Mick Geplaatst 5 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Tssssssssssssssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 BamBam,Ik dacht even dat Ziza wedergekeerd was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Thanks Joann, weer wat geleerd.Truste allemaal, lief zijn voor elkaar als ik er niet bij ben, slaap lekker, droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op.Doei Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Mwahhhm BB, vast humoristisch bedoeld....maar niet echt heel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Hihi, ja ik lijk wel wat op hem he!?Cal, jij zou opslomen.....Mick, mijlpalen mogen gevierd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Calimero,Iedereen zal lief zijn voor elkaar als jij lekker gaat opkrullen in je bedje.Zal ik je komen toedekken?Welterusten.Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Joann,hahahahahahaha. Ik vind um wel grappig maar oke....ik hoor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 quote: Originally posted by: BamBamCal, jij zou opslomen..... Niet meer nodig, donder al bijna van mijn stoel van de slaap. Doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 5 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Wat is er niet grappig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Tja BB, gevoel voor humor...voor mij niet over de rug van anderen!Enne.....die rolstoel kun je wel weglatenje bent blijkbaar niet goed geinformeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 ik zie ju;;ie morgen weer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Maak het niet te groot Joann, het is de moiete niet.Ik zal er over ophouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Truste Houtje, fijne verjaardag morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 quote: Originally posted by: CPASCalimero, Iedereen zal lief zijn voor elkaar als jij lekker gaat opkrullen in je bedje. Zal ik je komen toedekken? Welterusten. Liefs. Hahahahahaha, toedekken, nou....., kan me niet meer herinneren dat dat ooit gebeurd is, dus.... Nee hoor hoeft niet, ben een grote meid.Nu ga ik echt voor ik op mijn toetsenboard in slaap valTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Ziza...euh...BB...???Hahahahaha!!!! Wow, weekendje sauna?? wil ik ook wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Je mag gerust doorgaan BB.....mij stoort het niet!En ik wilde zeker niks opblazen...alleen ballonnen voor de feestvarkens...........! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Jaaaa, ballonnen, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Houtje en ik maar wakker blijven om de eerste te zijn om je te feliciteren met je verjaardag, nog 13 minuutjes maar!Maar als je lekker wil gaan slapen is dat het beste, droom maar fijn van taartjes en koekhappen, veilig in je warme bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 5 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Ach, nu wordt het pas echt gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Van die langwerpige waar je beestefiguurtjes van kunt makenvind ik tenminste nog steeds erg leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Zou ze ook zo'n mooie pyama hebben?Knuf, je mag mee hoor. Ik ga volgende week ook minstens nog 1 xOk mensen, het was me weer een waar genoegen. Dank jullie wel en slaap lekker voor nu, zo meteen of straks. Ik ga naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Joann, maak je dan een olifant?Marieke, er is nog taart en liters roosvicee. BURP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 5 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 He jammer BB, het feest begint pas net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Slaap lekker BB.........ik zal maar niet vragen in welke pyama he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 t 'is anders een hele mooie Joann, naturel kleur,niet zo fel. En voelt lekker zacht aan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden