sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Twee weken geleden zaten we ook samen zo laat, weet je nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ben je in ieder geval toch redelijk op tijd gestopt, na 3 halve liters zou ik er wel heeeel veel moeite mee hebben,om niet door te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 eeeuuuh effe terugbladeren.....ik ben wat dat betreft soms een zeef hoor....sorry...bloosbloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Toen waren we allebeide alleen, maar toen had ik niet gedronken, toen was ik sterk .Vanavond heb ik 3 halve liters bier gedronken, ik had de rem er toch op, heb mijn vierde door de goorsteen gegooid en ben naar de computer gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Lukt het een beetje met je en de kids, nu vader in de Belg zit.Ik vind het reuze knap van je hoor, dat je zo vecht voor jezelf en je gezinnetje. Petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Niet te lang bladeren Moesje, je kindjes waren weg en je hond ook en ik was die nacht ook alleen voor de eerste keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ja klopt, jij was toen ook alleen thuis...Ja ik red me wel aardig en gelukkig heb ik ook veel steun aan de familieen een hele leuke buurt, daarom wil ik hier ook zo graag blijven wonen!Ik wil daar ook alles voor doen en mn ex wil voorlopig nog wel samen met mij eigenaar blijven van het huis, dus heb ik iets meer kans om naar de mogelijkheden te kijken.Misschien krijgen de vlinders bij mij ook nog een kans de aankomende, pakweg3 jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ik schenk nog maar even een colaatje voor mezelf in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Moesje, dat is mooi, dat je niet alleen voor de hypotheek hoeft op te draaienen dat je daar nog kunt blijven wonen.Maar ja, van de andere kant, als het mannetje je moet uitkopen kun je soms ook wel blijven wonen.Niet te lief zijn hoor, want hij is er vandoor gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ja een beetje trots ben ik ook wel op mezelf, dat ik het tot nu toe zo doe...!Ja en wat hem betreft, probeer ik er ook wel zoveel mogelijk uit te halen.Hij is nu hardstikke gelukkig met haar en ik zit met de ellende, maar ik beneen vechter!Heb je trouwens nu geen moeite om nog wat te drinken te pakken? En waarom kun je niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ha Mick ook nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Misschien komt bambam straks ook nog even kijken, wordt het nog een nachtdienstje hier op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Nee, ik heb geen moeite om te drinken te pakken, raar hé. Maar ik ben de laatste tijd al zo aan het matigen, dat ik niet eens de 6 of 7 halve liters haal, die ik toen met gemak wegspoelde.Ik heb nu wel gelijk ontzettend maagzuur en ik slik al 2 zware maagzuurremmers per dag.Waarom kan ik niet slapen, omdat ik een avond/nachtmens ben.Door het drinken van de laatste jaren is mijn hele bioritme verstoord, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Dat je ritme is verstoord kan ik me voorstellen!Ik kon ook altijd erg laat opblijven, snap ook niet dat ik dat toensteeds heb gered, maar ja toen was ex ook nog thuis.Nu red ik dat ook niet meer in mn uppie, vandaar dat iksteeds bij de kids in slaap val vanaf dat hij weg isEn last van zuurbranden had ik ook afgelopen weekend toen ik met een avondje stappen wijn heb gedronken, maar ik had ook veelgerookt die avond, dus ja.....Nog jammer eigenlijk, want achteraf denk ik, had ik net zo goedook zonder alcohol de avond door kunnen brengen.Bepaalde situaties blijf je gewoon associeren met drank en dat is even wennen, om die gewoonte te doorbreken.Ik las ook nog vandaag dat je ook al 16 jaar van het drinken af bent geweest!Dronk je daarvoor dan ook veel en dagelijks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ja Moesje, ik dronk om de ene dag, katerdag, drankdag,Samen met mijn exman, maar hij kon er veel beter tegen dan ik.Ik kwam toen ook ontzettend van de drank aanEn ik verdoezelde mijn angststoornissen met alcohol.Voordat ik ergens naar toe ging zat ik mijn haren al te fóhnen met 2 glazen sherry, nog eentje voor we weggingen en dan kon ik de hele avond me aardig inhouden en om 1.00 uur 's nacht als we er weer waren gingen mijn ex en ik verder zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ik ga slapen, mijn man is al twee keer wezen kijken waar ik blijf en dan zit ik nog niet eens meer aan de alcohol.Ik kan hem wel begrijpen, hij slaapt onrustig, omdat hij weet dat ik gedronken heb en normaal zou ik doordrinken.HIj is dus zeer alert vanavond en kan niet slapen, ik kruip er gauw bij in.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Marion , je hebt groot gelijk...kruip lekker tegen je mannetje aan!!Doe hem maar de groetjes en lief dat hij bezorgd om je is.slaap lekker en een knuffel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ik zoek ook weer mn nestje op, lekker tussen mn meisje en jongetje in!Iedereen een fijne nachtrust........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 @moesje:Nee, maar nu wel. Was vergeten uit te loggen en zag zelfs dat ik ook net nog ingelogd stond. Meestal als ik niet uitlog, doet ie dat op een gegeven moment vanzelf. Vreemd, maar goed.... het is half zes en ik ben wakker. "Moest" even een kijkje nemen hier. Ga zo wel weer slapen, als dat lukt. Nou, tot later allen. Het wordt weer mooi weer. ZZZzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden