Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 September


BamBam

Aanbevolen berichten

Je heb nou eenmaal "werkpaarden"en "luxepaarden". Oh, jee wat zeg ik nou.

Corinne, fijn dat je de moeite hebt genomen ons wat te vertellen. Ik was toch echt wel nieuwsgierig, het duurde zo lang. Wachten duurt altijd lang. Dacht minstens dat je er ging overnachten. ;)
Nu rustig al die nieuwe indrukken verwerken.

Ik ga te bed, regelmaat hé. Morgen leuke dingen op mijn agenda en daar wil ik fit voor zijn.
Truste allen!:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom nog even uitzwaaien voor de nacht.

Haddock, werk ze!

Ik las even snel bij en zag dat er twee mensen hebben gedronken.
Jammer, kan gebeuren, maat voor zover ik het nu begrijp gebeurt dat drinken regelmatig?
Niemand kan de knop om zetten voor een ander, daar kun je nog zoveel energie in stoppen, het heeft geen enkele zin.

Ik geloof dat de knop bij mij wel om is. Gisteren en vanavond amper zin gehad in een glas en de ontwenningsverschijnselen zijn ook zo goed als verdwenen. Af en toe een heel klein gremlinnetje maar met een zacht tikje is die weer weg.

Safi, ook vegetariër?

Slaap lekker mensjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe is het met de don soothe ??
mensen er zijn hier weer leerzame zaken geschreven vanavond thanks hiervoor
corinne bedankt om al een verslagje te sturen lijkt mij een leerzame plaats om te werken ;)
haddock werk ze
ik denk dat ik stilaan ga onderduiken want tussen schrijven en het doen ligt nog een 1/2 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook opslomen,

Corinne blij om van je te horen, als je niets hoort ga je toch denken he.. het zal toch niet een rotbaan zijn en ze zal toch niet....
Je klinkt lekker positief en ik ben benieuwd hoe het over een tijd zal gaan!

Er zijn gelukkig weer een heleboel mensen het voorbeeld voor morgen, die hebben vandaag niet gedronken!
Charlie en Kohtje, doen jullie morgen ook weer gewoon mee? wel zo gezond!

morgen zit ik op dag 75, mooi getal!! zal eens een leuk kadoo voor mezelf bedenken!
en waar ik momenteel erg blij mee ben, ik zit ook al op dag 3 wat gezond eten zonder vreten betreft!

Eten en alcohol zijn mijn grootste vijanden, maar vandaag niet, en morgen ook niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ik kom ook even piepen...

@Mick, Way to go, girl!!!! Nen helen dikken proficiat!!!! Prachtig wat je deze morgen schreef, dat bewaar ik!!!:present::present::present:;)

@kohtje, Als jij vraagt wat ik zou zeggen àls je zou zeggen dat je gedronken hebt vandaag, dan zou ik zeggen : ik geloof het niet!! Denk dat je een visje wierp!!

@safi, sorry dat ik toen niet meer gereageerd heb, maar geen probleem, hoor!! Ik heb namelijk heel korte teentjes!!:D

@stien, ferry, anna en bambam :heart:

@allen
veel liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@joann,

Waarom triest? Je bent toch ook al een hele tijd op het forum? Je kent kohtje's manier van doen toch? Kijk, wat ik alleen wou zeggen is, veroordeel niet tè snel iemand!! Hij vroeg toch alleen wat we zouden zeggen àls hij zou zeggen dat hij gedronken had?? Hij zei toch niet dàt hij gedronken had?? Begrijp je een beetje wat ik bedoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond tollie ,
en zo rijgen de dagen dat je adb bent zich stillekes aan mekaar
goed van jou eender hoe je ze dood , of wegstuurt of onhoofd ;)
joann ik deel jou mening moest dit zo zijn heel triest
knuffie het zijn lange teentje he als men er vlug opstaan ik draag tegenwoordig schoenen met stalen punten :)
an ik eet savonds graag een bordje meusli en de baby poesjes blijkbaar ook
lieve mensen slaapzacht :lips:
charlie en kothtje morgen een nieuwe dag en dus een nieuw begin succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel ik snap wel wat je wil zeggen Knuf,
Maar toch vind ik het geen pas om het hele forum het idee te geven
dat je weer gedronken hebt.....terwijl het niet zo zou zijn!
Maar uit zijn vervolg berichten maak ik toch echt op dat hij wel degelijk gedronken heeft...
of lees ik dan zo krom?

En voor zover ik weet heb ik noch Koh, nog iemand anders ergens veroordeelt hoor..
Ik heb alleen de vraag beantwoord op wat ik dan zou zeggen (niks dus..)
In het midden latend of het nu wel of niet zo is......als het zo is dat Koh gedronken heeft,
hoop ik alleen dat hij zich snel weer bij elkaar raapt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...