BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Drie zakken drop staat gelijk aan 150 manderijnen, tja, niet echt interessant maar daar dij je wel wat minder van uit, denk ik dan toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Waar leven mensen naar toe? Naar dat ene jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Dus ik eet een halve zak mandarijnen per dag.Nuh, dah klop nie.25 mandarijnen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Dat schijnt. En dan hebben ze hun penning en blijkbaar houden veel mensen het dan niet meer vol. Daarom blijven veel mensen ook lang komen om de 12 stappen door te blijven nemen. En een ieder doet dat op zijn of haar eigen wijze.Er is ook een man die voor een stad waar 11 groepen waren/zijn een tijd bijgehouden hoeveel mensen het volhouden. Dat is maar 25%, de rest haakt af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Neuh, dat klopt zeker niet, 25 manderijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Volgens mij word je dan oranje:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hmm, maar is dat gewoon over het algemeen, of vooral bij mensen die bij de AA zitten, of dan juist minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Nou BamBam,Als je zoveel mandarijnen gaat eten, dan denk ik dat je stoelgang spetterend wordt.Trouwens ik lust absoluut geen drop, ik word er misselijk van als ik het ruik. Maar eet rustig drop; online zitten nog geen geurtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 BURP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja hallo, niet meer van die ingewikkelde vragen stellen, ik heb al zo'n kopzeer. Deze 25% ging over de mensen die naar de AA gingen.En de terugval schijnt dan ook erger te zijn als je zo'n tijd gestopt bent. Mooie ontspannende verhaaltjes zo voor het slapen gaan.Maar het zijn allemaal hele gewone normale mensen, ik vond het wel weer inspirerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Nou Corinne, blijf ik tenminste in m'n nieuwe broeken passen:D maar ik eet geen drie zakken drop hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Nee als je zoveel wortelen eet, of tomaten, dan word je misschien wel oranje.In mandarijen zit nl. geen caroteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ok, ik houd er over op. Geen mens is hetzelfde... dan maar niet te ver vooruit denken. Vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Precies. 24 vooruit kijken is te overzien. En het is nu alweer 23.00 dus dat ga ik vandaag wel redden!Thee, crackers met jam en banaan, ben vandaag holle bolle Gijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Maar na 3 zakken word je heus wel oranje hoor, cpas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Maar waar slaat dat; geen mens is hetzelfde nou op in deze context? Ik ben moe, misschien begrijp ik het niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel ermee te zeggen, dat het natuurlijk niet vast staat dat jij of ik of een ander bang moeten zijn voor over een jaar. Het is natuurlijk niet standaard dat men dan terug valt. Snap je me nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Mick,Gelukkig is geen mens hetzelfde. 't Zou maar een saaie boel worden op de wereld. Maar wat mij betreft, mogen ze wel allemaal pacifistisch worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Nee het is niet standaard, dat is waar. Het valt ze daar alleen op dat er dan rond die tijd weer veel mensen de fout in gaan. Ook wel zonde natuurlijk na zo'n lange tijd.Nou ja, zo ver ben ik ook nog niet maar ik ga er wel voor.Welke kleur penning zou dat zijn? hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 BB, Ik denk dat ie ook blauw is, misschien wat groter.Er bestaat niet voor niets de uitdrukking: blauwe knoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Zo, en nu nog twee broodjes pindakaas en een overheerlijk kopje thee en dan kan ik vast wel lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja, dat zal zeker zonde zijn. Ik kan maar gewaarschuwd zijn. Ik ga eerst voor de blauwe, want die wil ik absoluut binnen slepen na die mooie verhalen en dan ga ik voor de 500 jaar... haha, lekker veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 BB,Word jij soms ook wel eens wakker van de honger als je niet eet voor het slapen gaan?Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Mick,Jij wilt zeker de oudste vrouw ter wereld worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden