Mick Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 @mieke:Ja hoor, ik heb er genoeg 'zien' sterven aan de alcohol. Gewoon stevig doorzuipen, dag in, dag uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Maar ook al ga je niet dood, dan sterf je ook, elke dag een beetje meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Lieve Mick en ik vind er niets mis mee om stil te staan bij dingen die gebeurt zijn.Het zal veel verdriet oproepen maar ook je doen beseffen van nuchter geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Ha ha Watervallei, ja ik heb er best zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Watervallei?? Of bedoel je waterval ei? Ohh ik word meelderiggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Jee Mick, heftig,Heb ik geen ervaring mee, wel met andere dooien................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Mieke,Ben je zeker benieuwd wat voor mens zij is.Niet elke schoonmoeder is een kenau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Nou Corinne, de vrouw die zo een man ter wereld heeft gebracht verdient mijn respect.Zie volgende draadje denk ik e.a mag je me pb-en als je het moeilijk hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Haha Mieke rat, je hebt het echt zwaar te pakken he. Leuk man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst 14 april 2007 Dank je Mieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden