Kate Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Kohtje: proficiat met 1 jaar!!!!!!!!!! Fantastisch.Twan: 3 maanden, een mijlpaal!!!!! Stoppen met roken gaat je ook lukken.Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Het concert gisteren was geweldig. Wat een energie krijg je daarvan. Mijn hart werd af en toe ook flink beroerd.Kwamen nog vrienden tegen die stevig aan de borrel zaten. De cliche's over drank vlogen me weer om de oren. En ik voelde me zo blij dat ik niet meer aan dat gedoe hoef mee te doen. Ik ga iets minder tijd aan het forum besteden. Ik wil meer tijd besteden aan meditatie, daar voel ik me erg fijn bij. Zo'n moment wil ik ook creƫren als ik uit mijn werk kom. Maar ik ga niet weg hoor.Fijne zonnige dag,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Twan,Succes op de weg naar NDB. 3 maanden ADB mag ook gevierd worden: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debbie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Kohtje 1 jaar en Twan 3 maanden.......wat GOED zeg!!! Proficiat. Volhouden mensen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Twan, van harte met je drie maanden ADB, je gaat GOED!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Goeie morgen Debbie,Hoe gaat het met je??Als nog op de goede weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Kohtje, Gefeliciteerd met 1 JAAR ADB. Wat een mijlpaal, een gouden roos verdiend! En nog vele andere roosjes, cadeautjes enz. Twan, gefeliciteerd met 3 mnd ADB en succes met NDB.Hebben die medicijnen geen bijwerkingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debbie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 goede morgen Corinne,ja hoor met mij gaat alles nog goed....ben inmiddels in mijn 4de week van nuchterheid beland en ben stellig van plan om te volharden. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Het lijkt wel een algemene feestdag vandaag! Kohtje een jaar ADB, Twan drie maanden, Debbie vier weken. Allemaal gefeliciteerd, en Twan, heel veel succes met stoppen met roken.Het is hier inderdaad belachelijk mooi weer, dus we gaan er iets van maken!Allemaal een heel erg fijne zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Hoi Debbie,Ik ben aan dag 5 begonnen en sinds gisteren aan de Refusal.Gaat wel goed. Heb wel trek.1 x keuze moeten maken, nu hoef ik niet meer te kiezen. Dat scheelt.Goed dat jij al in je 4de week zit. Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debbie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 tja,,,week 4 lijkt alleen maar zo kort.....zeker als ik lees dat sommigen er al jaren vanaf zijn en het er toch nog moeilijk mee hebben om er vanaf te blijven. Jij bent op je 5de dag belandt? Volhouden, het wordt vanzelf een week.Heb je al eerder een poging gedaan of is dit je eerste?groetjes Deb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 't Is mijn 2de poging. Vorig jaar de eerste, heb het toen 3 maanden uitgehouden. Toen had ik geen Refusal en de trekremmers werkten niet bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debbie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 wat is Refusal?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 DebbieRefusal en Antabus bevatten allebei disulfiram.Wanneer deze stof in het lichaam komt en er is alcohol (zelfs hele kleine hoeveelheid, bv. in gerechten) in het lichaam, dat krijg je hele nare bijwerkingen. Braken, misselijkheid, vreselijke hoofdpijn, kortademigheid. Deze symptonen doen zich al 5 tot 10 min. na de alcoholinname voor.Je laat het dan wel uit je hoofd om toe te geven aan de trek in alchohol. Vandaar dat je ook pas na 3 volle dagen abstinentie aan dit medicijn kunt beginnen.Alleen in overleg met de huis/verslavingsarts, want dit medicijn kan andere medicatie beĆÆnvloeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debbie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 is dat dan een soort van hulpmiddel om craving naar alcohol tegen te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Nee, het is geen trekremmer. Trekremmers zijn: Campral (acamprosaat) en Revia (naltrexon). Bij mij werkten ze helaas niet.Verder is het nodig om thiamine (vitamine B1) te slikken.Uiteraard is overleg met de arts noodzakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Hoi kohtje,Heel hartelijk gefeliciteerd met je 1 jaar ADB!!!!!!!!!!!!! Je bent een kanjer!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Hoi Knuffie, hoe was je reis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debbie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 mijn vitamine B heb ik onlangs bij de arts laten controleren vanwege vermoeidheidsverschijnselen, maar die was gelukkig in orde. Maar het is goed om te weten dat er ook qua medicatie hulp aanwezig is, voor het geval dat ik het alleen niet redden kan. Bedankt voor de info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Hoi anna,Heel leuk maar ook heel vermoeiend!! Ben nog aan het bekomen van alle opgedane indrukken!! knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Leuk draadje vandaag, kohje een jaar en Twan drie maanden.Twan, mijn vriendin heeft het ook met behulp van zyban gedaan en is er nu ook echt vanaf.Het is inderdaad heel erg mooi weer, is wel genieten.vanacht heb ik echt belachelijk gedroomd. En nu zeggen ze altijd dat je dromen niet letterlijk moet nemenen dat zal ik bij deze ook niet doen maar ik kan met de deze wel wat. Niet echt verkwikkend maar wel stof tot nadenken.Ik voel me goed vandaag en heb zin om hier even puin te ruimen. Zonder enige twijfel, de invloed van het zonnetje. Vanavond ben ik alleen met poppedeintje. Het is een dametje en wat lijkt ze op haar moeder qua gedrag. En wat doet mijn dochter het goed.Zo jammer, dat ze hier niet in de buurt woont, nu kent ze me niet echt en is een avondje babysitten toch voornamelijk troosten.We gaan over een weekje denk ik naar Londen als het goed gaat. Ik heb absoluut niet de behoefte om in de buurt te zijn van mijn stiefschoonpapa maar wil wel in de buurt zijn. Dus ik ga bij een vriendin op de bank, mobieltje mee en lekker de stad in. Ik heb trouwens een ontzettend lieve schoonmoeder.Hopelijk treft Mieke het ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 he Knuffie,Fijn dat je weer terug bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 marieke,Inderdaad geen leuk nieuws. Maar toch een lichtpuntje: je bent nog steeds ADB en je hebt verderop wel aardige buren.Ga het lekker van je af fietsen. Laat de buren echter niet merken dat je weggaat. Dan blijven ze tijdens je afwezigheid inspannend bezig met lawaai maken en zijn ze misschien als je (ongezien) terugbent.Toch een fijne middag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Marieke,Net kleine kinderen die het bloed van onder je nagels vandaanschrappen. Alleen erger.Probeer er toch maar een goeie dag van te maken.De zon schijnt en je fiets wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst 15 april 2007 Kohtje, hartelijk, hartelijk, hartelijk gefeliciteerd. Wauuuh 1 jaar:musicnote:Twanneman, Je hebt het toch maar weer gehaald, 3 maanden, Debbie, 4 weken, knap:musicnote:Marieke, rustig bijkomen, ga a.u.b. niet drinken, dat zijn die rot buren niet waard.Knuffie, fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden