Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Charlie,We zijn gewoon ordinaire liegbeesten.... en ik ben het nog steeds omdat ik een stiekeme ADB-er ben.Bijna niemand weet wat voor gevecht ik de afgelopen tijd heb gevoerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Stien,Een goed idee het is nog niet helemaal donker. Doe wat sprintjes tussendoor.Vang de wind in je haren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Gem en CharlieHier nog zo een die in het openbaar zo beheerst met alcohol omging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Rufus,Kohtje is nu al onbetaalbaar op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Gem,Je bent niet de enige stiekeme ADBer, er zijn veel meer forumleden zo.Onze supportersschare zit hier ook op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 KNUFFIE,Hoe gaat het nu met je, ben je die rotte gremlins al de baas.Roep eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Danke anna, voor het helpen meevechten!!Gem. , ik doe m'n best!!Corinne, bedankt voor het stukje te plakken!!Stien, ik begrijp je wel, ga maar lekker een stukje lopen!! Ik denk aan je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik meld me weer af en maak er een vroegertje van.Morgen geef ik nog een (tuin)feestje voor de buren vanwege mijn toetreding tot het bejaardendom en de viering van de aflevering en installatie van drie pallets geraniums.Ik wacht nog op de bezorging van een rollator in 'racing-green', een cadeautje van de motorclub.Slaap lekker, straks!Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Dag Rufus, tot de volgende, blij dat je er was vandaag!!!En by the way, ik kan kantklossen, hihi!!Liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Corinne,Nog even mijn complimenten hoe je het vannacht heb aangepakt. Beroepsdeformatie of niet, je hebt het toch maar gedaan. Van je af schrijven zou in mijn geval ook helpen, in moeilijke situaties vroeger heb ik altijd in moeilijke situaties brieven geschreven, of dingen op papier gezet.Knap van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 @Corinne, gremlins zijn er nog, maar niet meer zo talrijk!! M'n maatje heeft me wat berichtjes gestuurd en het gaat al wat beter met me!!! Natuurlijk ook dankzij jullie allemaal, echt bedankt , jullie zijn stuk voor stuk kanjers!! Zonder het forum had ik het niet gered vanavond!!Danke voor je medeleven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik heb er nu ook weer zo'n last van. Probeer hier het eind van het draadje te volgen, lees ondertussen wat oudere stukjes maar het groeit hier zo snel aan dat ik dus het draadje al weer kompleet kwijt ben. Weet al niet eens meer wat ik net heb geschreven zonder het eerst weer terug te lezen. En zo gaat het nu al een hele tijd. Gewoon concentratieproblemen dus... Doodmoe word ik er van. Maar misschien is dit maar tijdelijk en zal het ooit weer beter worden. Voor alle duidelijkheid: ik heb niet gedronken hoor. Nou ja, wat Spa Marie-Henriëtte en een cola-light. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Knuffie,Moeten we samen niet nog enkeling even afmaken? Allen bij elkaar zijn we sterker dan die paar gremlins die zich nog bij je bevinden. Moeten we niet nog even een knokploeg vormen? Ik heb vroeger judo en karate gedaan, is al een tijd geleden, maar ik weet nog wel wat handigheidjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Slaap lekker, Rufus.Fijn dat je er even was.Geniet morgen van je feestje. Hoeveel versnellingen zitten op die rollator?Wat voor het tuinfeestje, en pas op met de bbq. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Rufus,Welterusten. Denk nu voortaan dankzij jou als Gem door het forum te gaan. De betekenis hiervan maakt dat ik het prima vind, al blijft mijn inlognaam Gemotiveerd. Allen reageer voortaan ook op Gem, prima.Groetjes,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Knuffie,En ben je dat ook gaan doen, kantklossen?De gremlins zou je aardig kunnen vangen in een geklantkost kleedje.Ben je de gremlins de baas?Heb je naar maan geschopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Gem,Bedankt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Terug van eten. We waren heel laat dit keer.@Charlie: heb je de demo geluisterd . Lijkt me het handigst als je in slaap duvelt voordat de gremlins je te pakken hebben. Als je in het donker naar zo'n stem luistert ben je zo vertrokken. Maar je moet er ook wel weer de rust voor hebben misschien. Maar je probeert wat.Stien is wandelen. Hoop dat ze bijtrekt en Knuffie zet hem nog even op. We zijn er voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Kohtje,Dat je de draad kwijt raakt op sommige (delen van) draadjes is niet zo verwonderlijk. Volgens mij raakt iedereen die wel eens kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Welterusten Rufus, leuk dat je er weer was vanavond. Fijn feestje morgen!Corinne, ik wil reageren op de manier hoe je vannacht de gremlins afgeweerd hebt. Ik ben ook secretaresse (nog even) en weet wel het een en ander van dingen rationeel op een rijtje zetten en prioriteiten stellen en zo. Die technieken heb ik ook allemaal toegepast.Ik wil je waarschuwen dat ik er daarmee alleen niet kwam. Juist als je gewend bent altijd alles rationeel en geordend op te lossen, kun je door je emoties en oude herinneringen helemaal overspoeld raken. Emoties zijn namelijk juist niet rationeel, en kun je ook niet rationeel blijven benaderen. Je hebt door te drinken een hoop verdrongen wat op de een of andere manier verwerkt moet worden, en verwerken is een emotioneel proces. Rationaliseren is een vorm van je emoties verdringen, en dat is juist wat je niet moet doen, want dan val je weer in je oude valkuil. Laat het er zijn, die emoties. Ze komen ergens vandaan, en MOGEN er ook zijn. Ook de negatieve emoties. Ze toelaten, ervaren waar ze vandaan komen, verwerken is een belangrijk onderdeel van het stoppen met drinken en gestopt blijven.Ik geloof dat iedereen toch min of meer heelhuis de avond doorgekomen is, gelukkig. Dan ga ik nog gauw even met mijn hondje. Ik maak me alleen een beetje ongerust over Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Luciene,Hoe gaat het jou nu?Ben je er over heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ja hoor!! Ik ben de gremlins de baas!! Het is me dankzij jullie en m'n maatje gelukt!! Joepie!!!Hier komen ze vanavond NIET meer binnen!!! Danke aan jullie allemaal!!!!@Corinne, nee, ik heb niet gekantklost!! Heb dat van m'n 9j tot m'n 18j gedaan en kan het nu nog wel maar heb ik echt niet veel zin meer in!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ja Corinne, iedereen is wel eens de draad kwijt. Maar ik kan er nu even geen touw meer aan vast knopen. Ik ga zo maar eens wat slapen.. Iedereen nog een fijne avond verder en tot ziens. Welterusten allemaal alvast. En de complimenten voor alle steun die hier over en weer gegeven wordt, want dat is me wel duidelijk geworden... Jullie zijn allemaal, zonder uitzondering, kanjers..!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Anna,Je hebt gelijk. Ik heb hun aanwezigheid ook aanvaard, maar ook bedacht om ze wat te laten rusten. Er waren geen gremlins binnengekomen. Maar voor de volgende keer heb ik al bedacht dat ik bij alle wapens ook een noodnummer zoals dat van de telefonische hulpdienst bij de hand moet hebben.Ik heb het nu overleefd omdat gelijk al mijn alarmbellen afgingen en het van me af ben gaan schrijven. Hoewel ik sommige te intieme dingen beter niet op het forum had moeten zetten.Op een aanval van emoties was ik niet beducht.Ik ga hem grondig analyseren om er sterker t.o. te staan als het me nog eens overvalt.En wat Soothe betreft, je hebt gelijk. Waar is die gebleven? 17.17 was zijn laatste berichtje. Gewoonlijk meldt hij dat hij gaat eten of de hond uitlaten of boodschappen doen. Hij zal toch niet een Librium te veel hebben geslikt? Als ie maar niet aan een binge begonnen is. Hij zat wat dat betreft in de gevarenzone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Kohtje,Dank voor je bijstand en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden