Spring naar bijdragen

woensdag 22 augustus 2007

blacky

Aanbevolen berichten

Koh, wat een goed idee om wat verder in de omgeving te gaan zoeken naar een AA groep waar je wel vind wat je nodig hebt!! doen hoor!! want het gaat nu echt te vaak mis de laatste tijd! het is zo zonde en helaas ook wel herkenbaar..

net als dat biertje van jou Corinne, ik had dat gisteren bij mijn ouders ook, dacht, als ik nou een beetje wijn bij mijn spa doe dan smaakt die wat minder spa-erig.. toch maar niet gedaan... maar het kost moeite.. mijn oppas heeft 2 biertjes in de ijskast achtergelaten en ik heb ook nog eens vakantie en de kat is nog steeds spoorloos... De biertjes hebben flink staan roepen en zetten me flink aan het denken wat ik nu wil met drank in de toekomst.. affijn, vandaag dus maar even niet!

De kat heb ik overal als vermist opgegeven, asiel, Amivedi, dierenambulances enz, en vandaag flyers gemaakt en in brievenbussen gestopt waarin ik buurtbewoners vraag om hun schuurtjes na te kijken en bij hun buren als deze op vakantie zijn, te gaan luisteren of ze een kat horen... en verder blijf ik maar gewoon hopen dat ze op een gegeven moment wel voor de deur staat... en probeer ik niet te negatief te denken, vorige keer dat ze weg was (maar anderhalve dag hoor) had ik een fikse kater en was flink over mijn grenzen gegaan de dagen daarvoor en heb alleen maar kunnen huilen toen, totale paniek.. helemaal de weg kwijt.. emoties zijn dus beter te hanteren droog, dat blijkt maar weer...

Tja, momenteel worstel ik wel met mezelf... vind mezelf niet leuk en onvoorstelbaar saai en gedegen... pfffft, is dit het nou? of is het gewoon weer een portie onverwerkte emoties die nog lagen te wachten?? zal ook wel komen omdat ik vrij ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ferry, m'n beste, ik snap best wat jij wilt, en geloof me, ik wil zelf niet anders.. Ik ga m'n best doen, beloof ik je. En ik ga hier in de regio ook eens kijken naar AA groepen omdat ik begrepen heb dat daar veel steun en support te halen valt. Meer dan ik tot nu toe dacht nodig te hebben in elk geval...
en ik weet ook heel goed, ferry, dat jij het niet rot bedoeld... haha,...zwaaien we nog langs de IJssel??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Knuffie,

:)

@Marion,

Hij verzet zich dan ook sterk als andere mensen hem denkwijzen of werkmethoden proberen op te leggen.
Dat gaat ook op voor deze schorpioen.
En ik kan wel vergeven, maar vergeten doe ik niet.

@Luciene,
Ik zie mezelf amper staan. Ik zit hier weer te grienen en het is maar goed dat ik blindtyp.
Maar je hebt gelijk, maar toch moet ik het hem zeggen. Al genoeg dingen verzwegen over alcohol in het verleden.
Het is zo link wat ik gedaan heb. En zo zonder erbij na te denken.
En ik moet zien dat ik meer zelfvertrouwen krijg en ondertussen kan ik mezelf niet vertrouwen.
:huh::angry::(:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Ik vind je leuk zoals je hier overkomt op mij, bepaald niet saai. Gedegen, tja dat weet ik niet, maar dat is een goede eigenschap, dus hou die maar.
Als je die biertjes van die oppas nu in een doosje doet (oude schoendoos) en ergens weg zet. Als die langskomt geef je ze mee als cadeautje.
Oppassen moet ik. Ik zit niet goed in mijn vel en dan doe ik zo iets.

Ferry,
Welterusten.

Marion,
Zijn we alweer drie weken verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n laaste uitglijder dateert van 4 januari.. dus sedert dan ADB op mijn manier!! En dat gaat heel goed!!
En tja, gezond... m'n galblaas is er nog steeds niet uit en speelt af en toe erg op maar zolang ik het met medicatie nog aankan ga ik NIET onder het mes!!
En nee, nu hoeven jullie me niet te overtuigen dat dat beter zou zijn voor me, hihi!! Wat ben ik een bangerdje, hé!!:D

Liefs, alles nog ok met knuffelke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PFfffffffff, nou eindelijk bijgelezen.....

Ik hou me verder maar stil,
er gebeurt mij hier teveel
waar ik nu even niks mee kan!

Wat betreft Charlie, ik heb verder niks gehoord!
Ik zal haar morgen wel mailen over het hoe en wat!

Ik heb dag 5 erop zitten.......!
En verkeer nog in de denkmodus..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amaai Tapas, wat een gedoe wat een eigenwijzige kaat ook.

Ik ga ook naar bed, als ik vannacht met Tapas zou moeten sporten krijg ik het moeilijk met al die haken en ogen aan die dollartekens. Ik herinner me heel vroeger (najaar 2005) was er iemand ook met dat icoontje, die was op weg om een miljoen fleuroos te besparen om niet te drinken. Tja van die grote voornemens, dat lukt meestal niet zo. Als ik nog een paar dagen goed ga zit ik op 22 maanden = 1980 euroos tja, waar zouden ze zijn. Maar de les is weer, ALLEEN VANDAAG DRINK IK NIET.

Tja, ik houd het dus ook maar bij vandaag, en ga naar bed in gezelschap van een fles Spa Rood.

En een knock-out pil. En meteen opletten dat ik vannacht niet verslaafd raak :D. Aan de Spa ben ik al verslaafd, en die pil is omdat ik al nachten wakker lig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joanneke, denken is niet verkeerd, maar het moet wel binnen de perken blijven, hè? Ben zelf nu ook erg aan het denken, maar het moet wel voor mezelf begrijpbaar blijven. Als ik ga doordenken kan ik mezelf voorbijlopen en krijg ik het weer moeilijk.... snap je??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet 10 september een avondje organiseren voor 10 dames , ons oude kegelclubje, wat altljd nog bij elkaar komt om de 6 weken. Iedereen moet dan om de beurt wat organiseren. Ik denk dat ik iemand ga organiseren, die van horoscopen afweet. Lijkt jullie dat leuk, of hebben jullie betere ideeën.
Alles is welkom, want ik heb nog maar een paar weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap wel, iedereen!

Kohtje, Corinne, Benthe, iedereen bedankt voor de lessen die jullie me leren!

En Tapas, als morgen Kaatje nog niet terug is, brand ik een kaarsje voor jullie! Dat doe ik maar zelden, maar het lukt altijd( nou ja, bijna dan, ik wil de goden niet verzoeken!) Je mag zelf zeggen of ik het kaarsje voor Boeddha neerzet, of voor Maria! Als het verder niet helpt, is het in ieder geval positieve energie!

Goedenacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...