten.Als die reclame op de tv is van Bammetje, moet ik altijd aan je denken. Ja het moet toch niet gekker worden met me.Mick, mooi gedicht, is miste je humor al een beetje.Kohtje en Knuffie, ik mis jullie ook , maar doe beide lekker kalm aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 ja Sneeuwwitje, dan zal de prins je rug en billen liefdevol moeten masseren.Nee hoor is harstikke rot. Ik hoop dat je nog terecht kan bij de huisarts.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Goed Sneeuwwitje,Jij gaat tenminste meteen naar de huisarts. Ik wacht altijd te lang met dat soort zaken.Succes vandaag.Ik blijf nog online, maar ik moet nu even een sollicitatiebombardementje gaan doen.DoeiCorinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Corinne,Ik wacht ook altijd te lang met dat soort dingen.Eigenlijk doe ik alle dingen op het laatste moment.Succes met je sollicitatie-bombrieven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Ik heb nu een brief geschreven om mijn abonnement van de krant op te zeggen, maar ik heb er zo'n moeite mee, want mijn dochter is journaliste van die krant.Ik kan het toch niet maken. Ik krijg gewoon een schuldgevoel.Ik ga toch nog even proberen of ik op een andere manier kan bezuinigen.Ze zal het wel begrijpen, maar ik ben altijd zo trots, als ik haar stukjes lees en vooral als de krant er ligt met haar naam op de voorpagina.Mijn zoon heeft de laatste jaren altijd al op de voorgrond gestaan door zijn ziekte, nu wordt ze weer aan de kant geschoven, dat geeft mijn een schuldgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Beste Marion,Heb je het daarover gehad met je dochter? Zij zal het vast begrijpen. Wellicht kun je een weekend-abonnement nemen, meestal krijg je dan een on-line toegang via internet. Of anders kan ze de stukjes naar je toemailen.Kijk maar eens.Met mijn sollicitatiebombardement lukt het nog niet erg, ik heb kennelijk niet de goede inspiratie vandaag. Ik zal de muze maar eens aanroepen.Ondertussen is zoonlief weer thuis van school.GroetCorinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Marieke, echt een vervelende situatie met je zoon.Hij doet me aan die reclame denken, waar die jongen op bed ligt en niets wil en daarna komt het: Ongeschikt of geschikt voor de landmacht, of zoiets.Nou die van jou is dus nu echt ongeschikt.Mijn zoon had het ook toen hij 18 was, net na mijn scheiding.Hij heeft een half jaar bij huis gelopen, ik gaf hem alleen nog eten, voor de rest niets meer, geen zakgeld, geen kledinggeld echt totaal niets.Na een half jaar had hij echt in de gaten, dat er bij mij echt niets te halen viel als hij uit wilde of geen boxershorts meer had.Hij heeft toen een baantje genomen en dat verdiende zo slecht, dat hij wel in de gaten had, dat een geschoolde baan meer opleverde. Hij is toen een opleiding gaan doen.Soms is het heel moeilijk om zo'n keuze te maken, maar ik had wel in mijn achterhoofd, dat ik het deed voor zijn bestwil en natuurlijk ook de mijne, maar vooral voor zijn toekomst.En nu is hij mij er dankbaar voor, dat ik voet bij stuk heb gehouden, maar ja dat is pas later.Je gaat jezelf zo ook elke keer ontzettend opwinden, wanneer hij niets wil.Maar soms zijn er echt harde maatregelen nodig en maken zachte heelmeesters stinkende wonden.Ik wil je hier absoluut niet mee zeggen wat je moet doen, want ik ken je zoon helemaal niet en weet ook niets van zijn achtergrond, maar ik wil je alleen een voorbeeld geven, dat het ook wel weer goed komt.En als je niet op een lijn zit met je echtgenoot, qua opvoeding dan is het helemaal moeilijk, dat had ik toen bij mijn exman, kinderen zijn heel slim en gaan er van profiteren.Moest wel lachen om je blanke vla en jodenkoeken, maar ja koninginnesoep mag wel, nou doe me dan maar een negerzoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Marieke,Zeg hem maar dat ik zit te popelen om een baan. Zelfs beneden mijn niveau. Thuis rondhangen hangt me inmiddels gigantisch de keel uit. Uit werken haal je energie, je maakt kennis met allerlei mensen, kortom het is leuk en brengt ook nog geld in het laatje. Weet hij eigenlijk wel wat hij verwacht van het leven?Maar ja, kennelijk heb je met een echte puber te maken, die alles alleen maar zwart-wit ziet. Dat hebben we allemaal wel een korte periode in ons jonge leven gehad. Zit 'm niet te hard achter de broek, dat werkt averechts, maar stel wel limieten. Nou ja, ik zou zeggen wanhoop niet, hij draait wel bij. Die tip Marion, daar kun je wellicht nog wat mee.Mijn kinderen zitten nog op school. De oudste gaat komend schooljaar rechten en economie studeren en de jongste werkt er naar toe dat ze kan overstappen op het VWO om daarna dierenarts te worden. De oudste heeft een krantenwijk, de jongste is de buurtoppas. Hopelijk kunnen ze hun ambities waarmaken.Nou ja, mijn dochter (de jongste) zit nu schuin achter me piano te spelen, dus voel ik me een beetje bekeken. Ik ga dan ook even van het forum weg en kom in ieder geval na het eten weer kijken.Groetjes.CorinneP.S. Hier is het nu al een uurtje droog buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Nou Corinne, dan ben je echt wel gezegend met zulke pubers.Bij ons schijnt al een hele tijd de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Vandaag een goede werkdag gehad en geeindigd bij de fysio voor een heerlijke massage. Ik mag het niet te lekker vinden anders stopt hij ermee, en dat zou ik toch wel erg vinden.Ik heb vandaag regen, wind, hagel, sneeuw en nu het zonnetje gezien. Alles bij vlagen.Anjo, ben benieuwd wat je hebt ondernomen!Marieke, alles kan altijd erger met je zoon, acceptatie. De oudste van mij is bijna 30 en niet uit huis te krijgen. Hij werkt weliswaar en heeft een eigen huis die hij al járen aan het opknappen is. Ik denk maar zo, als ze niet aan de alco of drugs zijn of anderzinds dan heb je al heel wat goeds afgeleverd hoor!Bibelle, roerend verhaal over je ouders. SW, kun je niet samen met de buren de krant doen. Dat doen er hier velen in de buurt, scheelt toch kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2007 Vandaag een goede werkdag gehad en geeindigd bij de fysio voor een heerlijke massage. Ik mag het niet te lekker vinden anders stopt hij ermee, en dat zou ik toch wel erg vinden.Ik heb vandaag regen, wind, hagel, sneeuw en nu het zonnetje gezien. Alles bij vlagen.Anjo, ben benieuwd wat je hebt ondernomen!Marieke, alles kan altijd erger met je zoon, acceptatie. De oudste van mij is bijna 30 en niet uit huis te krijgen. Hij werkt weliswaar en heeft een eigen huis die hij al járen aan het opknappen is. Ik denk maar zo, als ze niet aan de alco of drugs zijn of anderzinds dan heb je al heel wat goeds afgeleverd hoor!Bibelle, roerend verhaal over je ouders. SW, kun je niet samen met de buren de krant doen. Dat doen er hier velen in de buurt, scheelt toch kosten.2x is wel wat overdreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden