Anna Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Leuk Miep, nu hebben we twee Engelse leraressen hier.
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 jullie zijn allemaal gekmet de lepel in de b*kmet de vork in je k*nten zo draaien we de wereld rond!GnagnaIk een puber, echt niet.
Anna Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Ik zie dat trouwens echt niet zitten hoor Bammie, met die vork.
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 De AA was weer fijn, inspirerend, lekker, gezellig, knus,kortom goed dat ik gegaan ben.Ik vind het zo geweldig dat ik met andere mensen aan het praten ben over hoe fijn het is om niet te drinken! Heerlijk.
Anna Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Heb jij een vork in je k*nt Mick? Bevalt dat?
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Echt waar Mick?Zal het toch weer es gaan proberen:angry:
luciene Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Hai ben er weer maar lees eerst de berichtjes. Dat zijn er niet echt weinig Ik ben trots op mijzelf!!!!! eerst lezen.....
Mick Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Tja Anna, weet je, na zo'n struisvogel is niets meer te gortig. Dat zou jij toch ook moeten weten?
Anna Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Daarom heb ik die struisvogel terug gegeven aan Fran, ik kon het niet aan.
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Anna die eerste lol wasv oor jou bedoeld maar deze is ook leuk.Maar ja,Anna jij gaat liever op de lamp, toch!!????
Anna Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Nee, ik heb ruzie met die lamp. Dat is geen succes.
Anna Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Ik moet nog even met mijn hondje, het is nu net gestopt met regenen! En daarna naar bed, morgenvroeg weer in de rij voor het doucheslangetje, en maar hopen dat ik vroeg genoeg ben om op tijd op mijn werk te zijn.
Gem Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Wat is er vandaag veel gebept op het forum! Ik heb lang moeten inlezen, om weer een beetje bij te zijn.@Corinne, gefeliciteerd met het slagen van je zoon!@ Yazz, eveneens proficiat, maar dan met je dochter.@Anne, heftig allemaal. Knap dat je in deze periode bent begonnen met ADB te worden!@Ziza, Bambam, puber of niet, ik ben inmiddels wel heel benieuwd naar de AA geworden. Hoop binnenkort meer energie te hebben, zodat ik daar ook eens een kijkje kan nemen! Heb al een mailtje gestuurd, waar en wanneer ik terecht kan.@Anna, ik heb 5 jaar gewoond in een huis waar geen douche was! We wasten ons in de piepkleine keuken en het lukte ons ook nog om niet te stinken. Je wordt er ook erg lenig van om je in allerlei bochten te wringen, zodat je je kan wassen onder de keukenkraan. Nu kan ik me niet voorstellen dat ik dat ooit heb gedaan en dat heb uitgejouden. Ik douche altijd 's-avonds voordat ik naar bed ga, dan spoel ik als het ware de dag van me af.@Soothe, volgens mij gaat het echt goed met je, Je wordt steeds vrolijker.Ik had vandaag na het werk toen ik naar huis ging een echt trekmoment. De tweede op flinke wijze.Ik heb een K** dag gehad op mijn werk, intern verhuisd, veel waren extern, veel telefoon die niet goed door was geschakeld enz. Op het laatstt waren we van de 15 mensen met z'n drieeen over. Galstemming.Ik dacht, verdorie wat doe ik hier?Ik wil niet terug naar mijn oude baan, maar dit vind ik ook niets. Aardige mensen op de afdeling, maar ik heb een slechte beslissing genomen. In de trein naar huis had ik visioenen dat als ik thuis zou komen een lekker koel glas met veel % alco!!Heb toen ik aankwam op het station een grote reep chocola voor mezelf gekocht die ik al ophad, voordat ik in de fietsenstalling was aangekomen. Die fietsenstalling is 200 meter verder, zien jullie het voor je, ik met een hele mond vol chocola? Ik had niet iemand normaal gedag kunnen zeggen met die mond vol! Ik hou heel veel van chocola, maar eet het zo min mogelijk om enigszins op mijn lijn te letten. Nu ging mijn "trek"voor, want ik wilde beslist niet drinken.Toen ik thuis kwam even flink gescholden over het werk tegen manlief en een sapje ingeschonken. Het was niet meteen weg, maar ik ben er overheen. Gelukkig hebben we geen flessen in huis van wat ik graag dronk, anders weet ik niet wat ik had gedaan. Maar nu gaat het wel weer. Typisch het geval dat als het moeilijk wordt en je jezelf tegenkomt...... de geest is zwak, maar ook weer niet want ik ben nog steeds ADB!!Groetjes Gem
BamBam Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Weltrusten Anna en dat je maar aan 1 stuk door mag slapen. Later
Anna Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Weet je wat, kom het zo even voordoen Mick. Als het jou met die 176 kilo lukt moet ik het toch ook kunnen.
Anna Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Geplaatst 14 juni 2007 Goed gedaan Gem, maar nu ga ik echt, voordat het weer gaat regenen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden