Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 Maart

Rudy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb gisteren kruiden gekregen van de acupuncturist om goed te slapen, daar moet ik thee van zetten
Maar omdat we gisteren geen stroom hadden en ik niet op gas kook, kon ik geen thee zettte.
Dus ik ben benieuw of het een beetje helpt.
Hij vroeg me wel hoe het met de alcohol ging.
Het gekke is dat ik bij een psycholoog of psychiater al bijna op de punt van de stoel ga zitten als ze wat vertellen en ik me heel erg in houd.
Maar ik kom nu elke week bij acup. en je bouwt een soort band op en hij vraagt het zo gewoon, zodat je uiteindelijk nog meer vertelt aan zo iemand dan aan een psycholoog. Het zal ook wel een soort klik zijn en hij heeft ontzettend veel humor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Marieke...ik ben net terug van de sauna, heerlijk wat een luxe. De hele avond in je blote tokesie rondlopen, beetje zweten, koud douchen, zwemmen, bubbelen ff wat eten, ff wat drinken, wat een leven.
Niet dat dit nou iets met drank te maken heeft maar toch, het was heel erg fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, had ik em toch gesnapt.

Marieke, mooi verhaal van jou over je AA. Goddeloze Rotterdammers, hihi. Maakt niet uit, als het maar werkt. En jij drinkt maar mooi niet meer, lekker fijn!

Leuk dat mensen toch geinspireerd raken door die verhalen over de AA. Wat denken jullie, kunnen we ook groepskorting krijgen als we met z'n allen gaan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stientje is weer terug. Paar dagen gaan snel voorbij. Eerste twee dagen werd mijn man ziek en daarna was ik de gelukkige om het over te nemen, was een buikgriepje. Dus we hebben niet veel ondernomen, maar wel veel samen kunnen praten. Was wel nodig denk ik.
Vanmiddag geprobeerd wat bij te lezen, moet morgen maar verder want ik ben wat van slag.
Ben naar het zkh geroepen bij iemand die gevraagd had aan mij of ik hun oma wilde worden van het eerste kindje. Ze werd vandaag opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. Mijn man was veel te moe (ik ook eigenlijk). Ben toch in de trein gesprongen en heb er vanavond een paar uur gezeten. Ik heb blijkbaar weer allemaal verkeerde dingen gezegd en iedereen is erggggg boos op me. Ze bellen me ook niet om op de hoogte te houden. Slapen kan ik er niet van. Ik weet het effe niet.
En dan lees ik hier dat velen het moeilijk hebben, ik kweet niet meer wat en hoe ik moet doen. Ben alles effe kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, wat jammer om te horen dat je het nu zo moeilijk hebt. Misschien is het voor nu ook allemaal wel teveel. Probeer het even te laten rusten, als het je lukt. Je kunt nu niets aan de zaken veranderen. Misschien heb je, na een nachtje slaap, weer iets meer goede moed. Sterkte ermee.

En Stien, geloof me, niets maar dan ook niets is het waard om te gaan drinken. Hou vol meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...