Mick Geplaatst 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst 2 april 2007 @BB:Weloverwogen beslissing wb je werk.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst 2 april 2007 Dank je Marion...wat een lieve opmerking:heart:Had niet veel gescheeld vanavond, maar ik mocht even uithuilen bij jullie!Knuffel en truste!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst 2 april 2007 Slaap lekker moesje en knap dat je niet drinkt vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst 2 april 2007 Marieke, ik hoop echt dat je vannacht een beetje kunt slapen met dat r*tmens naast je.Schrijf ik wel een beetje krom, zie ik. Ik bedoel dus de buurvrouw en niet je man:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst 2 april 2007 SW,Goed dat je even aanvulde, ik dacht al, over die man heeft ze toch nooit geklaagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst 2 april 2007 Ja Corinne, ik zag het gelukkig nog op tijd, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst 2 april 2007 Hey, love is in the air:moon:Hoe is het Mieke??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden