Spring naar bijdragen

Donderdag 28 juni 2007


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mick; nostalgie.

Anna, foutje in je berichtje van 11.02uur. Hoezo MOETEN!!!!!

Fran lekkere chaoot, je denkt toch niet dat je de enige hier bent. :D
Vandaag komt het mij niet zo gelegen, doe dus even niet mee met jullie estafette.

BB, heb je Lindies berichtje gelezen over het boek. Kijk die kan "lezen".
Het is dus allemaal mogelijk in korte tijd. De uitvoering ervan in een jarenplan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat op het einde van mijn gebruik ik ook totaal geen onderscheid meer maakte of het nu goede of slechte kwaliteit was...als het maar wit poeder was...
Toen ik in de kliniek zat kreeg ik een keer het lumineuse idee om de muren af te schrapen die wit waren want misschien........ hahahahaha totaal gestoord....

Vrouwen... mmmmm.....eh.. ben ik ook wel eens tegengekomen in de reeds beschreven combinatie op plekken waar het over het algemeen donker is...wel hingen er vaak neon-letters aan de voorkant van zo een gebouw...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hoofdkraan is gemaakt, de watermeneer weg, nu heb ik hier nog twee loodgieters over. Serieus, heeft iemand van jullie al eens DRIE loodgieters tegelijkertijd in zijn huis aan het werk gehad? Volgens mij is dit een Nederlands unicum.
Ze zijn alle drie jonger dan ik, van het mannelijk geslacht, wringen zich in allerlei bochten en/of liggen languit op de grond. En dat alles onder mijn toezicht.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik toch op de praatstoel zit....
Hash werd ook wel eens vermengd met grammafoonplaten , vinyl...... dus als je met iemand zit te praten die stoned is en zichzelf telkens herhaalt weet je gelijk wat ie gerookt heeft.... de plaat blijft hangen hahahaha... grapje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jakkes Ziza, gemalen maagtabletten en aspirine in je neus, lijkt me niet fijn.

Mick, als ik goed geïnformeerd ben is het tegenwoordig nagenoeg onmogelijk om op korte termijn een afspraak met een loodgieter te maken, omdat er veel te weinig van zijn. Drie ervan in huis is pure luxe, en bovendien een aangenaam gezicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...