Fauve Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hoi,Ik ga weer verder met mijn bezigheden.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe,Ik ben perplex van beide gebeurtenissen.Ik weet niet wat ik ervan moet denken.Ik weet ook niet wat ik nu moet doen.Ik zal me maar gewoon gaan voorbereiden op een afspraak met een uitzendbureau.Dit kan ik niet wegvlakken uit mijn gedachten, wat de moderator ook doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: MiesGewist of niet,wij weten wat we gelezen hebben,Mies Trek het je niet te veel aan, Mies, zet door. Het leven gaat echt gewoon verder, en, wie weet wat het echt was?Sterkte en droogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Wat zeur je haddock met je oprakelen!!!het is niet eens bezonken, wat rakelijk ik op???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 En nog noem ik het HEAVY, mij niet de mond snoeren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Jij was toch shag halen? Ik zeur nogal graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Jij was toch shag halen? Ik zeur nogal graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HAPPY Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Wat een gezeur vandaag,zeg.Laat een ieder in zijn waarde......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: SootheEn nog noem ik het HEAVY, mij niet de mond snoeren!!! Wie probeerd hier iemand de mond te snoeren? Ik typ gewoon wat ik denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Zou het misschien kunnen zijn dat die berichten gewist zijn uit respect voor Charlie?Er is niet NIETS gebeurd en ik wil mijn nare gevoel hier over graag met degenen delen die er "bij" waren. Dit kan gelukkig ook via een PB.Haddock ik begrijp je overweging, maar zou je missen. Je kon niets doen, zeg je, maar jouw bijdragen vind ik altijd prettig. Dan doe je toch ook iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Soothe, Haddock,Rustig mannen, a.j.b., ook van dit draadje zijn al berichten gewist.'t Moet niet gekker worden.Ik ga roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HAPPY Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik ga lekker shoppen, een kado kopen voor mezelf , heb ik verdiend , sta vandaag 15 dagen droog.....Vier mijn eigen feestje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Happy,Gefeliciteerd. Vertel je straks wat je gekocht hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Kom, blijkbaar is iedereen van slag en geen wonder. Laten we asjeblieft geen ruzie maken, volgens mij hebben we elkaar nu best nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Happy toch zeker wel een feestje samwen met je nieuwe lief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: HAPPYWat een gezeur vandaag,zeg.Laat een ieder in zijn waarde......... Je hebt gelijk. Maar ik ben niet helemaal rustig, nu. Rook me ook al de ****. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 ik ga ook even wat anders doen. Ik hoop dat we te weten komen hoe het met Charlie gaat.Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne voor ik het vergeet, veel succes bij het uitzendbureau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: BentheHaddock ik begrijp je overweging, maar zou je missen. Je kon niets doen, zeg je, maar jouw bijdragen vind ik altijd prettig. Dan doe je toch ook iets? En ik de jouwe ook. Maar ik bedoel met iets doen dat je in geval van nood niet echt fysiek in kunt grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HAPPY Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Benthe , met mijn nieuwe lief , heb ik vanavond een feestje !!!! hahahhhaaaa:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: CPASSoothe, Haddock, Rustig mannen, a.j.b., ook van dit draadje zijn al berichten gewist. Ik ga roken. Oke, oke, ik ben wat "aufgeregd" of zoiets, wat de Duitsers zeggen. Soothe, sorry, no offence ment, taken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: BentheHappy toch zeker wel een feestje samwen met je nieuwe lief? De jouwe komt toch ook? Of is ie er al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 quote: Originally posted by: BentheHappy toch zeker wel een feestje samwen met je nieuwe lief? De jouwe komt toch ook? Of is ie er al? Vele berichten van mij zien dubbel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ja Haddock, ik denk dat we dat allemaal wel zo voelen. Trouwens er is niets mis mee om je te richten op niet-virtuele mensen, of hoe heet dat, ik bedoel gewoon dat ik je zou missen.Ben jij visser geweest? Op een schip? En nu moet je volgens mij toch echt gaan slapen anders ben je vannacht een dweil.Happy heel veel plezier met je lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Oké, haddock.Ga nu echt de shag halen,licht afkickverschijnselen:Bye Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden