Spring naar bijdragen

zaterdag, 30 juni 192007....hihihaha...


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Is de koffie al klaar?
veel vroege vogels vandaag..!

Soothe, gefeliciteerd met je verjaardag.
Ben je nieuwsgierig naar het kadootje van Luciene??
(haha, ik wel....:D)

Vandaag dag 4,
de fles water staat klaar..
net als een enorme bult strijk :)
Niet omdat ik nou zo´n trek ervaar
maar omdat het hoog nodig is dat ik
over ga tot AKTIE :D

Fijne zaterdag allemaal!
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sooth; gefeliciteerde met je verjaars dag :present:

Ferry; sorry ik had niet in de gaten dat jij ook even niet mee mag schrijven.
Jammer maar komt wel weer. Sterkte.

Water; volgens mij ben je vandaag drie maanden ADB, gefeliciteerd! :present::present::present:

Tapas; goed van je om weer hier mee te komen schrijven. Het is tevens een voorbeeld voor anderen, en dan bedoel ik niet terugvallen maar het weer oppikken van de draad na enige tijd als het onverhoopt toch mis mocht gaan. Succes!

Koh en Mick :heart:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er de laatste tijd een beetje eng van ben geworden. De verhalen over de relaties die niet meer zijn van wat ze zouden moeten zijn. De worsteling die een ieder ondervind om hier klaarheid in te brengen sinds het ADB helder is geworden.
Zelf worstel ik nog even verder, zie wel degelijk de lichtpuntjes en probeer er aan te werken.
Uiteraard moeten er wel twee voor zijn. Mijn gevoelens zijn nog onbetrouwbaar, ik heb gemerkt dat mijn gevoelens, emoties nog regelmatig een loopje met mij nemen. Dus de tijd zal het leren.

Dat vind ik dan wel weer mooi, al die mensen die er mee worstelen en toch ook eerlijk durven te bekennen inmiddels verliefd te zijn. Geluk versus een naderende scheiding, een dubbel gevoel denk ik dat niet makkelijk zal zijn. Dus ook hier veel sterkte! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe:
ook al heb ik je al gefeliciteerd, vanaf het forum nogmaals.

Water:
3 maanden ADB!!! Proficiat!:rose::rose::rose:Van mij 3 zonnen i.p.v rozen, wellicht helpt het voor het weer.

Joann:
dag 4! Volhouden hoor! Heb je veel last van afkickverschijnselen of valt het wel mee? Veel sterkte. De eerste 3 dagen heb je al in de pocket.

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Joann, ik ben ook benieuwd wat Soothe van zijn cadeautje zal zeggen. Hij belt als het binnen is met tante post.

Mick :) Ja, is linke soep in de gevangenis, volgens mij worden daar de grootste boeven geboren.

Kohtje, ik denk niet dat de jongeren vandaag de dag het getal 666 kennen, laat staan het getal 7 :)

Gem: ik ben het behang van de muur aan het trekken want dat hing door de waterschade wel los. Dus het is nog niet voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je al door de strijk heen Joann?
Ik doe daar niet aan. Ik strijk pas mijn kleding op de dag dat ik het aan doe. Gevolg: een hele grote kast vol met ongestreken was. Maar jij het natuurlijk een hele berg kinderen voor wie je moet strijken.
Ik strijk al jaren neit meer voor mijn dochter. Zij is zo slordig, ze gooit het liefste haar kleren op een prop.
Toen heb ik haar voor de keuze gesteld: of je hangt je kleren netjes op of je gaat zelf strijken. Ze koos voor het laatste.....vond ik niet zo erg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wij maar nieuwsgierig zijn...:D

Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op een bezoek
aan de supermarkt!
Toch al niet mijn hobby met 5 kids, maar goed het moet...
Maar de gang naar de kassa......yep precies :(
Grr, ik vind het eng, maar ga toch en zet mijn zonnebril wel op ofzo!
Er is nu niks in huis, en dat wil ik zo houden!
Maar het is de eerste confrontatie met...en....
nou ja hoef ik hier ook niet uit te leggen!

Ik wil het niet...........
dus ik doe het ook niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,
Weet niet oud je kinderen zijn, maar kunnen ze niet de boodschappen pakken rondom "bepaalde"scahppen/ Misschien kan je ze ook betrekken bij het lijstje wat je van te voren maakt. Daar staat dan dus geen alcohol op. Van te voren spreek je af met hen alleen de dingen te halen die op het lijstje staan, bijvoorbeeld in kader van...nou verzin iets...
Krijg je vanzelf commentaar, als er iets in de kar gaat wat er niet op het lijstje staat!!
Succes, je kan het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem je ze alle vijf mee dan? Jeetje dan heb je wel sterkte nodig. Het beste is een briefje maken en bepaalde paden misschien voorbij rennen:)?

Of staat het juist in de gang NAAR de kassa? Ja de kassa kan je niet voorbij lopen. Wordt je weer opgepakt en zit je ook in het gevang :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
bedankt voor jullie tips en steun gisteren....ben nu een beetje bij aan het lezen................voel me nu minder verdrietig,heb me voorgenomen er voor te gaan en wil er thuis voorlopig niet meer over praten...........eerst maar een langere periode adb bereiken.Mies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mies,
Kom dan eerst maar even hier op het forum. Het heeft allemaal zijn tijd nodig. Zijn er meer mensen op de hoogte van je stop/minder poging dan je thuisfront? Dat zou ook al schelen, hoewel...mijn zus weet het ook van mij, maar ik heb er nog steeds moeite mee om er open over te praten. Gisteren kreeg ik nog een email dat het het zo goed van me vond dat ik er open over praatte. Nou, dan valt vies tegen. Heb er grote moeite mee, maar ik dwing mezelf er wel toe.\Scheelt ook dat mijn moeder is overleden aan alcoholgebruik en dat we dat toendertijd niet konden bespreken met haar. Het is al die tijd een taboe geweest. Voor mij reden om niet op haar te willen lijken, dus erover praten (alleen met haar en thuis) en ADB te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik heb schaamteloos uitgeslapen vandaag, bijna tot twaalf uur. En dat terwijl mijn kinderen allebei vroeg op moesten (konden zij de hond vast even doen). Tja, zo zie je maar dat 's avonds te lang doorwerken per saldo niets oplevert, want vandaag ben ik des te later aan de gang.

Kohtje, fijn dat je zo opgewekt bent. Je hak op de tak verhaal klinkt voor mij erg logisch en verhelderend. Wat een fijn begin van de dag! En ook al verliefd, het lijkt alsof het in de lucht zit. Jammer dat die lucht niet een beetje deze kant op komt.;)

Soothe, nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt, en hou de boel onder controle!
Frannie, veel plezier met je belastingaangifte, het scheelt vast een stuk dat je het mag, en niet moet. Zet er maar een grote pot thee bij, dan komt het helemaal goed. ;)

Iedereen die er weer een droge dag bij op kan tellen: gefeliciteerd! Iedereen die er vandaag voor gaat: veel succes, het komt vast goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo gemotiveerd,
ik praat eigenlijk met niemand,1x met 1 vriendin die ik ongeveer 1x per jaar zie.Zoals je zegt schilt het veel om op het forum te praten.dat zal ik zeker blijven doen.hoe oud was je moeder als ik vragen mag?
mijn vader dronk ook teveel,als kind vonden wij dat verschrikkelijk,maar ik moet zeggen dat ik hem nu zeer zeker onder de tafel zou kunnen drinken............verschrikkelijk he.Hij is er op een gegeven moment wel mee gestopt.Met mijn familie praat ik hier niet over,wat fijn dat jij je zus hebt.Mies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mies,
Mijn moeder is 71 jaar geworden. Kon dus in theorie nog lang mee, maar heeft zich helemaal stuk gezopen. Het staat hier hard, maar ik kan er niets anders van maken. Mijn zus en ik stonden erbij, keken ernaar en konden verder niets doen. Ze heeft ons zelfs een hele tijd niet willen zien, omdat ze ons verweet teveel met haar te bemoeien! Dat was nog erger, dus dan maar weer ons mond houden en doen wat we konden bijvoorbeeld boodschappen halen. Fijn dat jouw vader heeft kunnen stoppen met drinken.
Ik heb mijn moeders overlijden nog steeds niet goed verwerkt merk ik, terwijl ik net zo erg aan het worden was als zij. Gelukkig heb ik de noodrem nog op tijd kunnen vinden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo he, hier is het stil!!!!

Ik ben net terug van weer oppassen, dochter ging met haar vader en man in een rolstoel even naar Ikea en de Hornbach spulletjes kopen voor haar mans verjaardag morgen en spulletjes voor de babykamer, was ze er ook even uit.

Soothe, heb je je cadeau al binnen???

Ferry, ik wist ook niet dat ook je geband was, vind het een beetje kinderachtig allemaal eigenlijk, maar goed, hou je haaks en over ruim een week hopen we je weer fris en fruitig hier te zien!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik ben vroeger thuis dan gewoonlijk op samenspeeldag.
Dat komt omdat een vriendin van haar afgelopen week plotseling in het ziekenhuis is opgenomen en ze vanmiddag nog even op visite wilde gaan.
't Is wel te hopen dat ze snel weer goed genoeg is om naar huis te gaan. Volgende week wordt ze nl. 100 jaar. Dan komt de burgemeester op visite. Ja, dat is even afwachten, ze keek er al zo naar uit. Nou ja, als ze haar nog ter observatie willen houden, dan zal de burgervader maar naar het ziekenhuis moeten komen.

Ik zie dat het met jullie allemaal wel goed gaat. Iedereen ziet er goedgemutst uit en gaat er vandaag weer tegenaan.

Toch zie ik dat gewoontes erg ingebakken zijn. Ik betrapte me er vanmiddag een paar op dat ik in mijn rugzak zat te graaien. Dacht ik: wat zit ik te zoeken. Ja, dat was het oude zoeken naar mijn flesje jenever als zij naar keuken ging om de koffie of de fris te halen. Gelukkig drink ik niet meer.

@Fran,
Ik dacht even: wat is dat nu, om deze tijd van het jaar belastingaangifte invullen. Besef ik in ene dat jij in België woont. En het dus inderdaad de tijd is van de belastingaangifte. Was ik helemaal vergeten. Wat is het nu weer, ik geloof dat het voor 31 augustus moest ingeleverd zijn, klopt dat?

@Ferry,
Goed dat je contact hebt met BB, zo komen wij ook te weten hoe het met je gaat. Van mij heb je de groetjes.

@Tapas,
Dat observeren. Zo zag ik gisteren de mensen die naar die receptie gingen allemaal snel naar de drankuitgifte gaan om zo snel mogelijk een wijntje te hebben. Je zou zo denken dat men na een droge, saaie zit van 4 uur in de kerkbankje eerst een slok water zou willen. Mag niets zeggen, vroeger ging ik ook alleen voor de wijn, nu voor een praatje.

@Luciene,
Succes met je gevecht tegen de wateroverlast.
Laat het goed uitdrogen voor je opnieuw gaat behangen.
Ik hoop voor jou dat het geen lekkageplek is die steeds weer door het behang heen komt kijken.
Ik wordt ondertussen ook erg nieuwsgierig naar dat cadeau voor Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...