BamBam Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Soothe, regen of geen regen, ik kan me goed voortsellen dat jij je niet zo tof voelt. Wat hielp voor mij was me voor ogen houden dat ik me nog veel slechter zou voelen als ik weer zou gaan drinken. Dat was 1 van de weinige dingen die me op de been hielpen. Ik voelde me ook vreselijk toen ik net was gestopt. Trillerig, misselijk, moe, hoofdpijn enzovoort. Maar als ik ging drinken voelde ik me nog slechter.Ik dronk veel water en thee. Daarnaast in het begin ook veel cola. Mn lijf had behoefte aan suiker, er zit namelijk ook veel suiker in alcohol. Ik mocht daar erg aan toegeven van mezelf. Ook zo nu en dan chocola eten, hielp mij ook. Ik zette altijd een kan water klaar en kocht thee die ik lekker vond. Het duurde wel een tijdje voordat ik me beter voelde maar Soothe, geloof me, het wordt echt anders! Je kunt ook niet verwachten dat je lang drinkt en het binnen een paar weken allemaal over en beter zou zijn. Hou vol, ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hij is gewoon binnen gekomen Lucy.Ik had het over die gevoelens, blij (niet voor jouw) dat je het ook herkend. Er ontbreekt wat, hetgeen niet wil zeggen dat ik ga drinken.Zit ietwat lusteloos Shaggies te draaien.Kan ook gewoon een rot dag zijn, hadden we ook wel eens toen we dronken!Marion ook bedankt!!!GRoetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 @Marion,Veel sterkte met volhouden. Het feit dat je na 16 jaar droog staan weer gaat drinken, betekent voor mij, dat ik nooit moet denken dat de race gelopen is. dat we altijd alcoholist zullen blijven.ik hoop dat je het deze keer weer kunt volhouden, het is je tenslotte al eerder gelukt. Ik sluit mij aan bij Bambam: zoek hulp als je die nog niet hebt. Je kunt het waarcshijnlijk niet alleen. Ik althans zou het ook nooit alleen hebben gekund. Degenen die dat wel lukt, pet je af, maar mijn poging was zonder hulp gedoemd te mislukken, zoals zoveel pogingen hiervoor.@Bambam,Ik heb het misschien verkeerd geformuleerd, maar ik WIL ook niet meer drinken. Anders was ik allang al voor de bijl gegaan.groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Marion,Goed zo dat je voet bij stuk kon houden op dat feestje. Je vraagt je inderdaad af wat die mensen dan doordeweeks drinken als ze op feestjes al geen fris in huis hebben. Zouden het alco's zijn?Gelukkig heeft iedereen wel kraanwater.Hou het droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Gem, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Gem, ik had je wel goed begrepen hoor. Maar de associatie blijft in het begin, dat bedoelde ik, dat is helemaal niet raar.Ik vond 17.00 uur ook een moeilijk moment. Ik was zo gewend om uit mn werk meteen door te lopen naar de koelkast en een biertje open te trekken.En gisteren ging ik eten bij vrienden en die vriendin had een flesje bier in haar hand. Ze vroeg me wat ik wilde drinken. Ik keek naar dat biertje en er begon in mn mond iets te gebeuren. Ik krijg soms nog een fysieke reactie!!!! Ik heb dat ook bij die bierreclames, of bij die grote posters die je ziet op straat. Ook nu als ik er over schrijf merk ik een fysieke reactie in mn mond.Ik kan dus niet meer 1 biertje nemen want dan ga ik voor de bijl. Ik wil ook niet meer dus dat scheelt. Ok, nu weer fysieke inspanning, misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Marion,Die twee week ga je dit keer halen, zeker weten, en wellicht nog meer.Maar laten we niet te ver vooruitkijken. Dag na dag, rustig aan, dan breekt het lijntje niet.Je hebt er nu bijna 6 dagen opzitten. Ga er voor en laat die eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Mensen die geen alcohol drinken hebben inderdaad ook rot dagen of zijn depressief.Ik merk zelf wel, als ik niet drink, ik niet zo'n last heb van mijn paniekstoornissen. Ik heb wel de hele week een lichte hoofdpijn. Ik bedenk me nu in een keer dat die hoofdpijn weleens een afkickverschijnsel kan zijn. Anna, het loopt allemaal nog niet gesmeerd met mijn nieuwe WIA uitkering. Ik kan tot 31 juli bezwaar maken en dat ga ik ook doen, want volgend de arts van het UWV mankeer ik niets. Ik ondervind alleen volgens zijn rapport, moeilijkheden met klimmen. Wat een raar verhaal, ik lijk wel een aap.Ik ga dinsdag voor het eerst naar de reumatoloog, op aanraden van mijn internist. Dus ik wacht nog even met het bezwaar maken op zijn uitslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Veel water Marion, helpt de afvalstoffen lozen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Bam Bam, je hebt gelijk. Mijn bericht ging net de deur uit. Het kruiste elkaar.Ga een pot lekkere vruchtenthee maken. Misschien wil ik te veel, te vlug.Twee uur geleden zou ik een tweede douche nemen, nu zit ik nog te zitten. Beetje lethargisch.Nou weet ik even niet of ik het goed schrijf. Ga straks opzoeken.Groeten Soothe. Take it easy. Laat het voetbal nog maar even de revue passeren.Had het goed geschreven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ik ga even koffie drinken met mijn mannetje, tot later!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ik en mijn man hebben sinds we gestopt zijn weer last van weekend hoofdpijn. Hadden we vroeger altijd. daarna jaren niet (de drank?) en weer opeens.Een gevoel van heel heel heel lang geleden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Soothe, zal ik doen. Voetbal was echt gaaf. En het was spannend bij vlagen, oeiiiiiii.En ach ja, dat te vlug herken ik zo. Take is easy, take a sissi:DEn anders een neem je een lekker kopje thee en veel glasjes water. Is overal goed voor. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Marion,Laat je internist, huisarts en reumatoloog straks gezamenlijk een behoorlijk rapport maken versus die UWV. Kan je advocaat ook daarvoor ingeschakeld worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Soothe,Je kunt met 10 voor taal mee doen.Neem die douche nu maar anders komt er echt niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Soothe: een tien met een griffel en een zoen van de juffrouw...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Soothe en eventueel anderen,ik heb nog een tip:ik drink geen koffie en als ik thee drink bijna alleen maar kruidenthee. Als ik me erg vervelend en moe voel helpt een energie drankje ook!! Mits niet teveel achtereen, geen liters, krijg je daar niets van maar het helpt je wel over sommige dode momenten heen. Het geeft je soms net die boost om even actie te ondernemen.Ik zit nu ook aan een drankje en ga me zometeen douchen. Even nog opdrinken en dan wat dingen doen.Een douche, een wasje (:)Corinne) en straks wat voorbereidingen voor het eten. We eten pizza straks, met eigen gemaakt deeg. wel even werk, maar het restant (we maken een bakplaat vol) vriezen we in, kan de dochter die niet veel lust, maar dit wel ook nog een keertje gezond eten.Paprika's erop, mozzarella, veel kappertjes, mmmmmmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 @BamBam: ja waarom staat dat daar nog eigenlijk 5 juni enz enz. De één noemt zoiets een uitglijder en de ander zegt het is een bewuste keuze die 8 juni. Met Soothe had ik daarover wel een grappige discussie en daarom staat het er eigenlijk nog . Dit valt onder de categorie leuke momenten weer opbouwen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Wel, ik heb net warme verse chocolade melk gedronken.En ik doe niets meer vandaag, alleen, ja, de was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hoi Kohtje,Sterkte jongen, zal wel heel moeilijk zijn, maar er komen ook weer mooie tijden, als je de eerste maar laat staan.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Lieve Marion,Is het niet verstandig om hulp te gaan zoeken???? Volgens mij, ga jij het zo niet redden!!!!!!!!!Ik weet het klinkt hard, maar je weet ik bedoel het goed. Ik maak me veel zorgen om je!!!!!liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Marion,Ferry heeft wel gelijk. Je zou je kunnen aanmelden hier bij de internetbehandeling of anders bij de plaatstelijke verslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ga even douchen en was in de machine doen.Ben er dus straks weer, al zullen de meesten dan eten. Wij eten pas rond 8-en.Ik verschijn straks weer fris en fruitig op het forum.tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 nu doet mijn IE ook vreemdik sluit even af, ik moet toch nog aan de wastot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Zooooo,fris en fruitig ben ik hier weer! gedoucht, haren gewassen, ingesmeerd met bodylotion, schone kleren, kortom ik voel me een heel ander mens.De energie druipt verder niet van dit forum af op dit moment. Ga dus paprika's e.d choppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden