Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ja, die mis ik ook wel, Mick. Dat was in de tijd dat jij nog 375 kilo woog. Nu nog amper 175... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ja, ik was toen zo lekker dik ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Mick; nostalgie.Anna, foutje in je berichtje van 11.02uur. Hoezo MOETEN!!!!!Fran lekkere chaoot, je denkt toch niet dat je de enige hier bent. Vandaag komt het mij niet zo gelegen, doe dus even niet mee met jullie estafette.BB, heb je Lindies berichtje gelezen over het boek. Kijk die kan "lezen".Het is dus allemaal mogelijk in korte tijd. De uitvoering ervan in een jarenplan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Dikke Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat op het einde van mijn gebruik ik ook totaal geen onderscheid meer maakte of het nu goede of slechte kwaliteit was...als het maar wit poeder was...Toen ik in de kliniek zat kreeg ik een keer het lumineuse idee om de muren af te schrapen die wit waren want misschien........ hahahahaha totaal gestoord....Vrouwen... mmmmm.....eh.. ben ik ook wel eens tegengekomen in de reeds beschreven combinatie op plekken waar het over het algemeen donker is...wel hingen er vaak neon-letters aan de voorkant van zo een gebouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Tja, maar Lindi draagt dan ook een leesbril en geen roze bril. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Oké, Stientje, houd ik het stokje ff hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Blijft chaos over... nou ja dat was er gewoon ALTIJD...... nuchter of onder invloed....Begint steeds minder te worden gelukkig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ah Ik heb nog wel een pak bloem ergens Ziza, in een van die dozen hier. Is ook wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Potvolkoffie, Ziza!Aangepast dankzij Stien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Tja, hoe doet ze dat eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Mijn laatste bericht ging over die muren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Denk om de woordkeus, niet té enthousiast doen. Kan Tactus niet tegen is al donderdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ja, ik heb ook nog wel eens een zakje puuuuuuure maizena gekocht op de gracht.... nog jong en onervaren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hahahaha....Anna, ik weet zeker dat ik dat ook wel eens gesnoven heb....Net als platgeslagen maagtabletten en aspirine.... dat soort spul wordt gebruikt om de cocaine te versnijden om er wat meer van te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 De hoofdkraan is gemaakt, de watermeneer weg, nu heb ik hier nog twee loodgieters over. Serieus, heeft iemand van jullie al eens DRIE loodgieters tegelijkertijd in zijn huis aan het werk gehad? Volgens mij is dit een Nederlands unicum.Ze zijn alle drie jonger dan ik, van het mannelijk geslacht, wringen zich in allerlei bochten en/of liggen languit op de grond. En dat alles onder mijn toezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Verborgen werkeloosheid heet dat, Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nou ik toch op de praatstoel zit....Hash werd ook wel eens vermengd met grammafoonplaten , vinyl...... dus als je met iemand zit te praten die stoned is en zichzelf telkens herhaalt weet je gelijk wat ie gerookt heeft.... de plaat blijft hangen hahahaha... grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hadden ze een fraai décolleté, Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Volgens mij proberen ze je iets duidelijk te maken, Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Anna, bofkont, wat heb jij een ruime keus vandaag. En dan ook nog de supervisie?Kicken!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Jakkes Ziza, gemalen maagtabletten en aspirine in je neus, lijkt me niet fijn.Mick, als ik goed geïnformeerd ben is het tegenwoordig nagenoeg onmogelijk om op korte termijn een afspraak met een loodgieter te maken, omdat er veel te weinig van zijn. Drie ervan in huis is pure luxe, en bovendien een aangenaam gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nou Anna... grijp je kans... hahahaha....Het lijkt wel een coce-cola reclame die je bechrijft hahahaha... Zweten ze ook ? hahahaha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Decollete???? OHhhhh aan de achterkant.....Anna!!! ook aan de achterkant kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nou ja, blij dat ik nooit in aanraking gekomen ben met maïzena en geplette grammofoonplaten. Gewone sigaretten en :beer: zijn erg genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden