Spring naar bijdragen

woensdag 9 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dag allemaal, ik kom alleen even langs om gedag te zeggen; ik ben net thuis, had een hele leuke trainingsdag, met wel veel huiswerk voor de volgende week. daarna mijn woensdagavondhobby-club, en daarna maar weer eens mee gegaan met de mensen van de club, om na afloop wat te gaan drinken. dat had ik al weken met smoezen niet gedaan.
nu maar gezegd dat ik nieuwe medicijnen heb en dat ik daarbij niet kan drinken, dus alleen spa gedronken. vinden ze me zielig, terwijl ik juist zo blij ben dat ik zonder alcohol kan. maar ja, dat is de prijs van het stiekem drinken: de overwinning moet ik dan ook maar stiekum behalen. gelukkig heb ik jullie en mijn kinderen en latman, en die ene goede vriendin, die allemaal wel samen met mij blij zijn. en dat is natuurlijk veel meer waard.
het is laat, morgen is de gewone donderdag kantoordag. welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ineens realiseer ik me dat het al twaalf uur is. 10 mei, mijn neef is vandaag jarig. de eerste verjaardag zonder zijn moeder. ik ga morgen na het werk naar hem toe, misschien krijg ik hem zo ver om met mij uit eten te gaan, dat deed hij altijd met haar. ik hoop het, maar hij beslist. ik heb vandaag tussendoor al wel vast een cd voor hem gekocht, met dwarsfluitmuziek, dat vind hij prachtig, en meestal wordt hij daar ook wel rustig van. nu ga ik echt naar bed. veel liefs voor iedereen. bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Corinne, dat betweterige bij die AA-ers, haha, dat herken ik wel! Het is soms bijna zo'n levensovertuiging. Ik kan me goed voorstellen dat dat zeer irritant is!
Enne, ja jij schrijft lekker veel! blijven doen hoor - goede berichtjes! Jammer dat ze geen icoontje hebben voor schouderklopjes trouwens...

ook weer gezellig bibelle, bij de hobbyclub - ook al moet je er een leugentje tegen aan gooien. Maar ja je hoeft niet alles te zeggen he. Het valt me trouwens op dat er eigenlijk doorgaans niet gevraagd wordt waarom je aan de spa of zo zit. Ben doorgaans de enigste niet.

slaap lekker allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne,

MIJN ERVARING IS; dat het geen betweterige toestand is, bij de AA. Mijn ervaring ondertussen is wel geworden, dat mensen die de boel altijd afkraken, zelf erg veel problemen hebben. En zelf nog weinig hebben gepresteerd. En door op iets anders de aandacht te vestigen, de aandacht van zichzelf af weten te houden.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...