Anna Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Corinne, gefeliciteerd met 2 maanden ADB! Stien, Knuffie, Soothe en Luciene hartstikke gefeliciteerd dat jullie het weekend droog zijn doorgekomen, ondanks alle problemen en alle moeite!Allemaal nog een fijne maandag, laat het maar een goede start van de week zijn. Want een goed begin, is het halve werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Anna,Altijd attent. Dank je.Jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monica Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 corinne wat goed! ik hoop dat over twee maanden ook te kunnen vieren. mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt. in de eerste plaats natuurlijk zelf,maar heb je hulp gehad, medicijnen? AA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hoi Monica, Ik had het onderstaande al bij je voorstelling op Wie is wie gezet, maar hier nogmaals, zei het een beetje aangepast.Welkom op het forum. Doel van het forum is elkaar helpen en steunen bij het minderen dan wel stoppen met drinken. Dit forum is voor mij een onmisbare steun geweest bij het stoppen. Mezelf even kort voorstellen: Ik ben 47 jaar, getrouwd, en moeder van twee kinderen, een jongen van 19 en een meid van 16. Ik ben nu 2 maanden alcoholvrij. Voor mij was minderen geen optie meer. Ik heb hier de internetbehandeling gedaan, met succes en met een goed gevoel. Ik heb geen trekremmers gebruikt, omdat bij een vorige behandeling (bij de plaatselijke verslavingszorg) bleek dat die bij mij niet aanslaan en alleen de rottige bijwerking vertoonden. Nu gebruik ik Refusal, en het idee van ziek worden is al genoeg om van de wijn af te blijven. Ik neem de Refusal 's avonds in omdat ik ongeveer 1 uur na de inname een beetje soezig wordt gedurende een uurtje. Ik wens je veel succes met stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 @Corinne,Sorry, ik heb je helemaal nog niet gefeliciteerd!!! Proficiat met je 2 maanden ADB!!!Ik denk dat ik wat teveel met m'n eigen ikje bezig was en het daarom over het hoofd had gezien!!Nogmaals sorry maar toch een écht welgemeende felicitatie!!! Je gaat goed, je bent een kanjer!!@marieke,Ik duim voor je dat alles toch goed én in jouw voordeel afloopt!!Nu, dat kwam ik snel even zeggen maar moet direct weer weg, de plicht roept!!!@allen,Vanaf vanavond begin ik weer met m'n nachtdiensten dus ben ik er deze week zowiezo niet veel maar even komen piepen doe ik wel, hoor!!Veel liefs van knuffie en tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Knuf, rustige wacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hoi Corinne,Proficiat, twee maanden ADB knap van je. En nu heb je de moeilijkste tijd gehad. Nu moet je alert gaan blijven. Maar dat red jij wel. Op naar de drie maanden.Stien en Knuffie, fijn dat jullie door het weekend zijn gekomen en ADB zijn gebleven. jullie zullen je nu wel een stuk sterker voelen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 O, ja Knuf, voor ik het vergeet, een prettige nachtdienst.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 @corinne :musicnote: en applaus! Hartstikke goed van je, nog even en dan haal je me in zeg (oh nee dat kan niet als we allebei blijven doen wat we zeggen ). En wat zijn we met z'n allen het weekend weer mooi droog doorgekomen... ik hef het glas (water) er op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Knuffie,Nog bedankt. Het is logisch dat je met je eigen ikje bezig was, je had ook te kwaad dit weekeinde, maar gelukkig ben er goed en droog doorheen gekomen, dat is het belangrijkste.En nu maar hopen dat je komende nachtdiensten rustig en prettig verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Hallo Monica, ik zit een heel verhaal aan je te schrijven. Ik dacht het is weg! Kon het niet meer vinden.Moet je maar even onder , wie is wie kijken, daar staat het!Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Ferry,Bedankt.Dat ik alert moet blijven bleek vrijdagavond laat wel.En jij gaat ook nog altijd goed.Laten we het simpel droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Water,Dank je wel.We laten die eerste gewoon staan, dan komt het goed.Ik wil je niet eens inhalen, ik gun je van harte die voorsprong. Ik fiets wel achter je aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Anna bedankt voor de morele steun. :rose:Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Zou het zo sociaal geaccepteerd zijn Monica, als jij stelt bij WIE IS WIE.Er wordt grof geld aan de accijnsen verdiend. Als er morgen belasting op cocaine werd geheven, was het ook sociaal ge accepteerd.dat er onnoemelijk veel mensen in de s**t raken zal ze een zorg zijn. Dit forum is een zwakke afspiegeling, van wat er werkelijk allemaal speelt, door overmatig drinken.Goed twee biertjes en naar huis, dan ben je 'sociaal geaccepteerd' maar ga niet moeilijk doen, want ze donderen je de straat op!Het aantal cafe's waar ik geweigerd word is legio,soms mag ik bij blijk van goed gedrag wel weer ergens in.Nee voor drinkers zoals 'wij' is bijzonder weinig sociale acceptatie!!Er rust toch een behoorlijk stigma op!Vuile zuip schuit, lelijke verdorven alcoholist, dit is de terminologie die ze achter de hand hebben, voor een 'sociaal geaccepteerd iets'.Groetjes van Soothe en probeer het droog te houden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Miep,Goed nog even doorgaan en dan stoppen.Laat je je eigenlijk wel begeleiden of doe je het zelf?ik na nu opgscheppen en eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Miep je gaat goed Ik begrijp dat de leerlingen jouwhuiswerk moesten nakijken. Misschien stop je ook nog eens op een dag, zou toch goed zijn?Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Corinne,Van harte gefeliciteerd. Ga zo door.Miep, geweldig toch die vooruitgang.Sooth, met jou gaat het nu heel goed. En ik ga morgen mijn 6de dag al in. Jongens de tijd gaat zo snel. Maar ben wel blij dat ik ADB ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Sandra, Dank je.Jij gaat anders ook wel goed. Al 6 dagen. Het moeilijkste heb je al overwonnen.En het is zo "makkelijk", je hoeft er niets voor te doen, alleen maar de eerste laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 De tijd vliegt, je gaat goed Sandra Al 6 dagen.Hou vol, je doed het goed. Hoe is het met de trek?Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Soothe,Ik heb momenteel helemaal geen trek in alcohol voordat ik stopte was in 7 dagen in mijn bingeperiode in die periode heb ik 2 flessen rose per dag gedronken. Als je ervan uitgaat dat er 6 glazen in een fles zit dan heb ik 7 dagen 42 glazen gedronken. Vanaf dat ik stopte kan ik geen drank meer ruiken zonder misselijk te worden dus vandaar dat de gedachte aan alcohol mij nu misselijk maakt. Maar ik verwacht dat mijn moeilijke periode eind volgend week zal komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Ik dronk dagelijks 2-2,5 fles rooie wijn per dag week in week uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Corinne, denk je dat we hersencellen over hebben, (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Iets te veel Corrine, maar vandaag is het feest voor je (wat de drank betreft) en Sandra waakzaam blijven,Ik doe mijn best, maar af en toe toch wel drankflitsen, alsof het zaligmakend is. Jullie begrijpen me wel!Soothe. Ga wat eten maken, zit aan de pistachenootjes, blijf je van eten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Even tussendoor: 4 kilo tuinbonen gedopt en zo'n zin... maar een fles spa rood naar binnen geslagen... ga even door met koken.Later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden