Spring naar bijdragen

Donderdag 29 maart

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat schijnt. En dan hebben ze hun penning en blijkbaar houden veel mensen het dan niet meer vol. Daarom blijven veel mensen ook lang komen om de 12 stappen door te blijven nemen. En een ieder doet dat op zijn of haar eigen wijze.
Er is ook een man die voor een stad waar 11 groepen waren/zijn een tijd bijgehouden hoeveel mensen het volhouden. Dat is maar 25%, de rest haakt af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hallo, niet meer van die ingewikkelde vragen stellen, ik heb al zo'n kopzeer. Deze 25% ging over de mensen die naar de AA gingen.
En de terugval schijnt dan ook erger te zijn als je zo'n tijd gestopt bent. Mooie ontspannende verhaaltjes zo voor het slapen gaan.

Maar het zijn allemaal hele gewone normale mensen, ik vond het wel weer inspirerend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel ermee te zeggen, dat het natuurlijk niet vast staat dat jij of ik of een ander bang moeten zijn voor over een jaar. Het is natuurlijk niet standaard dat men dan terug valt. Snap je me nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee het is niet standaard, dat is waar. Het valt ze daar alleen op dat er dan rond die tijd weer veel mensen de fout in gaan. Ook wel zonde natuurlijk na zo'n lange tijd.
Nou ja, zo ver ben ik ook nog niet maar ik ga er wel voor.
Welke kleur penning zou dat zijn? hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...