Spring naar bijdragen

donderdag 19 juli


stien

Aanbevolen berichten

Hallo Corrine,

Ik zag nu pas je persoonlijk bericht, heb je het antwoord binnengekregen?
Ik hoop het want anders heb ik wat fout gedaan. Moet nog even wennen hoe het allemaal werkt.

Net even alles doorgelezen, gezellige dag zo te zien. Ben de hele dag druk bezig geweest en net terug van de hond uitlaten.
Vandaag weer niets gedronken, ga me steeds beter voelen.
Zeer zeker door jullie bijdrage, bedankt daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pffffff, wat hebben jullie een hoop bijgeschreven vandaag, ik ben een half uur bezig geweest met alleen maar vluchtig bijlezen. Hoezo saai?

Stien, helemaal vergeten vanmiddag, gefeliciteerd met je 7 maanden! :present::musicnote::heart: Had je dat 7 maanden geleden verwacht? Klasse meid!

Joann, sorry dat ik vanmiddag niet reageerde op je berichtje. Ik had een beetje haast, want ik moest nog een hoop doen. Ik vond het wel heel lief van je.

Tapas, ik heb hier vreselijk zitten lachen bij mijn voorstelling van jou met dit warme weer in een paar hoge natte schoenen. Hihi, geweldig! Blijf alsjeblieft jezelf, je bent allesbehalve saai.;)

Blacky, Benthe en Safi, als jullie plannen ooit doorgaan, laat het dan weten. Ik kom beslist een keer bij jullie eten. Het lijkt me sowieso al leuk om nog een keer naar Spanje te gaan, vroeger kwam ik daar bijna elke zomer. Niet zo avontuurlijk als Fran hoor, met een rugzak, maar gewoon met de auto en een bungalowtent.

Als ik hier trouwens al die verhalen lees over wonen en een camper, verre reizen, leven en werken in andere landen en rugzaktrektochten, dan realiseer ik me dat ik inderdaad behoorlijk saai ben. Ik heb nog niets van dat alles ondernomen in mijn leven.:huh:
Het meest avontuurlijke wat ik ooit gedaan heb is wonen in een kraakpand, en dat heeft maar eventjes geduurd. Was overigens ook vrij saai hoor.

Nou mensen, nog een prettige voortzetting. Ik moet er morgen vroeg uit, dus ik sluit weer af. Het was hier erg gezellig vandaag vond ik. Morgen zal ik er niet veel zijn, ik ga samen met mijn zus mijn muren schilderen. Ook niet saai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe
fijn dat je weer mme kan doen...ben even heel benieuwt of je ook ontwenningverschijnselen kreeg toen je niet in kon loggen;)
Zoals je ziet was ik vandaag weer volop aanwezig en ik wil me er niet voor excuseren want ik heb er zoveel aan..daarom is mijn ondertiteling van wie de choas beschrijft ...stelt orde op zaken ook heel erg mij op het moment.
Dus als ik een dagje niet zou kunnen inloggen zou ik in de bieb gaan zitten:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe

Ik lust ook graag marmite op brood en ik vond de laatste 10 jaar meestal de alcohol na de eerste paar niet lekker en ben het met je eens dat er tig meer niet-alcoholistische drankjes zijn die veel lekkerder en beter voor je zijn..en niet saai!
Op het laatst dronk ik vaak 12 % biertjes zodat het effect wat sneller kwam:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaaa, marmite, wat een goed idee!! ga ik ook weer halen want ik ben ook niet echt van het vitamine's slikken en moet mijn lijf nodig weer eens aanpakken, sinds die Anti biotica zit ik weer met een candida (schimmelinfectie) en die smeekt om vet en suiker en gistrijk voedsel.. zo erg dat ik nu dagelijks de meest slechte bende naar binnen werk.. morgen weer aan het gezond eten als het lukt want ik kom helaas langzaamaan weer wat aan en dat wil ik niet.

Safi, Koffie drink ik al 15 jaar niet meer, ik ben al hyper genoeg van mezelf ;) Als ik koffie drink dan is het net of ik een paniekaanval krijg, ik drink zelfs caffeine vrije cola

Mijn voetjes voelen weer heerlijk aan en het heeft wel geholpen, morgen nog een keer met dikkere natte sokken in de schoenen en dan kan ik ze langzaamaan in gaan lopen..

ik voel me ook saai hoor Anna, als ik al die verhalen lees, reizen? ik krijg het al op mijn heupen als ik 20 km moet afleggen, tijdens het drinken alles wat god verboden heeft doen? helaas ben ik te gereformeerd opgevoed om dat te kunnen.. ik ben gewoon vreselijk braaf en ook dat moet ik maar accepteren :D

nou, ik ga ook opslomen, nog even tv kijken en dan lekker slapen en morgen gezond weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol is voor mij gewoon vies, altijd al, en toch verslaafd:$

Laatst, toen ik een enorme dip had, mocht ik van mezelf ga drinken, maar had geen eens trek!
Maar vanmiddag had ik opeens trek in een koel biertje, en dat heb ik geen eens vaak gedronken, maar als ik dacht aan wat ik wel altijd dronk, had ik dáár weer geen trek in. Het was geen gremlin, maar volgens mij gewoon trek in een koel glas bier............heb maar lekker gemeentepils genomen, net zo lekker!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond iedereen ,
zo ik ga ook opslomen of zoiets allez mijn bedje induiken .
ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor de steun welke ik hier vandaag weer ontvangen heb , voelde mij met momenten precies in nederland :-))
marmite is dit dan goed voor iemand met een lage bloeddruk ??
charlie ik denk dat mogelijk het warme weer aan sommige bier drinkers zin heeft ??
ik persoonlijk was geen bier drinker , meer in de warme maanden een tinto de verano drinkster of sangria kom ik hier in dit dorp gelukkig maar weinig tegen :-))
slaapzacht iedereen
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fauve, Tapas, Blacky,

Allemaal welterusten.

Pils dronk ik ook alleen maar in warme tijden op een terrasje. Daar kon ik lang van genieten.
Gek he, de rode wijn goot ik zo naar binnen en aan een pilsje zat ik te nippen.
Verslavingen. Moet ook eens van het roken af. Wanneer gaat daarvoor de knop om?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,

Ik ook eerst die alcohol er zoveel mogelijk uit.
Het is altijd op onverwachte momenten dat dat aapje op mijn schouders wakker wordt.
Bij alle situaties waarin ik mij doelbewust begeef, heb ik er geen last van en gaat het mij goed af.
Aan de andere kant is het gelukkig dat die onverwachte momenten zich tot nu toe thuis en 's avonds laat voordoen.
Het is trouwens wel grappig dat mijn man tegenwoordig alleen nog maar zijn ene pilsje bij het eten drinkt.
Hij drinkt geen borreltje meer 's avonds. Misschien is hij zelf ook bang geworden voor alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...