Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @MickHUH? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hou vol, Tolie! Ik heb m'n drankschrift ook ingevuld, 1 X behoefte, niets gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @fran:Ja, ik bedoel met mijn kin/hoofd leunend op mijn hand natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @MickIk dacht al dat je acrobate was of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @fran:Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hehe, walking down Memory Lane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @fran:HUH? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hihi, een acrobate van 365 kilo, staande op 1 hand, typend met de andere... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @MickDa's Engels voor herinneringen ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @fran:Ooooooooooooooooooooooooh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @tollie:Er is altijd een reden om te drinken, maar zelfs dat is geen reden om te drinken.Ok, ik ga ervandoor. Slaap te weinig, werk te weinig.... dat gaat niet goed... aan de slag dan maar.Fijne dag allemaal.Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Goeiemiddag, lekker nostalgisch hier.Tolie ik leef met je mee, ik werd vannacht wakker met een dikke, pijnlijke en stijve kaak, werd door de tandarts doorgestuurd naar de kaakchirurg en dat gaat morgen gebeuren. Voor de tandarts ben ik niet bang maar over kaakchirurgen heb ik de vreselijkste verhalen gehoord. Brrrr. Haddock, fijne dagen toegewenst met je geliefde. Zal dan ook makkelijker zijn om droge dagen te hebben, want ik herinner me dat zij niet drinkt?RJB, ik ken helemaal niemand die niet meer of minder kampt met gevoelens van nutteloosheid. Zelf kan ik daar twee kanten mee op, al naar gelang mijn humeur van die dag. De ene is: "So what, dan is het leven maar nutteloos. Wat kan ik met dat gevoel? Niets, dus weg ermee." En de andere: "Hoe kan ik nou nutteloos zijn, ik BEN er toch?"Nu begrijp ik ook wel dat jouw situatie momenteel niet om van de daken te schreeuwen is, maar kun je het niet zo bekijken: je lijkt er hard aan te werken en vastbesloten te zijn om er iets aan te doen. Zul je je dan over een jaar bijvoorbeeld, nog zo voelen? Je zegt, er is geen vergeving. Misschien niet op stel en sprong, maar op den duur toch wel? Voor allen, een droge dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Er is iets mis met het forum. Kon er eerst niet meer op en nu gaat het vreselijk traag. Dat is een teken van hogerhand dat ik maar beter iets nuttigs kan gaan doen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hoi,Ik kwam even tussendoor kijken.Allemaal sterkte.Ik ben weer weg, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roosje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @RJBvan dat nutteloze gevoel en dat ge-ijsbeer door je huis (oooo, wat ken ik het) word je alleen maar depressiever, lieve RJB. Ga wat doen, al is het meer een kwartier, al is het maar de afwas. Of ga naar buiten, 't is lekker weer, klein stukje lopen?? Zet jezelf ertoe, want anders ga je misschien voor de bijl, ook al heb je geen trek, drank lijkt dan nog je enige vriend. En als je nog niet depressief bent, word je het dan zeker, ben ik bang.Kom op, trek jezelf aan je haren uit het moeras, je bent de enige die dat kan.PS ik hoop niet dat je me een erge wijsneus vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Nou, één uur gehaald, op naar de 14.00 uur. Ondertussen is de band in mijn hoofd begonnen met spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roosje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 @ TolieZullen we naar buiten gaan, Tolie? Lekker lopen door de duinen, flesje water mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hoop ik voor jou dat het de dodenmars is Tolie, maar dan voor die gremlin.Kom op, als je vanmiddag gaat drinken kom je morgen helemaal met de bevers bij je tandarts aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roosje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 sterkte Tolie! Ik ga het doen, naar buiten, want ook ik ben nogal (errug) onstandvastig op 't moment.Tot later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Beste lotgenoten,Heb weer een binge bui gehad van 5 dagen. De oorzaak wat me naar alcohol dreef was een conflict op het werk. Ik voelde me zo onrechtvaardig behandeld door een collega. Deze is gaan klikken bij de baas en natuurlijk wordt ik op het matje geroepen. Door de boosheid van afgelopen donderdag ben ik 2 flessen rose gaan halen en heb het leegderonken. Vandaag ben ik weer nuchter, maar voel me waardeloss dat ik me elke keer door spanningen laat verleiden tot drinken van alcohol. Ik baal heel erg van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hé Sandra, komop! Denk maar zo: je hebt het nu weer achter je gelaten. De gremlins zijn tevreden weggekropen, maar jij bent gemotiveerder dan ooit, denk ik!Ga met Houtje mee de duinen in, en laat je hoofd schoonblazen!Ik moet nog 18 minuten en dan is mijn volgende deadline bereikt! (14.00 uur) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Tolle,Dank je wel voor je steun, maar wordt wel moe om elke keer me niet te kunnen beheersen. Vorig keer had ik 5 weken volgehouden en nu ben ik na 2 weken weer gevallen. En dan opnieuw beginnen. Op mijn werk heb ik me ziek gemeld. Moet morgen weer gaan werken. En met de collega's uitpraten. Baal van alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Het forum is inderdaad ineens traag zeg!Sandra da's balen voor je, zo'n vervelende werksituatie. Heb je de toestand kunnen verhelderen bij je baas? Heb jij alleen gremlins als het je niet goed gaat, of ook als je iets te vieren hebt, enzovoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Benthe,Meestal komen ze als ik onderhevig ben aan spanningen. Bij vieren drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Beste Haddock, Benthe en Roosje (ik vind je HELEMAAL geen wijsneus!), en beste allemaal, eigenlijk!Dankjulliewel voor jullie harten onder de riem!Na wat er vorige week gebeurde was ik de eerste dagen echt IN SHOCK alsof alles me de hele tijd en voortdurend naar de keel greep. Afgelopen maandag ontdekte ik jullie en dat heeft me enorm geholpen, alleen vandaag al de hele dag ben ik zo in- en in- verdrietig... Net alsof er helemaal geen uitweg is.. Ik weet en voel dat drank in elk geval niet meer tot iets leidt: ik heb ook nog steeds echt geen trek -- ik weet alleen niet meer hoe het is om me niet zo ongelukkig te voelen als ik me nu voel(net als wanneer je griep hebt: je kan dan zo het gevoel hebben dat dat altijd zo blijft, en alle herinneringen aan gewoon gezond zijn lijken heel ver weg)..Ik heb in elk geval wel iets aan de lieve dingen die jullie schrijven! Ik hoop dat jullie, Roosje en Tolie, het hoofd koel kunnen houden en dat de buitenlucht je goed doet..En iedereen - en Sandra in het bijzonder - wens ik toe, waar ik mezelf ook toe in staat wilde achten: kijk met een zekere mildheid naar jezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden