Spring naar bijdragen

zondag 1 april


joann

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vond het wel reuze grappig zo bedolven onder de hagelslag ideeën. Kijk, zo'n forum daar heb je nog eens wat aan !!!

Ik had nog een idee: allebei één doos en waar ze die bewaren moeten ze zelf weten en op = op dan mogen ze van het zakgeld een nieuwe kopen.

Daar ga ik maar eens lekker over mijmeren.

Ik kan bij de apotheek (die krijg ik gratis) van die potjes halen (dank zij mij heeft de tandarts een nieuwe auto en de apotheek een privé-jet) en voor een week hagelslag erin doen, maar dan krijg je hetzelfde probleem. Ik vind het toch wel leuk om met zo'n probleem om te gaan, omdat het model staat voor de manieren waarop ik in het leven sta, en met conflicten om probeer te gaan, zo oprecht en eerlijk mogelijk. En ik vind ook dat de kids een zekere frustratie-tolerantie-grens mogen leren kennen, en misschien krijgen ze wel allebei een doosje en verstop ik de rest. Gna gna, en één minipotje curry per week, mijn Zoon eet dat overal en nergens op. Maar ja, kaas lusten ze niet, maar rookvlees wel (du-huh). Ben blij van iedereen te horen dat dit erbij hoort. Daar is voor mij dit forum ook belangrijk voor. Prietpraat en priet-problemen. Die jullie allemaal al achter de rug hebben, en ja, ze hebben het overleefd, maar dat betekent niet dat ik de weg naar volwassenheid voor ze hoef te plaveien met hagelslag (tjee het lijkt wel poooweeeeziiieeee zeg, dat krijg je als je om 23.22 nog nuchter zit te typen....).

Maar mijn pilletje roept dat ik mijn rust hard nodig heb, morgen een dagje administratie bij X voor de boeg (niet mijn ex hoor daar doe ik niets voor) en daarna een verfplan maken bij Y, die wou alles spierwit verven, dat is geen gezicht dus ik heb haar overtuigd van een neutrale RAL-kleur, dat is altijd makkelijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn huurhut was ook geheel donkerbruin en donkergroen jakkie bah. Dan kan je beter crème-wit nemen want spierwit is wel erg wit ook als het niet helemaal dekt meteen. Ik heb echt met 7 man hier 7 dagen behang staan trekken, vreselijk, dit huis is van 1970, en altijd maar erover héén behangen. Er zaten wel 8 of 9 lagen onder. Daarna bleek de muur van ouderwets gestort beton te zijn (met luchtgaatjes dus) dat kan je niet meteen behangen, dus eerst alles geplamuurd. Naast ADSL aanleggen en boren kan jullie Houtje inmiddels ook plamuren. Behangen kon ik al, en vind ik reuze leuk werk. Maar de rest heb ik beneden allemaal laten spuiten, en inmiddels 4 jaar later, mag er wel weer een kwast over. Nou ja, van de zomer misschien.

Maar nóóit spier- en spierwit heb ik geleerd van een schilder.

Jongens ik gaat naar bed voor ik helemaal weer wakker word.

Welterusten en Anna, geniet van je mooie maan, hij is er voor jou en jou alleen !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje

Welterusten dan.
En die hagelslag. Verplicht het eens te eten, houden ze er zo mee op misschien. Hoewel, mijn broer lust het nog steeds heel graag. Die deed zelfs hagelslag op zijn spek. De zwoerden at hij niet op dus die moest hij van te voren eraf snijden, want die lust ik zo graag. Verder deed hij overal Tobasco over, vooral in zijn soep ging er veel.
Mijn dochter doet zowat overal ketchup op, zelfs gewoon op brood.
Mijn zoon doet altijd cheddarkaas en mayonaise op zijn aardappelen.
Dus ieder zijn meug.
Mijn man en ik hebben een totaal verschillende smaak en de kinderen ook.
Maar iedereen moet toch zoveel mogelijk eten wat de pot schaft.
Gelukkig kookt mijn dochter niet, want dan zouden we rijst of macaroni met ketchup moeten eten zonder iets erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede nacht,

De verjaardag zit erop, nooit kunnen denken, dat een verjaardag zonder drank, zo gezellig kan zijn.
Ik nuchter en de rest gezellig vrolijk aangeschoten. Ik heb weer een overwinning binnen, de eerste verjaardag van mezelf zonder alcohol. En weer ervaren, dat het goed is te doen.
Allemaal nog een keer bedankt voor de felicitaties.

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...