blacky Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 reisje spanje wil ik jou wel aanbieden soothe :-))ergens in september -oktober oke ??ps is puur eigen belang hoor , ben wel eerlijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Knuffel je hond, daar krijg je vast heel veel liefde van.....en van orchideeen kweken kan je rijk worden....Maar zonder dollen, ik begrijp je, Soothe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Goh Soothe, dat doet me denken aan een heel oud liedje dat gaat van: One two three... Whoopeeee, we're all gonna die. Maar je bent vandaag niet echt in Rhodos-stemming zo te horen. Nee hoor, niemand gaat jouw doopceel lichten, wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Soothe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Ook al aan de thee. Straks m'n eerste nachtdienst in. Geen probleem, denk ik. Maandagmorgen, uit de laatste, dat wordt bekijken. Was ook zo'n punt van: volgieten, 'smiddags laat op bed, dinsdagmorgen "normaal" weer wakker.Country Joe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Wel krijg nou toch wat Haddock, een oom van me draaide dat altijd. Die had elpees. Inderdaad, Country Joe!Succes vannacht met je dienst vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Sorry, van pure herkenning schrijf ik twee keer vannacht.Wat leuk, ik kon er niet opkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 quote: Originally posted by: BentheWel krijg nou toch wat Haddock, een oom van me draaide dat altijd. Die had elpees. Inderdaad, Country Joe! Succes met je dienst vannacht. Hahaha, je oom heeft smaak, die elpee staat hier ook. Liedje ging over Vietnam, one, two, three, what are we fighting for?And the Fish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Haddock ik ga meteen even de tekst opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 don't ask me I don't give a damn,next stop is Vietnam,and it's 5,6,7, open up the pearly gates,oh, there ain't no time to wunder why,whoopy, all gonna dieUit het hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Ja ik heb het gezien. Wel erg 60'er jaren he? Mijn oom had ook die elpees van Crossby Stills enzovoort, en ik werd altijd zo melancholiek van "Helpless". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Hee moesje, Hoe istie met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Die muziek heb ik ook, geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 quote: Originally posted by: BentheJa ik heb het gezien. Wel erg 60'er jaren he? Mijn oom had ook die elpees van Crossby Stills enzovoort, en ik werd altijd zo melancholiek van "Helpless". Maar wel mooi, niks mis mee, toch?Ik gooi de machine uit, ga pakken en zo weg. Broodjes zijn al gesmeerd. Misschien log ik op het werk nog wel ff in.Iedereen welterusten, sterkte, en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Werkse Haddock. Hallo Charlie, Moesje, Mick, Tapas, Rudy en Water.Heb volgens mij iedereen weggejaagd met mijn feest van herkenning, maar dat was zo leuk.Charlie jouw onderschrift is dat het beste van het verleden is dat het verleden tijd is, maar ik vind dat niet helemaal waar. Wel wat het drankgebruik betreft en daar ben ik nog maar heel bescheiden in. Maar ik realiseerde me door de herinnering aan muziek een paar heel mooie jeugdherinneringen die beslist niet weg mogen.En nou mogen jullie weer, want ik laat mijn hoofd hier al veel te vaak zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Anna, ik begreep ook wel dat je op het berichtje van Ziza doelde met het accepteren van iemand die je leegzuigt.... maar ik ging er over nadenken en besefte me dat de mensen die me vroeger kwetsten, klein wilden maken, de grond intrapten, dat die dat nu niet meer doen.. ligt dat aan hun? of ligt het aan mij dat het niet meer gebeurd. Het laatste!! Mijn moeder heeft me jarenlang emotioneel mishandeld, niet dat ze dat zelf besefte maar ik zat met haar in een enorm ziekelijke symbiotische relatie, ze huilde als ik een onvoldoende had want dat deed ik om haar pijn te doen, ze zocht me konstant op terwijl ze wist dat ik dat niet wilde en dwong me zo bijna steeds haar af te wijzen en boos te worden zodat zij weer kon huilen of me negeren. Ze was nooit boos maar altijd teleurgesteld en verdrietig. Ze kleineerde alles wat ik deed.. ik rende dan weer boos naar boven en zat daar enorm te huilen... en voelde me een waardeloos kind. ...we kwamen daar zelf niet uit, pas na 8 jaar contactbreuk en daarna gezinstherapie en daarna nu 6 jaar verder gaat het nu goed, nou ja, goed, ze zal nooit de moeder zijn waar ik zolang naar verlangde net zoals ik nooit de dochter zal zijn die zij gewenst heeft, maar dat hebben we alletwee kunnen accepteren en we kunnen het ondanks dat best wel goed met elkaar vinde.. zolang het niet te lang is hihi.. ik kan me nog steeds kapot aan haar ergeren maar het snijdt me niet meer in mijn ziel en ik kan me er beter van afsluiten.Fran wat jij beschrijft is herkenbaar en zo vreselijk pijnlijk om te zien. dat smachten naar aandacht en er mogen zijn en inderdaad bij de verkeerde mensen, soms lijkt dat gedrag ook wel een verslaving aan afwijzing.. Je hebt zelf door dat je het doet, stop er mee en doe jezelf geen pijn meer!die verdomde acceptatie ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Nou Benthe, mij jaag je niet weg met dat soort muziek hoor, ik denk dat zo'n 80% van mijn CD's muziek uit de sixties en seventies is. Blijft mooi. Zit nu eindelijk, was de keuken aan het inruimen. Nog even met Woef weg en dan zzzzzzzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Hoi mensen,Het is laat geworden.We hebben heerlijk gegeten en ik heb echt veel gegeten, het was zo lekker.Haaienvinnensoep vooraf.Garnalen met groenten uit de wok.Ossenhaas van de bakplaat. Die kok haalde allerlei jongleeracts uit met het zoutvat, de pepermolen en zijn bakattributen.Bordje fruit.Bordje ijs.Terugfietsen viel wel mee ook al hadden we de wind tegen. Vroeger dronk ik (ook voor dat ik een zuipschuip was) natuurlijk altijd wijn of bier bij het eten en dat moet dus altijd dat terugfietsen zwaar gemaakt hebben.Tegenwoordig neem ik altijd tonic of bitterlemon bij zulke gelegenheden.Daarna nog CSI en een andere serie gekeken. Ik ga zo eens een beetje lezen wat jullie ondertussen allemaal bericht hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Benthe, mn onderschrift duidt idd alleen op mn alcoholverleden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Tapas,Mijn moeders gal moest eruit, en dat was zogezegd omdat ik een paar examens over moest doen in mijn eerste jaar hogeschool. DUH! Had ze maar geen taartjes en chocolade moeten eten! Ze had al een paar galcrises achter de rug en moest eigenlijk een dieet volgen. Maar soit.Ja, het zou een soort verslaving aan afwijzing kunnen zijn. Geheel on(der)bewust dan. Opzoeken wat je maar al te goed kent. Nu ja, de laatste tijd niet meer zo geheel on(der)bewust.Ik dacht vandaag aan een andere spreuk van Ziza: Steeds weer hetzelfde doen en verwachten dat het resultaat anders gaat zijn. Alweer DUH!Nou ja, het kwartje valt beter laat dan nooit. Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Heerlijk Crosby Stills Nash & Young die ga ik weer eens opzoeken "Our house" "Helpless" en dan kom ik vast wel veel meer tegen.Bedankt voor de tip!!!Voor iedereen die iets moet doen waar die geen zin in heeft en een computer heeft (hahaha ) zet eens eens luisterboek op je MP3, leuk ook bij het fietsen, sporten of hardlopen !!!! Bij de VPRO kun je er een aantal gratis downloaden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Wij hebben het weekend (ook) weer overleefd, de vrijdag blijft een tikkie moeilijk, morgen met de kids erop uit naar Beeld en Geluid in Hilversum, moet erg leuk zijn.Ik kwam nog even piepen zogezegd, doei.O ja en Twan, graag doorzetten met het betere weer !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 @Soothe,Vond je het zo erg dat ik wegging? Gelukkig was je niet alleen.ñ = alt+164Ñ = alt+165¿ = alt+168.@Benthe,Aardig van je, ik wacht op je berichtje.Welk restaurant is niet-alcoholgerelateerd?Er wordt hier toch ook genoeg gepraat over café's e.d.@Safi,Is je inlogprobleem inmiddels opgelost?@Charlie,Je klinkt weer helemaal de oude.Ik heb ook ooit kikkerbilletjes gegeten, vond het eigenlijk niet zo lekker en inderdaad naar kip smaken, waar ik dus niet van hou.Daarna heb ik vernomen dat ze billetjes bij leven erafrukken. Ik eet dus nooit meer kikkerbilletjes.@Haddock,Het eerste wat je dan maandag a.s. moet doen als je thuiskomt, is naar ons forum komen. Gewoon je gedrag bij thuiskomst ombuigen. Doe je wat anders, denk je meteen anders.@Fran, Anna, Tapas,Jullie zeggen rake dingen over accepteren en geaccepteerd worden.Misschien moet ik daar ook beter over nadenken. Ik heb het soms ook moeilijk met het zoeken van de juiste houding.@Houtje,Welterusten en veel plezier morgen met de kids in Hilversum.Ik ben bijgelezen, gelukkig hebben jullie een paar pagina's lekker zitten geiten, dat scheelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 avond iedereen , zo dadelijk naar mijn bedje toe heb naar een docu op nederland twee gekeken , voor mij heel aangrijpent maar gelijktijdig zo leerzaam, maar raar ik heb geen traan gelaten , is mijn ma haar keuze geweest en ik zou hier niets aan kunnen veranderen hebben laat ons zeggen dat ik tapas en fran hun uitleg begrijp want ongeveer zo is mijn kind zijn geweest al moesten wij werken inplaats van een raport mee naar huis te brengen , hoe harder je werkte dan pas was je de beste , dus wij kids maar om ter hards werken :-((ach ik ga deze sombere gedachten van mij af zetten want ze maken zaken in mij wakker die ik liever niet heb , en neen ik bedoel niet jullie schrijven maar het komplete pakket ik heb altijd een gedacht en mijn jongste broer heeft hetzelfde " je bezorgde ons een kl... jeugd en je laatste daad is er ook eentje om U tegen te zeggen sorry folks normaal heb ik mijn andere site om dit van mij af te schrijven maar die zit blijkbaar vol of de moderator is met vakantie ;-((slaapzacht aan iedereen en hartelijk dank allemaal voor het mooie en fijne gevoel vandaag dit draag ik mee naar mijn bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Ik voel me ook weer "kip"lekker, Corinne:DWelterusten Blacky, fijne dromen:heart:Ik ga ook lekker slapen, welterusten allen en tot de volgende keer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden