Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 ok... ga mijn kids naar school brengen....Tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Anna:DB)Go girl, GO!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Van loodgieters krijg je meestal alleen de achterkant te zien, hoor, Stien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ik zal zelf maar eens even in dat kastje gaan bukken, om te kijken of ze het allemaal wel goed gedaan hebben, Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nee Fran, geen décolleté. En nee Ziza, ze zweten niet, want het is niet zo warm, en alle deuren staan tegen elkaar open.Hoezo grijp je kans, jullie weten toch dat ik vreselijk verlegen bent? Ik ben al blij dat ik mag kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Tja Ziza, back to reality! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ben je er alweer, BB? Beetje snel gereden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Anna ik heb het al vaker gezegd : ACTION IS THE MAGIC WORD !! hahahahahaNou daaagg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Kijke, kijke, niet aankome:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Anna, wees nou es eerlijk. Heb je echt geen enkel 'grijpgevoel' voelen opkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Frannie, vliegtuig genomen. Ik kan racen, heb ADHD......Hihi.Nee, ben nog thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ohhhhhh, ik heb ook geen ervaring. Daarom ben ik op het forum, kan het van jullie leren toch?Maar van die witte poeder, kalk, bakmeel dat hoef ik toch zeker niet te onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hihi, BB, het typische Heintje-gestuiter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Anna, camera'tje op je mobieltje? Heb je later ook nog wat...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hi hi ,Ik moet helaas weer gaan, naar de Gallery toe.Als er iemand nog een pilletje wil? Ik slik concerta, werkt de hele dag door !Interesse: bel 06...........Anna succes met de Boys Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hahahaha, Stien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Mieke, plezier ik ga gordijnen strijken...grrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Stien jij ook veel plezier, leef je maar lekker uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nou nee, Mieke-Rat, verslavingen genoeg. Hoef ik geen nieuwe meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikka Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hoihoi,Ik weet dat ik hier nog vrij nieuw ben en niet iedereen me dus kent enzo. Maar lees wel regelmatig mee (niet alles). Ik weet nog steeds niet wat en hoe met mezelf ivm alcohol. Maar dat komt vast nog wel. Ook hierin kleine stapjes durven nemen of iets. Ben dus bezig met internet behandeling (staat in de kinderschoenen). Verder gaat het even niet zo lekker met me, maar ook dat komt vast goed.Heb net de huisarts gebeld en morgenochtend een afspraak. Is in ieder geval weer een stapje...Fijne dag iedereen. En vergeet niet van de zon te genieten.liefs,Nikka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hoi Nikka,Er zitten er hier wel meer te dippen, hoor, al zou je dat niet zeggen aan de inhoud van dit draadje. Gaat inderdaad weer over. Beetje dwaas doen helpt mij altijd wel. Sterkte!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ik ga nu echt, maar kon me niet goed lostrekken van het forum.Ga verder met een beeld wat ik aan het maken ben van Serpetijn voor ons toekomstige nieuwe huis van Mr. Right en mij.Iedereen een hele fijne dag toegewenst.Ik zit in mijn testweek van Concerta, een hogere dosis dit keer.Eens kijken hoe dat gaat.Ps dit is net zoals als Titalin, maar werkt de hele dag door.Door meer rust in mijn bolletje te hebben gekregen is mijn trek een heel stuk minder en de drang naar spanning en sensatie ook al heel wat minder.Kom strakkies nog ff terug, ben benieuwd of Anna wat mooie plaatjes heeft kunnen schieten gna gna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hoi Mensen,Ik was hier even lezen, maar moet nu weer op pad.Tot straks. Dan heb ik meer tijd.Iedereen de groeten en sterkte met ADB worden of blijven.Ik ga NL les geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Meisjes toch, zo wanhopig ben ik nu ook weer niet hoor, dat ik ga zitten kwijlen bij een foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden