CPAS Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Blacky,Blij dat je er bent en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Lindi,Bedoeld het bazige en betweterige. Jij moet dit anders ga je maar weg. Ik kan daar ook niet tegen, dat werkt averechts bij mij. Geef mij de schouderklopjes manier maar, dat werkt prima bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Ja, dat gevoel van zo'n groep kan ik me goed vorstellen Lindi, die saamhorigheid is iets waar je steun en kracht uit kunt halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 9 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 dag allemaal, ik kom alleen even langs om gedag te zeggen; ik ben net thuis, had een hele leuke trainingsdag, met wel veel huiswerk voor de volgende week. daarna mijn woensdagavondhobby-club, en daarna maar weer eens mee gegaan met de mensen van de club, om na afloop wat te gaan drinken. dat had ik al weken met smoezen niet gedaan.nu maar gezegd dat ik nieuwe medicijnen heb en dat ik daarbij niet kan drinken, dus alleen spa gedronken. vinden ze me zielig, terwijl ik juist zo blij ben dat ik zonder alcohol kan. maar ja, dat is de prijs van het stiekem drinken: de overwinning moet ik dan ook maar stiekum behalen. gelukkig heb ik jullie en mijn kinderen en latman, en die ene goede vriendin, die allemaal wel samen met mij blij zijn. en dat is natuurlijk veel meer waard.het is laat, morgen is de gewone donderdag kantoordag. welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Corinne, nog 1 dag en 5 minuten, dan krijg je van mij een HEEL GROOT SCHOUDERKLOPJE;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Ik geloof dat ik tot de categorie veelschrijvers hoor. Ik ben hier 2 maand en een dag en ik schrijf gemiddeld 17,25 berichten per dag en ik zit al op bericht 1052. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 9 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 ja, de rugzakjes zijn er in overvloed, en er zitten vaak zulke mooie berichtjes in. ga rustig door met je veelschrijverij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Waar medicijnen al niet goed voor zijn hé Bibelle, maar van deze heb je geen last van bijwerkingen, denk ik.In ieder geval, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Goed zo Bibelle,Wel zo lekker water. En ze vinden het natuurlijk zielig dat je medicijnen moet slikken.Slaap lekker en heb een leuke kantoordag morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Corinne, dat is echt veel, ik zit op een gemiddelde van 7,02 berichten per dag.Maar wel fijn hoor, dat je zoveel schrijft, begrijp me niet verkeerd:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 9 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 ineens realiseer ik me dat het al twaalf uur is. 10 mei, mijn neef is vandaag jarig. de eerste verjaardag zonder zijn moeder. ik ga morgen na het werk naar hem toe, misschien krijg ik hem zo ver om met mij uit eten te gaan, dat deed hij altijd met haar. ik hoop het, maar hij beslist. ik heb vandaag tussendoor al wel vast een cd voor hem gekocht, met dwarsfluitmuziek, dat vind hij prachtig, en meestal wordt hij daar ook wel rustig van. nu ga ik echt naar bed. veel liefs voor iedereen. bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lindi Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Ja, Corinne, dat betweterige bij die AA-ers, haha, dat herken ik wel! Het is soms bijna zo'n levensovertuiging. Ik kan me goed voorstellen dat dat zeer irritant is! Enne, ja jij schrijft lekker veel! blijven doen hoor - goede berichtjes! Jammer dat ze geen icoontje hebben voor schouderklopjes trouwens...ook weer gezellig bibelle, bij de hobbyclub - ook al moet je er een leugentje tegen aan gooien. Maar ja je hoeft niet alles te zeggen he. Het valt me trouwens op dat er eigenlijk doorgaans niet gevraagd wordt waarom je aan de spa of zo zit. Ben doorgaans de enigste niet.slaap lekker allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Lindi,Mijn verslavingsarts bij de verslavingszorginstelling waar ik 2005/2006 liep, was ook een betweterig type.Ik heb hem in mijn afscheidsbrief als abundat dilcibus vitiis geclassifiseerd.He, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Bibelle,Vast gefeliciteerd en aardig dat je hem uitnodigt, veel smaakvol plezier alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Hoi Corinne,MIJN ERVARING IS; dat het geen betweterige toestand is, bij de AA. Mijn ervaring ondertussen is wel geworden, dat mensen die de boel altijd afkraken, zelf erg veel problemen hebben. En zelf nog weinig hebben gepresteerd. En door op iets anders de aandacht te vestigen, de aandacht van zichzelf af weten te houden.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Hoi Ferry,Ik kraak het niet af, het is de indruk die het bij mij wekt.Die indruk heb ik opgedaan uit hun foldermateriaal en de website. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden