Spring naar bijdragen

Woensdag 5 september 2007


Mick

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje, ik wil dat wel, hihi, jij ook al een Hema-bezoekster? Jip en Janneke badschuim, Jip en Janneke prikt-niet-in-de-oogjes. Nu moeten ze nog Jip en Janneke pijamaas in mijn maat hebben.
Eigenlijk moet jij geen taart uitdelen maar een mooie taart krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil even een toelichting geven op wat ik daarnet eerder opmerkte:
Doordat het forum steeds van samenstelling (mensen) verandert, veranderen de sfeer en de discussies ook.
Hiermee bedoel ik niet ten goede of kwade, maar anders.
Lees wat tapas hier vanavond eerder heeft geschreven. We veranderen in de loop van de tijd, zeker als we met zoiets ingrijpends bezig zijn als met "niet drinken of minderen". Als je deze beslissing genomen hebt verandert er wat, hoe dan ook.
Ik voel me echt nog bij de nieuwelingen horen, al ben ik hier meer dan 3 maanden.
Ik merk bij mezelf dat ik een grote behoefte aan veiligheid heb, iets wat ik tot voor kort hier voelde.
Met deze discussies vanavond (of gisteren), ga ik onderuit.
Bambam ik bedoelde niet te dreigen ofzo. Verre van. Zoals ik al eerder schreef; ik ben zeer begaan met de forumleden hier.
Quera, dit ligt ook niet aan jou.
Misschien zegt het des temeer over mij, dat ik me niet veilig voel.
Wat ik wel weet is dat ik zonder jullie nooit zover gekomen was om nu al zolang niet te drinken. Ik kan dus ook niet zomaar wegblijven hier. Wat ik bedoelde met "bezinnen"is dat ik erover wil nadenken, wat ik met dit forum wil.
En het speelt mee dat ik me k*t voel. Zodanig dat ik niet wil /kan schrijven over wat me bezig houdt. Dan voelt het of ik hier geen bijdrage kan leveren, waar iemand wat aan heeft. Dan is even meelezen misschien een betere oplossing.

Ik zal proberen te resetten!
En om 00.00 wil ik graag taart en sjampanje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
haddock

quote:


Originally posted by:
Calimero


En anders gewoon even meeblazen, richting zee graag.







Zijn jullie belazerd? Ik woon aan zee........ Nou jah, ik blaas het wel door.



Wat een geluksvogel ben jij dan, zou heel graag aan zee wonen.
Ach, ik heb ook niet te klagen hoor, woon aan de rand van het bos, ook leuk.

Voor de rest we blazen zo hard, die waait zo over je heen, heb je geen last van hoor.

Groetjes Cal.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben kruimel taart en gewone taart.
en de jip en janneke sjampanje zit in een *** en ******* glas !!!! Zooon mooie plastieken op een voetje.
daarna krijgen jullie een bordje ertesoep met echt H*** worst en dan is het feesje weer voorbij.

O ja jullie krijgen nog een J & J snoepzakje mee, met een potlood met een gummetje erop in een beestvormpje. En yoghurtrozijnen (vies|!!!!!!!!)

En ik slaap in Hema ponnen maar die zijn al 12 of 13 jaar oud dan worden ze zo lekker zacht......(en dun helaas). Voor de geboorte van mijn oudste heb ik een paar fatsoenlijke ponnen gekocht voor in het ziekenhuis, ik ben er nu helemaal aan verknoedeld.

Dan doe ik in het zakje nog een pleister met disco-plaatjes, voor hier en daar een gekrenkt ego (wie de pleister passe, plakke hem op)........en een puntenslijpertje voor sommige wat te scherpgeslepen ego"s (wie de punteslijper gebruike kan hij of zij slijpe maar raak)

En nu ga ik verder de rugzak van Zoon inpakken, 6 kilo boeken, sportspullen (dat zijn geen schoenen, dat zijn kastelen !!!!!!) en zwemspullen voor het uitje van Zoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, je voelt de sfeer goed aan, ik kan ook niet uitleggen waar dat vandaan komt, wie weet zijn het toch wel de blaadjes die vallen, alsof er meerdere mensen niet fijn in hun vel zitten, elkaar niet goed lezen, te snel reageren, maar dat gebeurd in het echte leven ook. zo las ik net Bambam en dacht ik, jeetje dat is cru.. want ik dacht dat ik las: zoek even iemand anders zeg, om je k&tgevoel op af te reageren.. sprong gelijk in de pen, las nog eens en dacht... huh? er staat heel wat anders oei.. dat bedoel ik dus.. vanuit je eigen gevoel kun je dingen soms totaal anders interpreteren dan ze er staan en de laatste dagen blijkt dat regelmatig te gebeuren.

flink blazen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gemotiveerd


En het speelt mee dat ik me k*t voel. Zodanig dat ik niet wil /kan schrijven over wat me bezig houdt. Dan voelt het of ik hier geen bijdrage kan leveren, waar iemand wat aan heeft. Dan is even meelezen misschien een betere oplossing.





??? jij mag toch ook wel eens wat aan een ander hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee schat ik heb die witte met daarop "croissant, beurre, lait, café" en dan nog een met duffe bloemetjes (maar ik vind ze schattig).

Ik lig op de foto met die pon aan met een wurmpje in mijn armen dat nu even groot is als ik.......

Ik ben ook dol op mooi beddegoed maar ja het heb geen nut hè met twee katten. Toch is mijn mooiste beddegoed van de Hema, donkerpaars satijn met écru, prachtig maar een drama met katten.

Ja als je bij ons Hema zegt dan stort ons huis is. In de keuken, seviesgoed, pannen, onderzetters, maar ook doekjes voor de computers, usb-kabels (3,95 !!!!!) vooral de pennen en vulpennen vooral vind ik heerlijk schrijven, de collegebloks, en natuurlijk het ondergoed en de spijkerbroeken.

Mijn kids zijn te groot voor het Jip en Janneke assortiment hoewel Dochter een Mondriaanse Douche heeft gemaakt vorig jaar met badverf van de J en J serie.

O ja fantaaaaaaaaaastische oordopjes voor alle mp3 spelers voor 3,95

P.S. Tip tegen somberheid: zet je mp3 vol met najip amhali en ga onder de zonnebank liggen. Geweldig!!!! Hier in huis zijn al zijn kreten al ingeburgerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is iedereen gereset?


Ik val even terug binnen. Het Bones gekeken, vind ik altijd wel leuk.

Tapas, Heb je ook nog kans gezien om echt buikspieroefeningen te doen. Ach, schuddebuiken van het lachen is ook een vorm van buikspieroefening.

Ik heb echt een goede week deze week.
Ik amuseer me, ik heb lol, ik heb het druk, ik heb weinig tijd voor het forum en om aan alcohol te denken. Ik eet deze week veel nectarines en dat laten mijn darmen me weten. Kortom ik ben vrolijk en gelukkig deze week.
Heb nog een aanbod voor werk gekregen (8 - 40 uur /wk) via CWI en al is het maar een paar uur per week, ze staan te poppelen om mensen die heel goed Frans spreken. Ik hou het nog onder de elleboog heb ik gezegd, want ik wil iig eerst goed ingewerkt en gewend zijn in de baan waar ik net begonnen ben.
Marieke, spreek jij heel goed Frans?
Ik wil graag een portie van mijn leuke emoties aan Gem en Quera geven, want die hebben het nu wel nodig. Ook aan Marion, daarvan weet ik dat er ook wel wat van kan gebruiken.
Nog liefhebbers? Nog meer liefhebbers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje dan neem ik zo'n lichtblauwe pleister voor pijntjes die snel voorbij zijn. Ga je lekker maffen in je ouwe pijama als je klaar bent met inpakken? Ik moet ook altijd zo lachen om die ontzettende sportschoenen van die kinders, alsof ze op moderne klompen lopen.

Hier een kop Minty Morocco, toch tevreden over de dag, en ook over het forum. Beetje bitchy op elkaar zijn kan geen kwaad, je kan je maar willen uitspreken. Ook dat is een leerproces, iets wat velen van ons misschien vroeger niet zo goed hebben gekund.

Ben een beetje aan het opslomen, maar het gekke is dat ik het liefst wil dat er vrede is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja maat 43,5 dat zijn ware Sinterklaas-stoomboot-schuiten. Okee ik heb ook 41 maar ik ben dan ook al oud hè (over 58 minuten alweer 45 getsie dat is wel oud zeg).

Zoon is 12 dus waar gaat dat heen? Het past amper in een sporttas.......

Mag ik iedereen dan uitnodigen op mijn kinderfeesje met leuke muziek, een dansje, er is thee, spa, rivella, j en j sjampagne en kadotip: geld (erg platvloers ik weet het) we doen blindenmannetje en zakdoekje leggen een soort survival in het klein.

Worden we allemaal weer vrienden toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...