BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Goedemorgen,wat een waardeloze kl***nacht, BAH. Ik heb elk uur van de klok gezien en ben de hele nacht bezig geweest met drank.Ik droomde dat ik uit was met vrienden en ik had last van TREK, niet normaal. Wat is dit voor flauwekul, ik heb hier helemaal geen zin in!!!!Ik heb zelfs, in m''n droom, drie slokken bier gehad en ik had zo'n zin in nog veel meer. Ik was sterk genoeg om de rest te weigeren en niets meer te drinken maar ik werd zwetend wakker. Niet fijn. En maar verklaringen proberen te bedenken hoe dit nou toch kan. Maar ik hoef niet alles te verklaren, laat gaan, drijf mee met de stroom. Nier er tegen vechten, dat heb ik nou al zo lang gedaan.PFFFFFFF, voel me geradbraakt. Zelfs voor de wekker aan wakker, was blij dat ik op kon staan. M'n blauwe penning een extra aai gegeven en ik ben nog steeds ADB. In m'n droom voelde ik me toch slecht zeg, nadat ik dat bier had gehad. Nou een fijne binnenkomer.Heb een goeie dag allemaal.ALLEEN VANDAAG DRINK IK NIET! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 morgen bambam , dromen zijn gelukkig bedrog zou ik zeggen :-))ik vermoed dat het erbij hoort dromen over drank ?? ik heb die dromen gelukkig niet vaak wat is een blauwe penning ?? wie niet vraagt niet weet he :-))ik dacht dat wij hier een jarige hebben vandaag miss loa proficiaat groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Morge Blacky, ja je hebt gelijk, de meeste dromen zijn, gelukkig in dit geval, bedrog.Hihi, m'n blauwe penning heb ik gekregen bij de AA omdat ik een half jaar droog stond. En ik heb iedereen verteld dat het een hele mooie blauwe is. In de hoop dat anderen ook naar de AA gaan en ook zo'n hele mooie blauwe penning willen:DIk mag vanavond weer, ga voor de derde keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 hoi bambam, in mijn internationale AA groep in spanje heb ik drie penningen 1 , 2 & 3 maanden ontvangen maar ben die tot mijn spijt door de verhuis nog niet tegen gekomen .van mijn belgische-nederlandse AA groep in spanje heb ik een jaar penning gekregen al ben ik zeker nog geen jaar nuchter maar de chair gelooft in mij vertelde hij mij , nu ja nu kan ik niet anders als er voor zorgen dat ik die jaar penning ook verdien he :-))hier in belgie lukt het mij niet zo goed om een AA greop te vinden maar ik denk dat het aan mijn eigen ligt ;-((aanstaande zaterdag en zondag is er hier een bezinning van AA ik ga er een dagje naartoe hopelijk vindt ik daar terug wat ik blijkbaar ook in de verhuis verloren ben :-))wat het ook is wat ons nuchter houdt als we maar nuchter blijven aan iedereen een fijne dag groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hoi BamBam,Lijkt miij niet geheel gek hoor, dat je over drank droomt. In feite ben je er toch veel mee bezig (neem ik aan) en ik denk dat het roken hier misschien ook iets mee te maken heeft (toch een beetje schuldgevoel? Wil je mn strijkijzer hebben?).Ik ben vanacht net niet opgegeten door een monster... Wat dat er nou mee te maken heeft??? HihiJoh, vanavond ga je weer 'lekker' naar de AA. Komt vast allemaal goed., Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Blacky, wat goed van je dat je naar een bezinning van de AA gaat. Is er geen goeie groep bij jou in de buurt?Mick, de morfine zeker??? Enge monsters..... verkleed als bierglazen of een bierinfuus:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Dat strijkijzer zou ik nog maar niet weggeven Mick, die heb je zelf zo nu en dan vast nog nodig:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @Blacky:Succes! Leuke pet trouwens.@BB:Ach die morfine is uitgewerkt.... pfffff, dat is het misschien. Het was een soort Dino... en dat alleen maar omdat 'we' belletje hadden getrokken (zoiets kinderachtigs was het volgens mij) bij een oude vrouw en die was het nu toch wel een keertje zat. Ze had Dino op ons afgestuurd, de anderen werden wel verscheurd en opgegeten (was een kabaal).... lol en ik wil zeggen dat de morfine is uitgewerkt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja, daar zeg je me wat BB. Je hebt er vast zelluf nog wel eentje liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 hoi bambam , ik vermoed dat alle groepen goed zijn maar dat ik nog teveel vergelijk met mijn internationale groep ;-((mick ik vindt jouw pet ook prachtig staan :-)groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja, mijn strijkijzer heeft wat afgestreken de afgelopen weken. Mag nu weer uitrusten in de kast.Beware of Dino, haha.Blacky, als je maar een goeie andere groep vindt, wat extra steun kan geen kwaad.Zo ik ben weg, ff langs de huisarts. Ook iets waar ik geen zin in heb maar wel ga doen.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 goedemorgen allemaal,wat ellendig als de dromen je zo dwars zitten; maar hopelijk is er vandaag genoeg tegenwicht te vinden, dus we gaan er maar weer voor. veel plezier bij alles wat je onderneemt, en bij de AA vanavond. ik ga na het werk direct door naar mijn zusje; je moet toch wat met al die dagen alleen elke week. groeten en tot vanavond laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Succes bij de huisarts (niets ernstigs hopelijk, of ga je alleen voor nicotinekauwgom?... gna) Geniet lekker van je 'vrije' dag. Misschien kan je nog een beetje bij slapen in de zon vandaag en dromen over frissere dingen. Gooi die shag in de kachel mens.... ga je vast heel leuk van dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @knuffie: jammer dat het misging, maar elke nieuwe dag geeft nieuwe hoop; gewoon weer opnieuw beginnen en het geloof in jezelf weer opkrikken! liefs hoor! bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Goeie morgen allemaal,Knuffie, ga vandaag met een schone lei van start. Gisteren was gisteren, wat gebeurt is, is gebeurt. Niet getreurd, vandaag ga je weer op het goede pad lopen. (Heb ik daarom gedroomd dat iemand mij de weg vroeg?)BamBam, die droom heeft vast ook iets te maken met je grieperige conditie. Rust maar lekker uit vandaag.Mick, heb je een beetje lekker geslapen op de bank en gaat het alweer wat beter?Blacky, je vindt vast een goeie groep.Bibelle, werk ze vandaag, en veel plezier bij je zus vanavond.Ik ga zo ook een uur weg.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ook goedesmorgens,Ben wel wakker maar nog niet helemaal. Op donderdagmorgen mag ik uitslapen na de woe-avond en pakken de kinderen zelf brood. Hmmmmm, eigenlijk vind ik het niks maar vannacht sloeg een restje griep toe.Dus ik voel me .......****----- waardeloos zeg maar.Twan, waar is het weer? Het is hier bewolkt, dat KAN NIET.Jongens, een nieuwe frisse droge dag graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @cpas:Ach lekker geslapen is anders..... ik heb gelegen en in computertaal gedacht (doe ik dit dan toch iets teveel?).Er is een vrachtwagen over mijn buik heen gereden, maar verder voelt mijn hoofd wel wat beter. De rommel is uitgewerkt en dat vind ik wel fijn. Had toch een soort van kater van al die rare dingen die ze je geven in het ziekenhuis. Ook zo gek toen ik hier later aan terug dacht... gewoonlijk (en zeker vandaag de dag) wil ik eigenlijk geen enkel medicijn meer slikken en als ik dan iets 'moet' slikken, wil ik eerst altijd goed weten wat ik slik en lees veel te goed de bijsluiter, zodat ik al bijna niet meer 'durf' (had ik vroeger geen last van, maar vandaar ook nu juist wel, denk ik), maar in dat ziekenhuis nam ik alles gretig aan zonder te vragen wat het was en sloeg het achterover. Achteraf vind ik het ook belachelijk dat ze je niet eens vertellen wat ze je geven en gaan er maar vanuit dat je dat allemaal wilt... Nou, ik had gewoon een kater gister van al die gifstoffen die eruit moesten. BAH..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Enkele buien, mogelijk met onweer.Gedurende de 1e helft van de ochtend is er in het zuidwesten kans op mistbanken en laaghangende bewolking. Verder is het vandaag half tot zwaar bewolkt en er vallen enkele buien, mogelijk met onweer. De middagtemperatuur ligt rond de 13 graden, maar in het noordoosten enkele graden hoger. De wind draait geleidelijk overal naar het zuiden tot zuidwesten en is matig, kracht 3, langs de kust eerst 4 bft. In de nacht van donderdag op vrijdag zijn er wolkenvelden, kan er mist ontstaan en maakt het zuiden nog kans op een (onweers)bui. Het wordt ongeveer 6 graden. Vrijdag overdag ontwikkelen zich in het zuiden nog enkele buien, elders is er ook af en toe zon en blijft het waarschijnlijk droog. De middagtemperatuur loopt uiteen van 13 graden in het zuiden tot 16 in het noordoosten. De wind komt dan uit oost tot noordoost en is overwegend matig. In het zuiden is er eerst nog weinig wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Mmm, dat klinkt niet zo best Twan. En wat gebeurd er het weekend??? Heb je daar al zicht op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hallo Twanneman, hoe gaat het met je.Still going strong?Ik zie dat de moederator ook alweer druk is geweest, goed zo jongens en meisjes. Bammetje mag wel een beetje op haar taal gaan letten:o, hihi.Recht uit m'n hart schrijven noem ik dat. Maar het was een waardeloze K nacht.Ja Rosie, ik had echt trek. Er kwamen grote Amsterdammers(bier he) voorbij en ik heb van eentje drie hele grote slokken genomen. Ik had zo'n zin om door te zuipen maar voelde me acuut ook zo ongelooflijk schuldig....Iedereen was aan het bier en aan het roken en ze werden lekker dronken. Lekker schreeuwen, ouwehoeren, zoals ik dat ook vaak deed. Raarrrrrrrr.Maar nog steeds ADB dus no worry's maar ik werd niet zo blij wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Twanneman, volgens wetter.online schijnt hier de zon de komende dagen? Vanavond ff een dipje maar voor de rest wel oke. Hoe kan dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Mick, drie dagen half bewolkt en daarna zon, nou ja, vlgs wetter.online dan he!Hier is het beter weer, zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ach gut, de baviananen in het Noorderdierenpark zijn van slag. Ze zitten met z'n allen een beetje hysterisch te wezen op een rots. Stakkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 vr za zo ma diZonneschijn (%) 20 40 60 60 50Neerslagkans (%) 40 20 10 10 10Neerslaghoeveelheid (mm) 2 0-1 0 0 0Minimumtemperatuur (°C) 6 5/8 6/8 5/8 4/7Middagtemperatuur (°C) 14 13/15 13/16 14/16 11/16Best mooi weekend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja, dat heb ik gister ook gezien op tv. Gebeurd wel vaker, maar ze weten niet waarvan. Zielig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden