Afwezig Geplaatst 26 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 (bewerkt) .. 21 april 2014 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Gisteren had ik een nascholing over zelfcompassie. Dat sluit mooi aan op Mindfulness en dat lees ik wel bij je Hutt.! Het maakt ook niet uit hoe zo'n hype heet. Het gaat om het principe dat je durft stilstaan bij het hier en nu. Het verleden is belangrijk en dient zeker verwerkt te worden. De toekomst is belangrijk en daar dienen planning, hoop en verwachtingen gerealiseerd te worden. En je leeft nu, dus ervaren wat je voelt en denkt nu. Zorgen dat je zo gezond mogelijk leeft nu. Open staan voor jezelf en anderen nu. Niet drinken nu. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Zelf heb ik veel aan het boek...Voluit leven van Ernst Bolmeijer gehad Is makkelijk te lezen,begrijpelijk, zet je aan het denken, en zit een cd bij met mindfullnes oefeningen Het is een training van 9 weken,9 hoofdstukken om voor een zinvol leven te gaan met alle ups en downs Om jezelf beter te leren kennen,dichter bij jezelf te komen Boekhandel of te bestellen Dit boek is echt een mooie basis...zeker de moeite waard Ik heb het in groepsverband gedaan bij dimence....individueel is hij ook goed te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 28 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 (bewerkt) .. 21 april 2014 bewerkt door WillemW huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Klopt beide Willempie. Ik heb via de GGZ een MF (ook andere afkorting ) training gedaan in klein groepsverband. 8 weken één dagdeel, en een hele terugkomdag. thuis oefenen tussendoor, vnl met CD's met geleide fantasieen en mindfulle yoga. Erg fijn. ik mis nu de discipline om het vaker te doen, maar ben blij er tussendoor mee te kunnen werken. Soms is een 3 min. oefening al genoeg zoals vroeger tot 10 tellen kon helpen om bij mezelf te komen. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Er zijn vele wegen die naar rome lijden zonder onrust....rastafari is daar 1 van :-) Dont worry be happy Succes peace man.. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 (bewerkt) ... 21 april 2014 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Herkenbaar Willem...ups en downs...zin om alles even een keer af te vlakken..even rust even niets De hoeveelheid wat je tegen kan komen is niet niks als je stopt. Toch is de voldoening achteraf groter om er door heen te gaan als alles af te vlakken En aangezien voldoening ook wel een fijn gevoel is... gaan we lekker door door :-) Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Hoe waren de waardes van je bloed Willem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 (bewerkt) . 21 april 2014 bewerkt door WillemW huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Lees iets over slecht slapen, melatonine is een lichaamseigenstof, maar als je dat niet voldoende aanmaakt kan je moeite hebben met slapen. Kan je gewoon bij de drogist kopen! Tegenwoordig ook in 3 Mg en dat werkt echt goed ALS dat het probleem is natuurlijk. Kan geen kwaad dus de moeite waard om te proberen. Mijn dochter gebruikt al 3 Mg maar zij heeft ook ADHD waardoor ze niet kan slapen. Ik neem het ook al een tijdje en ook bij mij werkt het. Maar eh, super dat niet drinken loont! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 ik heb geen idee wat die waardes moeten zijn maar aaj jouw reactier te zien zit je op aantallen waar je dus trots om mag zijn!!!! Mooi hoor Willem. Een aantoonbare beloning dat het loont idd. En de andere beloningen voel je zelf en kunnen je naasten ook vast zien en ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 21 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 (bewerkt) . 21 april 2014 bewerkt door WillemW Daantje65 en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 mooi Willem moet lukken dus! :rose: :rose: Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 (bewerkt) .. 21 april 2014 bewerkt door WillemW huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Good for you Willem! En gefeliciteerd! !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Gaat goed met je Willem, gefeliciteerd! En goed voor mij (en anderen denk ik) om te lezen dat het kan lukken. Mooi man, ga door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden