Spring naar bijdragen

Donderdag 28 juni 2007

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Fran, geen décolleté. En nee Ziza, ze zweten niet, want het is niet zo warm, en alle deuren staan tegen elkaar open.

Hoezo grijp je kans, jullie weten toch dat ik vreselijk verlegen bent? Ik ben al blij dat ik mag kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

Ik weet dat ik hier nog vrij nieuw ben en niet iedereen me dus kent enzo. Maar lees wel regelmatig mee (niet alles).
Ik weet nog steeds niet wat en hoe met mezelf ivm alcohol. Maar dat komt vast nog wel. Ook hierin kleine stapjes durven nemen of iets. Ben dus bezig met internet behandeling (staat in de kinderschoenen). Verder gaat het even niet zo lekker met me, maar ook dat komt vast goed.
Heb net de huisarts gebeld en morgenochtend een afspraak. Is in ieder geval weer een stapje...

Fijne dag iedereen. En vergeet niet van de zon te genieten.

liefs,
Nikka

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nu echt, maar kon me niet goed lostrekken van het forum.
Ga verder met een beeld wat ik aan het maken ben van Serpetijn voor ons toekomstige nieuwe huis van Mr. Right en mij.

Iedereen een hele fijne dag toegewenst.

Ik zit in mijn testweek van Concerta, een hogere dosis dit keer.
Eens kijken hoe dat gaat.
Ps dit is net zoals als Titalin, maar werkt de hele dag door.

Door meer rust in mijn bolletje te hebben gekregen is mijn trek een heel stuk minder en de drang naar spanning en sensatie ook al heel wat minder.

Kom strakkies nog ff terug, ben benieuwd of Anna wat mooie plaatjes heeft kunnen schieten gna gna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...