Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik laat ze ff in een vaasje zetten....Ja, ik ben 320 kilo afgevallen de laatste tijd Heerlijk he, 'legaal' ziek zijn? En je mag dan best leuke dingen doen, want dat is goed voor je herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Je was 374? kilo toch. Goed van je. Niet meer afvallen he!Ik heb zaterdag alweer nieuwe broeken gekocht, ben vlgs mij sinds m'n pubertijd niet meer zo slank geweest. Mensen beginnen nu te zeiken dat ik niet dunner moet worden, pffffff, nooit goed.Rosie, heerlijk sinasappeltje, mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Lekker laten zeiken, maarreh... niet dunner worden he? De rozen staan in een vaasje, schitterend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Nou BB, we zijn de enigen nog hier Ik wens je een fijne dag met je lieffie.... ga je dr zo heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ja, dank je wel.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik ga dr ook weer even uit..... oogjes toe.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Mick en BamBam,Ziek ze lekker uit. En denk erom: je moet je eerst een hele dag lekker fit gevoeld hebben voordat je weer aan de slag mag.Bibelle, Jij doet dus kennelijk ook netjes de opgegeven oefeningen.Ik ga nu eerst even boodschappen doen, dan ben ik daar ook vanaf.En daar na eens even kijken naar de puppie van de buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 koffiepauze op het werk, de secreatresses roken buiten (ben ik al jaren van af, gelukkig) dus ik kan even op internetrosie: wil je een stukje van de bumper van de verongelukte auto om de gremlins te slaan? er zit rode verf op, misschien kun je ze wijs maken dat dat bloed van andere gremlins is, die jij hebt dóódgemept. misschien schrikken ze er van! en het is heerlijk om hard te mogen slaan, vooral op gremlins.maar nu zonder dollen: ellendig dat je zoveel moeite hebt met je schoonmoeder (de mijne was ook niet veel, maar zij is al jááááren as); dat je dit voor je schoonvader gaat doen, vind ik heel erg goed. eervol afsluiten. kun je er daarna een punt achter zetten? hoe is dat voor je man? je laat doorschemeren dat hij ook niet zo dol is op zijn moeder. gaat het na spanje uitdraaien op een definitieve breuk, of alleen een tijd in de diepvries? veel sterkte in elk geval met de hele onderneming. fijn dat jullie niet samen reizen, want dat is in gespannen situaties vragen om gremlins......... liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 daar zijn de meiden al weer terug, ik hoor ze in de pantry, dus snel afsluiten. tot later! bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ach Rosie,Vervelend voor je.Ik kan je wel zeggen dat ik blij ben mijn broer maar 2 keer per jaar zien/horen. Dat is met Kerst en met Pasen. Dan heeft mijn moeder graag iedereen bijmekaar. Altijd zware kost voor mijn partner, want die heeft nog steeds moeite met het dialect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Goedemorgen allemaal,Het is inmiddels weer aardig druk hier op het forum zie ik, ik ben een uur bezig geweest met bijlezen. Wat ben ik blij dat ik lekker op een oor lag toen jullie allemaal niet konden slapen.Bibelle, even ter informatie. Als je een nieuw draadje opent, kun je ook zelf de titel van dat draadje weer veranderen. Je had de datum dus gewoon zelf kunnen wijzigen. Andere mensen kunnen dat niet.Mick, rust lekker uit. Rot dat ze je zo in de mangel genomen hebben. Laten we hopen dat je nu ook echt van alle ellende af bent. En goed blijven liggen hè, dat is beter voor je rug. Beterschap!BamBam, jij ook beterschap. Lekker gevoel is dat hè, als je officieel de rest van de week ziek mag zijn. Een fijne dag bij je liefje.Rosie, ik vind het hartstikke knap dat je het gisteren toch droog hebt gehouden. Lief dat je meegaat naar Spanje om de as van je schoonvader te verstrooien.Water, ik wil graag nog even reageren op je opmerkingen over AD. Allereerst: AD zijn geen middel om gemakkelijker te kunnen stoppen met drinken. Ik ben heel blij dat je zoveel positiever klinkt, maar een week geleden had ik toch echt het gevoel dat je zwaar depressief bent. AD kunnen je daarbij helpen. Ik gebruik ze nu ook enkele maanden, en ik begin me eindelijk beter te voelen. Het is waar dat de eerste week heel zwaar kan zijn, dat was het bij mij ook. Maar ik heb ook de fout gemaakt gewoon fulltime te werken terwijl ik er net mee begonnen was, en dat kon ik eigenlijk helemaal niet aan. Als je een beetje rustig aan doet is die eerste week