Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 juni 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 104
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wil weer uitloggen, want ik moet weer tijdig naar bed. Miscchien dat ik weer dan zo vroeg wakker ben als vanmorgen. Hoop dat ik eindelijk eens wat meer uren ga maken, dus van de wekker wakker wordt.
Iedereen welterusten alvast.
Ik zie jullie morgen.

Liefs,
Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt lui, vanavond hou ik het idd droog, want morgen wil ik idd nuchter zijn......maar een gremlins die hier zitten, niet normaal!!! Maar ik ben ze de baas hoor!!! Voer ze gewoon aan de brulkikkers hier bij de buren, mischien stikken die er wel in....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan alle aanwezigen,dat het jullie goed mag gaan. Ik ga met de hond uit en mijn bed opzoeken.
Welterusten voor straks.
Ben afgetaaid (niet geheel verwonderlijk, een soort roofbouw)
Ben te moe om te typen.
Total loss.
Duurt zeker 4 dagen voor ik een beetje mens ben.

Corinne, ik hang continu aan de kraan.

Wat kost die internet behandeling?

Groeten van Soothe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net terug van de AA. Ja, bij ons maken ze daar echt een avondje uit van. Heb gelukkig ook mijn lachspieren weer even mogen gebruiken. God, wat zit er een hoop humor in die groep zeg... heerlijk.

Ook serieuze dingen besproken natuurlijk en het onderwerp "relaties" kwam ook weer aan bod. Ja, er worden toch een hoop relaties verbroken tijdens het niet drinken valt me op. Vanavond weer iemand in de groep die een punt achter haar relatie heeft gezet. Tja... het leven zonder alchohol is een wereld van verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, die internetbehandeling kost helemaal niets. Er is alleen soms een wachtlijst, maar als je regelmatig probeert aan te melden, lukt het een keer.

Charlie, je mag mijn bezem wel even lenen hoor. Ik heb een hele goede tegen gremlins!

BamBam, dank je, maar ik weet het toch niet helemaal zeker. Ik ga er vanachter mijn oogleden nog maar eens even naar kijken.

Allemaal welterusten, ik ga naar bed, dromen van gloednieuwe en werkende douches en toiletten.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Toch nog even een berichtje schrijven...
Ik heb vanavond toch weer gedronken, een biertje en een paar wijntjes.
ik dronk m'n eerste drankje heel bewust, en voelde hoe moe ik er van werd, van dat biertje. En toch heb ik me er niet toe kunnen zetten om het daar bij te laten.
Maar wel de rest van avond ook bezig geweest met het me bewust (proberen) te zijn.
Nu zie ik in ene ook in dat al mijn patronen, veslavingen etc. allemaal in verband staan met elkaar. Ergens vind ik dit niet prettig om te beseffen. Want waar te beginnen? Is het wel de drank waar de opening ligt? Of is het m'n eetstoornis? Of is het het blowen? Of is het vn geestelijk waar ik mee bezig moet/mag zijn? Al met al veel vragen aan mezelf en veel inzichten die voorbij flitsen.
Ik kan nu boos en teleurgesteld zijn op mezelf dat ik vandaag wel weer gedronken heb. Maar ergens is het nu toch anders. Ik ben een proces ingestapt en met mezelf bezig. Zo ook dus op het vlak van drinken. En hoe dit gaat uitpakken?
ik weet het niet precies, maar voel wel dat ik op weg ben.

Dat wilde ik even vertellen in alle eerlijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd heb ik dat ook gedaan CPAS. Maar er bleven maar vragen met antwoorden komen. Totdat ik geen zin meer had in dat gezeik in mijn hoofd.
Maar ik weet wel wat je bedoelt, en weet voor mezelf dat daar ook een opening ligt.
Waarom ik wil drinken heeft voor mij altijd met een bepaald gevoel te maken. (en dat verschilt per keer). En voelen vind ik nu eenmaal lastig te voelen en lastig toe te laten en al helemaal lastig te accepteren en te laten zijn.
Maar ben er mee bezig, en voor nu vertrouw ik erop dat ik verandering aan kan brengen door bewust te worden en dus ook uiteindelijk gevoelens er te kunnen laten zijn.

En zo stap ik door...
m'n bedje in, morgen vroeg op.
Fijne dag morgen iedereen, en kracht en sterkte toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, alles uitstekend hier hoor!
Heb alles inmiddels bij gelezen en de nieuwe mensen even een stukje geschreven.
Reageren op dit draadje heeft weinig zin meer.
We zitten hier gezellig gezamenlijk op, het schijnt boven warm te zijn dus iedereen
komt nog even weer een kopje thee halen.
Maar ga lekker naar bed, volgens mij heb jij morgen weer een inspannende
dag. Ik hoop en duim voor je dat het dit keer gaat lukken voor je!
Positief denken, dan straal je dat ook uit!

Truste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Dat is waar, dat je postitief denken ook uitstraalt.

Sins ik gestopt ben, ben ik ook een stuk positiever.

En sedert een week trek ik een paar keer per dag mijn mondhoeken op.

Morgen heb ik niet zo een drukke dag. Pas om tien uur heb ik dat gesprek en dan op de terugweg haal ik gelijk ons fruitpakket.

's Middags misschien nog even les geven en dan heb ik de activiteiten vol en kan ik mij richten op de leuke dingen.

Je hebt gelijk, ik moet zo maar eens gaan opslomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...