Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hoi Allemaal,Na een hele dag mijn lijf op orde te brengen. Ben ik nu bekaf. Alcoholmisbruik sloop je behoorlijk uit. Ik ga naar bed, en doe een poging om te slapen. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky, altijd positief blijven hé, want anders kom je nergens meer.Als jij met al je verdriet bij de pakken neer was gaan zitten dan was je nu niet zo ver gekomen.Ik heb grote bewondering voor je. Daar kun je mijn geldzorgen niet mee vergelijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hallo allemaal, ik heb nog helemaal niet bijgelezen, het is ook een erg lang draadje vandaag. Ik wil alleen maar even zeggen dat ik inmiddels thuis ben, en een erg leuke dag heb gehad. Mijn zus en ik zijn naar Amsterdam geweest. Ik kan jullie melden dat de allerlaatste koopjes daar nu écht weg zijn, en dat iedereen die nog een taartpunt met aardbeien wil even tot morgen moet wachten, tot er weer nieuwe zijn gebakken.We hebben spotgoedkoop Chinees gegeten vlakbij de Zeedijk, en heel veel gelachen. Voor de Amsterdammers onder jullie: wij waren dus die twee giechelende vrouwen met een Limburgs accent (mijn zus erger dan ik), en ik was de donkerblonde zeulend met plastic tassen en een fles spa blauw.Nu ben ik bekaf, benieuwd of ik vannacht eens door kan slapen. Ik kruip er in ieder geval op tijd in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne, als het je te moeilijk wordt leg de papieren van de tactus therapie voor de hand.Lees nog even het een en ander door. Mij hielp het het nare gevoel te laten zakken.Het werd mij weer even duidelijk voor ogen waar voor en waar mee ik bezig ben.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 corinne , blij je te lezen :-)ik herinner mij weinig van mijn begin periode ik bedoel van deze laatse periode , maar ik vermoed dat het op sommige momenten ook voor mij een hel geweest is ;-(( en soms sorry dat ik het zeg nog kan zijn ik trok mij in het begin in moeilijke momenten op aan bvb een datum nog x dagen en ik zou x tijd adb zijn en corinne indien ik mij niet vergis wil jij zaterdag stoppen mert roken ik hoop dat je indien je het moeilijk hebt weet waarvoor te kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ja Benthe, dat heb ik ook, dan twijfel ik nog en ben ik nog niet aan het drinken en dan kan ik hier soms de Gremlin verjagen door te blijven schrijven. Haddock zei van de week ook, als ik het in de kop heb om te gaan drinken, dan gebeurt het gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Fijn Anna, dat je zo genoten hebt met je zus, je hebt het dubbel en dwars verdiend.Beter giegelende zussen, dan aangeschoten zussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Dank je, maar sterk voel ik me nu niet bepaald.Ik zweet, ik tril, ik traan, ik vergeet zelf te roken, ik probeer het weg te puffen ook al zijn het geen weëen.Ik ga zo maar even een verse warme cholola zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Sandra,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne, wat raar hé. zo hevig nog na 4 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Anna,Ja, van een dagje Amsterdam word je moe, maar het is toch altijd leuk om er een dagje door te lopen.Maar ik zou er niet willen wonen. Gek, he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 hoi anna , fijn je te lezen en dat jullie een leuke dag gehad hebben samen ik heb vanavond een knoopje door gehakt en ga volgende week naar een dame waar ik al 1 jaar mee mail ergens in nederland 210 kilometers hier vandaan langst een kant kijk ik er naar uit en langst de andere kant heb ik schrik want ik ken die dame enkel van mails al is het een oudere dame ze brengt mij ook altijd aan het lachen hoe erg ik ook in mijn putje zit en dat is het voornaamste slaapzacht anna en hopelijk slaap je in een trek door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Stien,Gisteren heb ik alles weer een zitten doorlezen en met name de anders denken, anders doen, beslissingen en actielijst.Zou ik het voorvoeld hebben?Het leert me wel dat iemand door de Refusal heen kan gaan drinken met alle gevolgen van dien.Mijn man voelt wel met me mee, maar snapt er niks van. Daar kan hij niets aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky,Niet drinken gaat voor op alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Ik snap er niets van. In de afgelopen weken heb ik maar 4of 5 lichte trekmomenten gehad en nu dit. Bizar. Alsof ik nog maar pas gestopt ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 hoi marion , ik heb een spaans gezegde "veras que todo negativo siempre tendra algo positivo "= men zal zien dat al het negatieve altijd iets positiefs heeft al ben ik daar niet altijd mee akkoord ;-((en ik denk dat het financiele ook niet altijd makkelijk is maar mogelijk heb ik ook hier mijn lessen al uit geleerd door als 17 jarige van spanje naar belgie te komen zonder een cent in mijn zak ik had soms geen geld om eten te kopen en nam eender welk werk aan waar dan weer eens van geprofiteert werd;-((en mijn moeder is een bewijs geweest voor mij dat geld niet gelukkig maakt maar men heeft het uiteraard wel nodig ik duim voor jou marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky,Spannend zo'n een uitje met een oudere vrouw die je niet kent.Ik ga nu aan mijn chocola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Mooi gezegd Blacky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne, het vervelende is niemand kan je helpen. Je moet er zelf door heen, maar wel fijn dat je man het probeert te begrijpen.Ik heb jaren straatvrees gehad, echt heel erg. Nu ik me goed voel, snap ik zelf niet waarom ik al die dingen niet durfde en kon en dan denk ik weleens, hoe moet een ander mij dan kunnnen begrijpen, terwijl ik het zelf niet snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Welterusten Delta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hoi Visje,Welkom terug, jammer dat het niet is gelukt. Nu blijkt maar weer. Minderen lukt praktisch niemand.Stoppen is de enige remedie.Succes morgen, ik hoop voor je, dat je niet veel afkick verschijnselen krijgt.Sterkte Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hoi Marieke,Ik zie dat je bent ingelogd. Hoe gaat het met je man??liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Mensen,sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne, waarschijnlijk ben je je bedje weer ingedoken met je chocolademelk, morgen weer een dag.Over roken: ik ben nu drie dagen rookvrij (pffffffff) en eerlijk gezegd kwam dat meer omdat ik mijn nagels zo lelijk geel vond. Pure ijdelheid, maar wat maakt het uit als het een goed doel dient.Marieke hoe was het met je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Delta,Ik denk dat ik het nu wel echt door ben. Warme chocola helpt echt, gaf een goed gevoel van binnen.Welterusten voor dadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden