Spring naar bijdragen

Woensdag 5 september 2007


Mick

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Graag BB, had ik er maar de tijd voor!! Slaapwel!!

Aan allen, ook slaapwel..morgen weer nachtdienst, ga nu opslomen zoals BB dat in de tijd zo mooi geïntroduceerd heeft!!! En morgen even piepen zoals ik altijd zeg!!

Veel plezier nog vanavond en liefs van knuffie!!

Enne, nu jullie hier met zovelen zijn wou ik toch nog even een bericht van mezelf van een tijd terug herplaatsen als het ok is!! Anders gewoon erover lezen, kan ook hoor!!

Hoi allemaal,

Ik ben er door pc-problemen dus even niet geweest maar heb wel veel nagedacht en in eerste instantie voor mezelf een tekstje gemaakt over hoe ik me voel!! Nu, dat doe ik wel meer maar het is een van de weinige keren dat ik het jullie ook durf tonen!! Hier komt het!!!

Wanneer iemand heel bewust alcohol tot zich neemt, zelfs al is het maar een klein beetje dan is dat omdat ze een pijn willen verdoven. Zolang je die alco blijft nemen voel je niks, en dus blijf je ermee doorgaan. Het ontbreekt je aan de kracht om die pijn te erkennen want het vergt namelijk een enorme moed om je pijn ook echt te voelen!! Je kan je pijn niet wegtoveren, maar je kan ze wel een plaats geven, door je leven met andere dingen te vullen! De moeilijkheid is alleen: daarvoor moet je die pijn eerst ten volle durven voelen!! En daar zijn we bang van!! Door m'n jeugd ervaringen zat ik van héél jong al met heel veel pijn! Het heeft me op een moment dan ook verlamd!! Ik was beter in beweging gebleven maar ik liet mezelf niet toe om het te voelen!! Ik kan gewoon m'n pijn niet wegdenken, ik kan die knop niet afzetten!! Maar doordat ik die knop niet kon afzetten, wist ik ook niet hoe vreugde moest voelen. Dat heb ik echt moeten leren: opstaan en op zoek gaan naar vreugde. Gelukkig heb ik dat nu kunnen doen door anders om te gaan met alco!! Geluk is namelijk ons geboorterecht!! Iedere baby wordt 'blij' geboren, zo komen we op de wereld!! Ik begreep dus niet dat het niet juist was om te lijden, dat er onder al m'n pijn ergens geluk moest verscholen zitten!! Ik moest alleen maar dapper genoeg zijn om daarnaar op zoek te gaan! En dat is me gelukt!!!

Zo, dat was het dan!!
Sorry als ik er hier even tussen kom met m'n eigen dingetje!!
Veel groetjes van knuffie!!
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...