Spring naar bijdragen

15 april HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA KOH EEN JAAR ADB


Mick

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 96
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het concert gisteren was geweldig. Wat een energie krijg je daarvan. Mijn hart werd af en toe ook flink beroerd.
Kwamen nog vrienden tegen die stevig aan de borrel zaten. De cliche's over drank vlogen me weer om de oren. En ik voelde me zo blij dat ik niet meer aan dat gedoe hoef mee te doen.

Ik ga iets minder tijd aan het forum besteden. Ik wil meer tijd besteden aan meditatie, daar voel ik me erg fijn bij. Zo'n moment wil ik ook creƫren als ik uit mijn werk kom.
Maar ik ga niet weg hoor.

Fijne zonnige dag,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt wel een algemene feestdag vandaag! Kohtje een jaar ADB, Twan drie maanden, Debbie vier weken. Allemaal gefeliciteerd, en Twan, heel veel succes met stoppen met roken.

Het is hier inderdaad belachelijk mooi weer, dus we gaan er iets van maken!

Allemaal een heel erg fijne zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja,,,week 4 lijkt alleen maar zo kort.....zeker als ik lees dat sommigen er al jaren vanaf zijn en het er toch nog moeilijk mee hebben om er vanaf te blijven. Jij bent op je 5de dag belandt? Volhouden, het wordt vanzelf een week.
Heb je al eerder een poging gedaan of is dit je eerste?
groetjes Deb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Debbie

Refusal en Antabus bevatten allebei disulfiram.
Wanneer deze stof in het lichaam komt en er is alcohol (zelfs hele kleine hoeveelheid, bv. in gerechten) in het lichaam, dat krijg je hele nare bijwerkingen. Braken, misselijkheid, vreselijke hoofdpijn, kortademigheid. Deze symptonen doen zich al 5 tot 10 min. na de alcoholinname voor.
Je laat het dan wel uit je hoofd om toe te geven aan de trek in alchohol. Vandaar dat je ook pas na 3 volle dagen abstinentie aan dit medicijn kunt beginnen.
Alleen in overleg met de huis/verslavingsarts, want dit medicijn kan andere medicatie beĆÆnvloeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn vitamine B heb ik onlangs bij de arts laten controleren vanwege vermoeidheidsverschijnselen, maar die was gelukkig in orde. Maar het is goed om te weten dat er ook qua medicatie hulp aanwezig is, voor het geval dat ik het alleen niet redden kan. Bedankt voor de info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk draadje vandaag, kohje een jaar en Twan drie maanden.
Twan, mijn vriendin heeft het ook met behulp van zyban gedaan en is er nu ook echt vanaf.

Het is inderdaad heel erg mooi weer, is wel genieten.

vanacht heb ik echt belachelijk gedroomd. En nu zeggen ze altijd dat je dromen niet letterlijk moet nemen
en dat zal ik bij deze ook niet doen maar ik kan met de deze wel wat. Niet echt verkwikkend maar wel stof tot nadenken.
Ik voel me goed vandaag en heb zin om hier even puin te ruimen. Zonder enige twijfel, de invloed van het zonnetje. Vanavond ben ik alleen met poppedeintje. Het is een dametje en wat lijkt ze op haar moeder qua gedrag. En wat doet mijn dochter het goed.
Zo jammer, dat ze hier niet in de buurt woont, nu kent ze me niet echt en is een avondje babysitten toch voornamelijk troosten.
We gaan over een weekje denk ik naar Londen als het goed gaat. Ik heb absoluut niet de behoefte om in de buurt te zijn van mijn stiefschoonpapa maar wil wel in de buurt zijn. Dus ik ga bij een vriendin op de bank, mobieltje mee en lekker de stad in. Ik heb trouwens een ontzettend lieve schoonmoeder.
Hopelijk treft Mieke het ook zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marieke,

Inderdaad geen leuk nieuws.
Maar toch een lichtpuntje: je bent nog steeds ADB en je hebt verderop wel aardige buren.
Ga het lekker van je af fietsen. Laat de buren echter niet merken dat je weggaat. Dan blijven ze tijdens je afwezigheid inspannend bezig met lawaai maken en zijn ze misschien als je (ongezien) terugbent.
Toch een fijne middag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...