Spring naar bijdragen

Alweer Vrij-dag

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 331
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, al de gehele dag wijn in huis en nu voor het eerst denk ik 'he, wijn in huis en het doet me niks', dat is toch wel superrrrrrrrr raarrrrrrrrrr!!!! Ik ben een idioot mens denk ik.
EEN ding weet ik zeker VANDAAG drink ik niet. Morgen een geweldig uitstapje en WEER DRANK DRANK DRANK, ik wil het weerstaan. Ik heb zin in die dag en laat het niet verpeste door zo'n zeurende Gremlin.
Maargoed, vandaag gaat het lukken, morgen weer opnieuw nadenken en zo hobbelen we verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik vind het knap, dat je altijd op iedereen reageert.
Ze weten daar in de gevangenis niet wie ze naar huis hebben gestuurd.

Charlie, jij ook een opstekertje.

Mijn Gremlin is weer weg, ik ben zelfs nog even naar de C1000 geweest en ik vond het helemaal niet moeilijk. