Anna Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Hier schijnt ook het zonnetje af en toe tussen de wolken door. Op de dijk staat een stevige wind. Ik heb heerlijk gewandeld met mijn hond. Hij heeft ook fijn gezwommen in de Lek, weer wat loszittende haren kwijt, en daarna overheerlijk liggen rollen in de ganzenpoep. Echt helemaal geweldig.Geloof het of niet, maar er zit hier op de oever dan de rivier een inmiddels behoorlijk grote populatie Egyptische (naar ik me heb laten vertellen) ganzen. Ze zijn een stuk kleiner dan de gewone witte of grijze ganzen (die zitten hier ook, maar dichter bij mijn huis), en zijn grijs met heel erg mooie kleuren feloranje en groen op de vleugels.Drie jaar geleden zat er één koppeltje, dat in het voorjaar een nest had. Of al die vogels die er nu zitten allemaal nazaten zijn van dat ene stel, of dat er meer hier geland zijn weet ik niet. Wel een mooi gezicht, maar toch raar, want eigenlijk horen die vogels hier niet thuis. En het worden er schrikbarend veel.Niettemin, wandelen over de dijk bij een straffe wind helpt bij mij altijd enorm tegen stress, zwaarmoedigheid en gremlins. Ik ben dus weer even bevrijd van muizenissen. Kan ik iedereen aanbevelen.Nintendospelletjes zouden voor mij dé manier zijn om helemaal niet meer te slapen, ik vind ze buitengewoon irritant. En de administratie doen is voor mij een heel goede manier om gremlins uit te nodigen, doe ik dus zo weinig mogelijk. Maar is helaas toch regelmatig noodzakelijk.Goed van je dat je therapie gaat doen Corinne, alleen vervelend dat het niet vergoed wordt. Je vraagt je soms af waarom die ziektekostenverzekeringen zo enorm duur zijn. Wat je nodig hebt krijg je niet vergoed.Allemaal nog een fijne dag verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @Calimero,Mijn voordeel nr. was Lekkere smaak.Ik zoek nu lekkers dat wel gezond is. Keus zat.@Anna,Heb je die lieve stinkende woefert opnieuw het water in gestuurd of gaat ie dadelijk onder de douche? Onze eerste hond rolde zich ook altijd in dat soort vieze troep. Dan moest ie bad. Tussen de benen van mijn moeder geklemd en dan maar schrobben. Toen ik wat ouder was hielp ik mee.Als ik die admin. van me elke 2 weken zou bijhouden, zou ik er niet tegenopzien. Meer dan een jaar moet ik bijwerken. Ik heb me voorgenomen om daar aan te beginnen als de scholen weer van start gaan, dan kan ik de eetkamertafel volleggen.Er zijn verzekeraars die dat wel vergoeden als je aanvullend bent verzekerd, de mijne helaas niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 lucienne , wat is een trekpop ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Weer het water insturen heeft weinig zin Corinne. Hij gaat namelijk altijd zodra hij weer aan de kant is meteen liggen rollen, en er ligt nu eenmaal nogal veel ganzenpoep daar. Moet je maar net treffen dat hij een stukje uitzoekt waar niets ligt. Dus hij is onder de douche (lees: tuinslang) geweest, en ligt nu op het gras in de zon droog te worden.Een trekpop is een houten pop Blacky, waarvan de voeten, benen, handen en armen met touwtjes aan elkaar en aan de romp bevestigd zijn. Dat alles is ook weer met touwtjes achter het lijf bevestigt, zodat je de armen en benen kunt bewegen als je aan een touwtje dat naar beneden hangt trekt.Ik heb zowaar een uitbarsting van energie. Heb de douche en het toilet al gesopt, en ben nu aan het dweilen. Gauw maar even afmaken voordat de bui weer overgaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 avond iedereen , lisa welkom zo ik terug thuis allez al een poosje hoor maar moest dringend een siesta doen het is hier al een ganse dag aan het regenen gelukkig heb ik er zelf nog geen last van als halve spaanse allez ben niet halve spaanse he ;-))tapas de onzekerheid ivm kaatje hoop dat je ondertussen iets meer weet ??amaai sommige hebben hier nogal gedroomd ik persoonlijk gelijk wel een beetje op mijn icoontje :-)mijn gremlin is een beetje weg gejaagt mogelijk door het harde werken en de muziek welke ik op had staan nog een week en een dag en ja dan is het feest :-))dus jullie helpen mij die mijlpaal te bereiken he zo ik ga beetje verder werken hier thuis ach ja mijn hondje heeft zich onlangst een gerolt in een rotte patat ;-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @Blacky,@Anna,Schone, lieve hond nu.Wat actief. Ik ga zo het eten klaarmaken. Dochterlief gaat uit logeren voor een nachtje.@Blacky,We helpen je, natuurlijk en ook bij de feestroes.Dus jouw hond stink een uur in de wind. In een rotte aardappel rollen.Ik hou ontzettend van honden, maar niet van hun voorkeur voor bepaalde 'parfums'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Als het hoog water geweest is liggen er ook wel eens dode, rottende vissen...;)Die lucht is er zelfs na vijf keer wassen met hondenshampoo niet uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Raar, maar de angsten zijn nu wel over denk ik, hoop ik, maar wat ben ik moe!! Herkent iemand dit, echt niet normaal meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Sh*t ja, dat krijg ik straks ook, een hond die onder de douche moet. En hij is bang voor water. Slaap krijg ik als ik 's avonds in bed naar een lekkere domme talkshow of serie lig te kijken. Het vervelende is dat ik zo kippig ben als wat, dus als ik aan het knikkebollen ga, moeten toch eerst die lenzen uit. Zelfs als ik het lenzenhoudertje naast bed zet, is die handeling al genoeg om weer klaarwakker te zijn. Een boek (liefst eentje waarvan ik de afloop al ken, anders wil ik blijven lezen. Bij voorkeur de onkreukbare Jane Eyre met haar woeste, breedsprakerige mister Rochester.) gaat dan beter. (Een boek kan je dicht bij je ogen houden, de televisie niet, hihi.) En hoe vaak ik de afgelopen weken nou al niet midden in de nacht weer wakker ben geworden met de bedlamp nog aan en het boek bovenop mijn hoofd....Blacky ik ga alvast een recept voor een heerlijke feesttaart voor jou opzoeken.typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @Anna,Wat dacht je van slachtafval? Dat werd vroeger wel eens zo op een stapel weggegooid.Maar nu even serieus, ik ben aan het koken.@An,Bij mij geen angsten (behalve de terugvalangst), maar wel een hoop andere emoties.Zeer herkenbaar.Gelukkig ben je het nu even door. Even uitpuffen.@Benthe,Heb je niet ergens een oude bril liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ja, die vermoeidheid is normaal An. Je lichaam is aan het ontgiften, en dat is hard werken. Daarnaast vecht je ook nog tegen de trek, en dat is ook vermoeiend, en bovendien heb je waarschijnlijk in de tijd dat je dronk jezelf uitgeput. De meesten van ons dronken óók om energie te krijgen om door te kunnen gaan, tegen de signalen van hun lichaam in. Ik tenminste wel.Geef er maar aan toe, rust uit als je je moe voelt, je hebt het nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 hoi calimero , mooi lijst heb je en mogelijk word ze in positieve zin nog langer he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Zolang je nog voordelen ziet in alcohol zul je er niet los van komen. Kijk er zelf goed naar en zie en ervaar het voor wat het is: een bedwelmend gif, vermindert de werking van je hersenen en neemt je energie weg. De rest is verzinsels, net zoals ooit iedereen dacht dat roken gezellig was. Zou je het nemen als je het eerst in je aders moest spuiten??groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 hoi tollie , ik heb niet zo'n speeltje maar in het begin van mijn adb zijn speelde ik veel spelletjes op de pc woordzoekers en zo hi hi wordt men nog slim door adb te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 houtje , deze morgen op het belgisch nieuws ging het over slaap apneu dus mensen welke niet gewoon door kunnen slapen wil hiermee niet zeggen dat jij dit hebt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 anna , trekpop een marionet ??bedankt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 hoi an, ik wil jou niet desilussioner ppff wat een woord maar ik heb dit nu nog altijd veel slaap dus maar daar is niets verkeerds mee he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 hoi benthe , raad eens hoe een van de honden van mijn ouders noemde inderdaad den max:)lezen ik doe het niet graag behalve de berichtejs hier maar zie mij nog niet in mijn bed liggen met gans mijnen pc hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Hoi Benthe,en je raadt natuurlijk nooit hoe mijn hond heet...(en het is nog een meisje óók!)Soms maak ik er maar Maxima van, maar dan ben ik boos op haar!(dan komt ze ook niet, hihi!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Dan wordt het gezellig hier met al die Maxen. Max? Welke Max? Max wie? Tolie heb je iets gehad aan de tips tegen de vieze thiaminesmaak? Zeg volgens mij is bijna iedereen aan het koken en dat moet ik zelf ook gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @Kate,Daarin heb je helemaal gelijk.@Blacky,Een trekpop is geen marionet. Aan een trekpop zitten de touwtjes onderaan. De pop zelf hang je aan de muur of zo. Een marionet laat je tot leven komen door aan de touwtjes te trekken die naar boven gaan. Zo kun uit het zicht de poppetjes laten dansen. Dit is nog een hele kunst.Enne, ik zie je al in je bed liggen met de hele PC. @Benthe,Al gekookt en alles verorberd.Bedacht trouwens tijdens het koken, dat dat vroeger 2 à 3 glazen wijn kostte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 na drie dagen zonder drank kom ik toch wel de nodige slaap tekort,en zowaar,je kunt het aan mijn gezicht héél goed zien.een collega van mij merkte dit op...oplettend van haar maar... mider leuk toen ik zag hoe erg m'n bakkes op moe stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flodder Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 hey Kate,je bent zeker ook dat boek van Allen Carr ' stoppen met alcohol' aan het lezen, want hetgeen je schrijft staat daar allemaal in, ik ben er nu in bezig en ik begin ook stillaan alcohol als een vergif te zien...wel een goed boek hévandaag niks gedronken en vanaf 18u geen zin meer in alcohol, tkan niet anders ik heb mij volgepropt met eten..groetjes aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 corinne , ik ben eens gaan google'en ivm die trekpop en ja weet nu wat lucienne aan het maken is benthe lief van jou dat je een taart voor ons gaat bakken ik schenk die dag de koffie of thee oke eigenlijk zou het moeten kunnen he elkaar zo eens trakteren want ik draag jullie echt in mijn hart hier volle vent gegeten van de lidl met gebakken patatten was lekker , volle vent is de naam welke ik geef aan vol au vent = koninginnenhapjepeppaschooter juist gelezen bij wie is wie ik noem jou vanaf heden pepe is spaanse naam voor een man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Hoi Anna, ja zeker, ik dronk inderdaad om energie te krijgen, dat is op zich al idioot. Deze week kan ik het nog wel rustig aan doen, net op de bank liggen pitten en toen een mierzoet toetje gegeten, het gaat weer een beetje, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden