Spring naar bijdragen

maandag, 18 juni 2007.

luciene

Aanbevolen berichten

Blacky,

Vervelend dat je je rot voelt. Maar goed dat je daarbij geen trek krijgt in dat gif dat ze alcohol noemen.

Heb je niet iets om tegenaan te meppen om je af te reageren.

Ga een rondje hardlopen met je hond. Kijken wie het hardst kan.

Fietsen. Ik zeur maar wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, Soothe,

Terug een beetje aan het bijkomen.
Probeer morgen echt weer of je opgenomen kan worden en je hond bij het asiel terecht kan.
Zo kun je toch echt niet verder.
Zorg trouwens ook dat ze je na de kliniek niet gewoon in je uppie naar huis sturen. Je hebt begeleiding nodig.
Waarom ondernemen ze hier in NL pas iets als het goed uit de hand loopt, dat iemand zichzelf of een ander wat aandoet.
Als ze goed aan je sleutelen kan het toch weer goed komen met je. Daar ben ik van overtuigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond corinne ,
maar ik voel mij niet rot ??
heb enkel een beetje hoofdpijn maar dit gaat wel weer over
heb deze namiddag nieuws ontvangen ivm ying en yang mag ze dit weekend gaan halen yoepppppiii:-))
weer jong leven hier in dit huis :-))
groetjes blacky
ps fotos kan men niet doormailen zeker ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Je kunt hier geen foto's zetten. Maar je kunt ze wel ergens op een voor jou bereikbaar website uploaden en ons de link hier intypen. Dan kunnen we wel kijken. Charlie heeft dat toen gedaan met de kiekies van haar nest poesjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky,
Leuk dat je de katjes dit weekend mag halen. Ze zijn zo vreselijk lief en ondeugend in het begin.....

@Corinne,
Je moet er toch niet aan denken dat je de hele dag een burqa moet dragen! En dan voor de afwisseling ook nog een sjaal erom. Je krijgt het er al spaans benauwd van met dit weer. En wat heeft zo'n mens allemaal meegemaakt daar.......

@ Hee Bambam,
Alles OK?

Groeten,
Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik had een drukke dag, dus nu pas even online. Mijn nieuwe baan is hartstikke leuk, ik heb een zeer warme ontvangst gehad, en verder gebeurde zo ongeveer alles waarvoor ik maar had kunnen vrezen. Bij aankomst bleek ik een vlek op mijn witte shirt te hebben, ik knoeide meteen met de koffie (gelukkig heeft mijn toetsenbord het overleefd) en op het einde van de middag rook ik ineens een enorme stank, die bij mij vandaan leek te komen. Bij nader onderzoek bleek ik poep aan mijn schoen en de onderrand van mijn broek te hebben, en ik ben bang dat ik nu meteen bekend sta als de nieuwe collega die stinkt. Vreselijk he?
Een vriendin van me, die ik net het hele verhaal heb verteld over de telefoon kwam niet meer bij van het lachen. Eigenlijk is het ook verschrikkelijk lachwekkend, ik heb zelf mee zitten lachen. Maar ik schaamde me wel dood! Zij zei tegen me, dat het hierna alleen nog maar beter kan gaan, en dat is ook weer waar.

Aanstaande vrijdag heb ik meteen een afdelingsuitje, tot twaalf uur 's nachts. Uiteraard zie ik daar vreselijk tegen op, stel je voor, een grote groep mensen die ik voor het grootste deel niet ken! Precies waar ik bang voor ben! Uiteindelijk zal het best wel leuk blijken te zijn, maar eng vind ik het toch. Uiteraard ben ik BOB vrijdag, dat ben ik elke vrijdagavond, dus dat komt goed uit.:D

Ik heb het draadje vandaag maar vluchtig doorgelezen, dus ik kan niet overal op reageren. Ik wil alleen Soothe even heel veel sterkte wensen. Jongen, als je niet opgenomen kunt worden, schakel dan in ieder geval de huisarts in. Ik weet dat ze bij psychiatrische hulp eisen dat je eerst stopt met drinken, dus blijf bij Jellinek gewoon de deur plat lopen, zoek oppas voor je hondje, en ga voor die crisisopvang. Daar kunnen ze je namelijk ook psychiatrische hulp bieden!

Charlie, heel veel sterkte! Ik begrijp dat je je vreselijk ongerust maakt, maar vaak lukt het de weeen te stoppen tijdens een opname. Ik zal voor jou en je dochter duimen!

Allemaal nog een fijne avond, ik moet er gauw weer van tussen, want jullie weten dat de hond nog uit moet, en ik moet op tijd mijn bedje in. Sterkte voor wie dat nodig heeft, en hou het droog!

O ja, en ik heb nog ongelooflijk goed nieuws: ik kan in mijn eigen huis naar het toilet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Ik typ nu op een computer die draait op linux, en daarom kan ik geen trema's en dergelijke typen. Als iemand weet hoe dat moet bij linux hou ik me aanbevolen voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi

schoonzoon kwam thuis zonder mn dochter, ze moet in het ZH blijven, dus is hij weer terug met nachtkleding etc voor haar......Ze wordt nog steeds onderzocht, ze zien wel iets op de echo, maar kunnen het niet goed zien omdat het kindje ervoor zit..Maar natuurlijk zoeken ze verder en mag ze niet naar huis voor ze weten waar de bloeding vandaan komt........Dus al met al zijn we niet veel wijzer ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...