echt wel door te komen.Verder is het middel dat jij gekregen hebt geen antidepressivum, maar een kalmeringsmiddel. Ik heb iets soortgelijks jaren geleden ook eens gehad, en ik ben er bijna heel erg aan verslaafd geraakt. Dus ik kan me voorstellen dat je dat liever niet wil slikken. Als ik jou was zou ik nog een keer met de huisarts gaan praten.Van mij mag je het natuurlijk zonder medicatie proberen, maar als je weer zo somber wordt als een poosje geleden denk ik echt dat je daar toch iets mee moet. Uit een zo diepe depressie kom je niet zo gemakkelijk op eigen houtje. Ik heb jarenlang alcohol als zelfmedicatie gebruikt, zonder te beseffen wat er in feite aan de hand was, en dat er iets aan te doen was. Het zou me niet verbazen als dat voor jou ook geldt.Anjo, heerlijk dat je zoveel energie krijgt. Ik wens je veel succes bij het opruimen, en opknappen van je huis. Maak er een mooie dag van allemaal. Hier schijnt de zon, maar het is wel nog koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Dialect is een mengeling tussen Antwerps en Zandvliets. Zandvliet ligt bij de grens met Nederland, in de buurt van Putte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 @anna:Ja, ik lig lekker op de bank. Ga af en toe geheel plat en zit nu weer even iets rechter op (kan anders niet typen). De operatie viel tegen. Ik kon de hoeveelheid vocht niet kwijt tijdens de operatie, dus mijn longen liepen langzaam vol (bleek)..... ik lag te klappertanden en te trillen van jewelste en mijn longen deden vreselijk pijn.... dat ging dus even niet goed en dat was best eng om mee te maken. Maar goed, ik ben er nog en ik ben echt heel blij dat het achter de rug is. Home sweet home. @rosie:Ik heb nog wel een strijkbout voor je. Heb dat rotding jaren geleden in de hoek gesmeten. Er wordt hier niets meer (glad) gestreken, behalve schuldgevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Mick, doe maar lekker heel kalmpjes aan. Alleen maar rusten, maar ja je kunt ook niet anders he?BB, ik voel me ook altijd schuldig om me ziek te melden terwijl ik weet dat het onzin is. Van de andere kant, lekker eerst iedereen aansteken voor je weer afhaakt, nee da's fijn! En nu uitzieken!Rosie, wat heftig allemaal. Je mocht je schoonvader graag, niet?Ik kan je alleen adviseren om je zoveel mogelijk op je schoonvader te richten tijdens het laatste afscheid, dat doe je voor jezelf en voor hem. Het is erg vals om iemand in jouw situatie labiel te noemen, maar laat je door haar niet aanzetten tot drinken, dat verdient ze niet.Ik heb ook gebroken met enkele mensen die me het gevoel gaven dat ze me alleen maar omlaag haalden. Je gevoel zegt het wel als het helemaal genoeg is. Je hebt ook kans dat ze nu wel inziet dat het je menens is (zul je altijd zien, ben je er zelf klaar mee en zover om ajuus te zeggen, gaat ze haar excuses aanbieden: manipuleer, manipuleer).Wat het erge is is dat jij er helemaal gek van wordt. Eigenlijk zou ze zo min mogelijk ruimte in je gedachten moeten krijgen en de hoogstnodige aandacht zich beperken tot de hoogstnodige contacten, voor zover je dat kunt opbrengen.Jaha, en nu gaat het weer over haar! Je schoonvader verdient nu eigenlijk de aandacht, en je geliefde en jij.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Mick en Bammetje, lekker weer even aansterken en genieten van het legaal ziek zijn.Mick, ik heb ook heel vaak een ruggeprik gehad, zo'n 7 keer en ik weet uit ervaring dat het elke keer anders is. Ik ben van de morfine ook al een keer helemaal uit mijn dak gegaan in het ziekenhuis, raar spulletje.Rosie, knap dat je het droog gehouden hebt gisteren, maar de drankduivel is bij jou denk ik nog niet weg.Vooral omdat je ook nog met haar naar Spanje moet. Ik kan me voorstellen dat je dat bezig houdt.Kate, volgens mij ben je 2 weken vandaag, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Rosie, minderen is ook werken aan ADB te worden en vooral in deze stressvolle situaties vind ik het knap. Een Roosje voor:present:Rosie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Klinkt heftig Mick, dat vocht in je longen. Ik kan me voorstellen dat het een heel beangstigende ervaring moet zijn geweest. Neem alsjeblieft de tijd om goed uit te zieken. Voor elke complicatie bij een operatie (en dit is een complicatie) moet je wat extra tijd rekenen om te herstellen.Ik heb ook een keer morfine gehad na een operatie, en ik vond het zo geweldig dat ik toen het uitgewerkt raakte gelijk weer wilde. Ik denk dat ik héél gemakkelijk verslaafd zou kunnen raken aan dat spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Marieke, leuk dat je een autootje van iemand van de AA kunt kopen en dat die ouwe zuipschuit de deur uit gaat, dan blijft er geen zuipschuit meer over bij jullie:)Ik heb vannacht wel iets beter geslapen, maar nog niet echt joepie.Voel me ontzettend raar, angstig, depri bah en dat met dit mooie weer, daar moet je toch van genieten,maar ik durf haast niet met de honden te lopen.Morgen heb ik weer accupunctuur, dan vraag ik of hij wat voor het slapen kan doen.Vorige week heeft hij me behandeld voor de rugpijn en de volgende dag was alles weg, terwijl ik niet eens op mijn linkerbeen kon staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 @anna, dank je wel voor de tip, ik heb het geprobeerd, en zie daar: het lukte. behalve adb wordt ik ook steeds handiger op het internet, tot voor kort kon ik alleen tekstverwerken en powerpoints maken, mijn betalingen doen en een beetje googelen. maar via adb leer ik ook weer bij.ik heb oorspronkelijke berichtje verplaatst van de vorige naar de deze dagdraad, en de tekst veranderd; alleen hangt het bericht joann nu een beetje los daar op die eerste draad, sorry joann. voor de rest is het is net als met drinken: je kunt veel herstellen, maar niet alles. ik zal er mee moeten leren levennogmaals anna: bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Hoi mensen,Toen ik iets meer dan 10 jaar geleden in het ziekenhuis kwam met een klaplong heb ik ook een morfineshot gehad tegen de eerste pijn. Ik heb er verder niets mee gehad of zo. Daarna kreeg ik gewoon paracetamol. Was ook voldoende.Ben net een kwartier terug van "kraam"visite. Onze buren hebben een puppie. Schattig beestje.Even bijgeroddeld en -gepraat met de buurvrouw. Gezellig.Verder ga ik vanmiddag nog wel wat op het balkon zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 ik was zó moe, ik heb mezelf twee uur vrij gegeven, lekker naar huis, om half vier moet ik er weer zijn, dus nu even lekker onderuit in de zon voor de zekerheid zet ik een wekker.mick veel sterkte hoor, ik zal een uurtje solidair zijn en blijven liggen (haha); een dikke knuffel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Geniet van het zonnetje. Jammer voor je dat je nog weg moet. Maar je kunt even lekker bijtanken voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 SW, nee a.s. vrijdag is 2 weken. Hoop dat de acupunctuur je morgen helpt, dat heb je zeker verdiend.2 april is toch een rotdag voor jou als ik me goed herinner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Hoi allemaal,Wat een ziekenboeg-verhalen. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet helemaal GDB ben (griep de baas) nog steeds hoofdpijn en spierpijn. De kinderen ook inmiddels, maar die gaan gewoon naar school met paracetamol.Ik moest echt grinniken om dat morfine-verhaal, na een rot-bevalling (understatement) met zwangerschapsvergiftiging-ellende van mijn oudste, kreeg ik bij mijn jongste uit voorzorg een infuus én een ruggeprik. Mijn hemel, ik voelde die vloeistof erin lopen en riep (onschuldig) naar mijn ex: goh wat een heerlijk gevoel dat zou ik altijd wel willen. Ja, als je tig centimeter ontsluiting hebt, stuiterende weeën en half dood bent van de pijn is het zaaaaaaaaaaalig. Het gekke is ik heb nog NOOIT een drug gebruikt maar ik weet zeker dat ik acuut verslaafd zou raken.Ben vandaag 17 maanden ADB en nog steeds zo verslaafd als een deur. Drinken (ook niet sociaal) zit er niet meer in voor mij, drank in huis ook niet. Ik was afgelopen zondag super-super gestresst, de hele dag lopen sjouwen met een dood-ziek kind (van een vriend van mij) toen die uitieindelijk medicijn had gehad en sliep had ik zoiets van: en nu......... een borrel. Mijn persooonlijk valkuil dus weer: moe, stress, kinderleed, 17 uur, en pats!!!!!!!! de Gremlins staan voor de deur. Nou, zegt mijn vriend (nee, niet MIJN vriend maar EEN vriend, wel een hele goede, die weet van de ADB en de Cactussen) dan krijg je van mij een borrel, je hebt het wel verdiend !!!!!!!!!Potverdorie, ik werd woest. Weet je wat ik verdiend heb? 250 rode rozen, een bon van Dior of Clinique van 100 euro, een luxe etentje, onbeperkt shoppen (voor mijn part bij Wehkamp) maar een borrel NEE.Weg met die gore gremlins !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 discussie 1313 slaan we over: we gaan vandaag gewoon verder bij deze draad (=1312) - morgen beginnen we aan 1314; ik hou niet van 1313 en heb er een misbakseltje van gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden