blacky Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 bambam ikke ook stukkie taart en roosvice please en nadien een glasje fruitsap van houtje aub lieve mensen allemaal ik ben op dit forum ik dacht sinds begin 2006 en ik voelde mij toen ook niet welkom al was ik meer als welkom maar het voelt als binnen vallen in een nieuwe groep mensen vandaag vindt ik het forum nog altijd iets prachtigs enige verschil met vroeger of wat ik mogelijk mis ik de tour de france , de bollekestruien en noem maar op ik heb de laatse maanden veel moeten achterlaten en loslaten om een voorbeeld te geven mij internationale groep in spanje en dan valt men hier in belgie in een nieuwe groep binnen en ik verzeker jullie dat het mij maanden gevraagt heeft om aan die mensen te wennen idem met het huis in spanje en het huis hier en idem me iets heel stoms bvb het weer spanje zon belgie regen .ik geniet van oude forumleden (als ze niet stom en kwetsend doen ) maar evenveel hou ik van de nieuwe forumleden een omdat ik hoop dat ik mijn boodschap kan en mag doorgeven en twee omdat zij mij tonen van waar ik zelf ook kom .ik kan op papier niet weer geven wat ik voel mogelijk ook door hoe de lezer zich op dat ogenblik voelt indien ik troiestig ben zal ik de berichten triest lezen en als ik happy ben lees ik ze ook vrolijker terwijl ik toch aan het schrijven ben hoe klinkt voor jullie "als ik nu eens vertelde dat ik suicide ga plegen " nadat je dit sinds je 18 ste levenjaar mag en moet horen ??? en dit is niet aan jullie bedoelt maar gaat over mijn moeder ik bedoel hiermee papier is kwetsbaar en mijn ogen en mijn brein ook met sommige zaken zoals alcholisme speelt men niet of houdt men de draak niet want men weet niet hoe een ander reageert of wat een ander voelt voila dit moest mij van mijn hart ik voel mij redelijk ben een beetje triest maar ook dit gaat wel over maandag ga ik naar deurne naar de begrafenis ik heb jullie allemaal graag en dit meen ik laat ons allemaal samen, mekaar in waarde houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Mieke!!!!! Wat leuk van je te horen .Fijn dat het je goed gaat.Dikke zoen voor rattie van rattie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Tjonge,wat gezellig zoveel gebruikers ingelogd:DPARTY TIME!!!!!!! YEAHHHHB)Laat die roosvicee tap maar stromen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Houtje,Begrijp ik goed dat je morgen 45 wordt? Ik snap het even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 5 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Hee Mieke... leuk je weer even te zien!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Ach ja Blacky,Misschien moeten we een stukje geschiedenis terughalen? Ooit begon iemand met een stukje tour de france op de mont ventoux (als grapje) dat hebben we maanden en maanden erin gehouden, we fietsen in peleton de koplopers (het langst ADB) voorop en als er iemand wel eens in het ravijn pletterde, werd die met veel omhaal weer eruit geplukt, fiets weer rechtgebogen, even uit de wind (bij Frank en Bino toch?), en Fleur die fietste met een mand vol bloemetjes, dat weet ik nog.En elke zaterdag ging het prijzencomité de gele truinen uitreiken, soms zelf-gehaakte hemdjes en voor de mannen werd er dan een string bijgehaakt....... guttoggut wat hebben we een lol gehad.Toen kwam ook nog dat hele verhaal rond de vorming van Balkenellende III hadden we zelf de ministers verdeeld, weet je nog? en later de tegeltjes met andy warhol?dit is ware nostalgie dames en heren. Tapas, weet je er nog iets van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Kom weer even snel binnenvallen voordat ik naar mijn bedje ga.Vandaag een erg drukke dag gehad dus verder geen tijd meer gehad voor het forum.Flipsen, dag 9 zit erop voor ons!!Welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Ja Corinne, daarom begon ik alvast jip en janneke sjampanje in te schenken.Wil je appeltaart met dak of kruimelappeltaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Gewoon doorblijven gaan xienx ben je zo op 365! Echt waar. Gewoon dag na dag.Benthe, ik snap wat je bedoeld, ik heb ook zo'n hekel aan ruzie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 blacky, dikke zoen!! wat rot dat je buddy van je eerste periode er niet meer is, hou je taai he meis!Houtje, alvast een zoen voor morgen, ik ga opslomen, mijn ogen laten me merken dat ik moe ben en zien niet meer zo scherp.Heb ik na het laseren toch weer gratis een extra grenzenindegatenhouder gekregen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Koekie, om even nostalgie van stal te halen, hihi, mag ik van allebei een stuk?:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Tapas,kost een paar centen maar dan heb je ook wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 quote: P.S. Tip tegen somberheid: zet je mp3 vol met najip amhali en ga onder de zonnebank liggen. Geweldig!!!! Hier in huis zijn al zijn kreten al ingeburgerd.Broodjah!shoarmaaaa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Prima Plan Bambam,Ik zit ze even voor je voor te proeven. Als ik dood neerval zou ik ze niet nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Mensenkinderen, wat kunnen jullie veel schrijven op een dag zeg...!Maar ben bijgelezen.Bambam, van harte gefeliciteerd!Een jaar droog, wouw!Het was niet altijd gemakkelijk, nog niet...maar je hebt het toch mooi gered!Blacky, gecondoleerd en een knuffel van mij!Koh, tja....Knuffie wees me er gisteravond al op...dus echt verbaasd ben ik nu niet!Toch vind ik het geen pas geven om dit zo te doen, recalcitrant of niet!Na mijn eigen biecht is me duidelijk geworden hoe kwetsend oneerlijkheid kan zijn....en na jou berichten van gisteren weet ik nu ook hoe dat voelt!Thanx..Gem, het viel me gister al op dat je er niet was...tenminste dat je niet schreef.En het gevoel wat je beschrijft is herkenbaar........maar.....het is jouw gevoel!Het is je rotgevoel dat je zegt dat je hier niet welkom bent, of je niet thuisvoelt!Laat het er zijn.....stop het niet weg want het komt toch steeds weer terug, net zolangtot je er van geleerd hebt wat je er van moet leren....!Dat is tenminste mijn ervaring...Na een jaar heb ik hier velen zien komen en gaan...Vaak liep ik zelf gillend weg...Sommige spiegels zijn nu eenmaal te groot om direct in te kijken!Toch ben ik hier nog steeds...soms alleen lezend, soms schrijf ik mee.Mijn inzicht in mezelf en mijn alcoholprobleem is gegroeid, en wordt elke dageen stukje groter.Ik hang hier nog wel een poosje rond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 BambamWat nu weer ? Een rolstoel???Xienisslwaaa is sulwwaaa niet zoeren !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Maar hoe kom ik dat nou te weten koekie? Zet je dat dan wel ff op het forum. Heb de rolstoel al klaar staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 De keuniging bij de aldi: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Joann, mooi gesproken. Je groeit!Die van die spiegel vind ik mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Oh mensen, wat een nostalgie! Dat is zelfs van lang voor mijn tijd.Mag terugkomen, hoor, zoiets, maar dat moet dan wel in een beetje bui bedacht worden.In het begin was het hier voor mij ook onwennig, maar heb wel mijn draai gevonden.Iedereen heeft me hier flink geholpen om stoppen en gestopt te blijven en dat doen jullie allemaal nog steeds, jonkies, jongbelegen, belegen en oud.Ik ga vanavond proberen weer wat vroeger in mijn nest te kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 bambam , rolstoelparty ben ik nu gek of ben ik nu gek of heb jij je icoon verandert ??houtje zet mij maar een senseo klaar 2 suikertjes en melk please corinne het is fijn je zo vrolijk te lezen wat werken met een mens doet he :-))tu parlez francais moi petite beurre gem lieve knuffel voor jou lieve mensen ik ga naar beddeke toe ben geen nachtraaf meer tja ik wordt ouder slaapzacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 meedoen bij idols ook erg leuk.Moderator, dit zijn opwekkende dingen die ons vrolijk maken en van het drinken afhouden, mogen ze aub even blijven staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Zag net dat er zomaar 16 mensen zijn ingelogd, zou dat allemaal zijn voor die kruimeltaart en Jip & Janneke sjampajne? 98 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 17 Benthe, wel ff opletten he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Pardon, die 98 is van een van mijn katten die ook even wat wilde zeggen, dus ik laat het maar staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden