Spring naar bijdragen

Woensdag 8 augustus 2007

Francesca

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal, ik heb nog helemaal niet bijgelezen, het is ook een erg lang draadje vandaag. Ik wil alleen maar even zeggen dat ik inmiddels thuis ben, en een erg leuke dag heb gehad. Mijn zus en ik zijn naar Amsterdam geweest. Ik kan jullie melden dat de allerlaatste koopjes daar nu écht weg zijn, en dat iedereen die nog een taartpunt met aardbeien wil even tot morgen moet wachten, tot er weer nieuwe zijn gebakken.
We hebben spotgoedkoop Chinees gegeten vlakbij de Zeedijk, en heel veel gelachen. Voor de Amsterdammers onder jullie: wij waren dus die twee giechelende vrouwen met een Limburgs accent (mijn zus erger dan ik), en ik was de donkerblonde zeulend met plastic tassen en een fles spa blauw.:)

Nu ben ik bekaf, benieuwd of ik vannacht eens door kan slapen. Ik kruip er in ieder geval op tijd in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne ,
blij je te lezen :-)
ik herinner mij weinig van mijn begin periode ik bedoel van deze laatse periode , maar ik vermoed dat het op sommige momenten ook voor mij een hel geweest is ;-(( en soms sorry dat ik het zeg nog kan zijn
ik trok mij in het begin in moeilijke momenten op aan bvb een datum nog x dagen en ik zou x tijd adb zijn
en corinne indien ik mij niet vergis wil jij zaterdag stoppen mert roken ik hoop dat je indien je het moeilijk hebt weet waarvoor te kiezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi anna ,
fijn je te lezen en dat jullie een leuke dag gehad hebben samen
ik heb vanavond een knoopje door gehakt en ga volgende week naar een dame waar ik al 1 jaar mee mail ergens in nederland 210 kilometers hier vandaan
langst een kant kijk ik er naar uit en langst de andere kant heb ik schrik want ik ken die dame enkel van mails
al is het een oudere dame ze brengt mij ook altijd aan het lachen hoe erg ik ook in mijn putje zit en dat is het voornaamste
slaapzacht anna en hopelijk slaap je in een trek door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Gisteren heb ik alles weer een zitten doorlezen en met name de anders denken, anders doen, beslissingen en actielijst.
Zou ik het voorvoeld hebben?

Het leert me wel dat iemand door de Refusal heen kan gaan drinken met alle gevolgen van dien.
Mijn man voelt wel met me mee, maar snapt er niks van. Daar kan hij niets aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi marion ,
ik heb een spaans gezegde "veras que todo negativo siempre tendra algo positivo "= men zal zien dat al het negatieve altijd iets positiefs heeft
al ben ik daar niet altijd mee akkoord ;-((
en ik denk dat het financiele ook niet altijd makkelijk is maar mogelijk heb ik ook hier mijn lessen al uit geleerd door als 17 jarige van spanje naar belgie te komen zonder een cent in mijn zak ik had soms geen geld om eten te kopen en nam eender welk werk aan waar dan weer eens van geprofiteert werd;-((
en mijn moeder is een bewijs geweest voor mij dat geld niet gelukkig maakt maar men heeft het uiteraard wel nodig
ik duim voor jou marion

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, het vervelende is niemand kan je helpen. Je moet er zelf door heen, maar wel fijn dat je man het probeert te begrijpen.
Ik heb jaren straatvrees gehad, echt heel erg. Nu ik me goed voel, snap ik zelf niet waarom ik al die dingen niet durfde en kon en dan denk ik weleens, hoe moet een ander mij dan kunnnen begrijpen, terwijl ik het zelf niet snap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, waarschijnlijk ben je je bedje weer ingedoken met je chocolademelk, morgen weer een dag.
Over roken: ik ben nu drie dagen rookvrij (pffffffff) en eerlijk gezegd kwam dat meer omdat ik mijn nagels zo lelijk geel vond. Pure ijdelheid, maar wat maakt het uit als het een goed doel dient.
Marieke hoe was het met je man?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...