Spring naar bijdragen

woensdag 29 augustus 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

Blacky,
Ik heb nog het een en ander nagekeken. De werking is nogal dubieus.
Sommige wachten tot het uit is gewerkt en zetten het op een zuipen.Veel drinken er vierkant doorheen.
Wordt minder goed afgegeven, dan de pil.
misschien alleen een klein opvliegertje.
dat hebben ze wel voor een slok over.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe,
Dank je,

Corinne,
ga je dan eerst via een uitzendburo werken en kom je dan pas later in vaste dienst? Ik weet dat zoiets vaker wordt gedaan!
Vrij belachelijk dat je moet blijven solliciteren. Komt waarschijnlijk dat het via een uitzendburo loopt???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Safi,
Ja het Kort Geding is morgen...
Ik las dat je 3 biertjes hetb gedronken en dat je ze gelukkig vies vond.
Dat heb ik ook weleens gehad na een droge periode en mezelf wijs gemaakt dat ik het toen wel wist, maar pas op, want de volgende keer gaan ze wel weer smaken. Ik weet het helaas:wacko:

Corinne, hartstikke mooi en gefeliciteerd. Ik las van de week al dat je een nieuwe baan hebt na al die tijd solliciteren.

Tapas, gelukkig is Kaatje er ook weer. Die droge ogen is dat normaal na zo'n laserbehandeling?

Benthe, ik vind je bungee- jump verhaal heel toepasselijk.

Stien, gaat het weer een beetje. Ik las van de week dat je het moeilijk had.

Sandra, nog een paar daagjes en dan heb je heerlijk vakantie

Soothe, je gaat goed, 2 weken:musicnote::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Gem, ik zid noch zdeedzz de znodderen en ben werkelijk twee dagen geleden in de verleiding geweest om een groc te nemen, maar had gelukkig de puf niet om naar de drankboer te gaan voor een fles cognac. Die dan daarna toch maar in mijn strotje leeggegoten zou zijn.
Ja maar zo'n heel klein flesje, zo'n één-glas-flesje??? Misschien????? Please?
NEE!

Corinne het zou me wat zijn als ze tussen je verre verwanten ineens iemand ontdekken die een parkeerboete niet heeft betaald of zijn vrouw in mootjes tussen de coniferen heeft begraven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,
Tja, had het even moeilijk. Ik moet leren hoe met zulke gevoelens over weg te kunnen.
Had sterk de neiging om mij ziek te melden en te verdrinken in mijn emoties.
Maar met die zieligheid koop ik niets voor, een dagje hard werken en alles van me afzetten werkt beter. Het is oppassen dat ik niet in een neerwaarts spiraal terecht kom.

Voor jou breken weer spannende tijden, uren aan. Probeer er droog door heen te komen, ik zal aan je denken. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vannacht bijna niet geslapen en we zijn vanmiddag nog bij onze advocaat geweest om alles door te spreken. Het gekke is dat ik nu zelfs rustig wordt na al die weken.
Ik heb de film Zwartboek gehuurd, als ik niet kan slapen, dan ga ik die kijken.
We moeten er morgen om 6 uur uit, want we moeten om 9 uur al in Zutphen zijn op de rechttbank, dus we hoeven er niet de hele dag op te wachten.

Kohtje????? Geen bericht, goed bericht?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedreen,
ben wel vaak online, maar ik reageer maar minimaal.
Echter, ik lees veel mee, en haal veel hulp uit jullie verhalen!
Ik doe het niet heel goed, beter dan voorheen, maar toch bij lange na niet goed genoeg.
Worstelend met een bijna dagelijkse Gremlin,
Soms ben ik sterk, soms lukt het me niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion, heel veel sterkte morgen bij het kort geding. Weet je meteen de uitslag, of hoor je dat pas later? Ik zal duimen voor je!

Soothe, gefeliciteerd met 2 weken. En Gem met 3 maanden, en verder iedereen die een mijlpaal heeft bereikt. En dat hebben we in feite allemaal, als we het vandaag droog hebben gehouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion ik zal mijn duimen kapot draaien en veel positieve energie jouw kant opsturen.

Benthe
Misschien is de sap centrifuge iets voor jouw dan kan je bv
spinaziebladeren, rode bieten, selderij en appel er in stoppen en krijg je een drankje genaamd vitamine boost voor terug.
Vitamine pillen helpen misschien tegen verkoudheid maar je lichaam kan het sap zonder pulp het snelste opnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,
dat zie ik voor het eerst, het aantal bijdragen!
moet een beetje dimmen.

Ik laat ook weleens een dag voorbijgaan,hangt er vanaf, het gaat zoals het gaat.

Zie je ik ga hoofdletters vergeten!!!!!
Ga maar even Googelen. Ik heb niets zinnigs meer te melden!

Beetje klassiek erbij, voor de harmonie!!!

Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie

Het belangrijkste in het begin is dat je ermee bezig bent en in ieder geval een gevecht geeft.
Dat je dat gevecht niet elke dag wint is normaal in het begin maar je bewust zijn van de slechte kant van alcohol is de goeie stap in de goeie richting.
Langzamerhand zal je gauwer zeggen: nee ik heb genoeg gehad vandaag en dan komt het nee ik heb een alcoholvrije dag en dan komen meerdere alcohol vrije dagen en dan ga je opeens eens een week stoppen.
Alle begin is moeilijk maar .....het is pas mislukt als je het opgeeft .
Succes in je strijd ik zal aan je denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond tollie ,
zo ben ik ook ooit begonnen soms lukte het wel en soms lukte het mij niet
maar iedere dag dat IK gewonnen had was een dag dat ik sterker werdt en zo lees ik de meeste mensen hier
de gewonnen dagen zijn de dagen welke men vast moet houden want het is meer als vroeger tollie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook wat duimen voor jou Marion, laat ons weten!

Safi, ik heb een sapcentrifuge maar het idee alleen al om dat ding schoon te maken na het persen kost me nu koppekoorts. Gelukkig is er vanmiddag iemand langs geweest met een tas vol sapjes, ook groente, het klotst helemaal van binnen, en dan al die gezonde vruchtenyoghurt nog.
Lekker gelopen met de viervoeter?
Max heeft een vroege avondronde gehad, maar de buurman neemt hem over een uurtje nog een keer mee.

Tolie ik hoop dat je heel veel hebt aan de internetbehandeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...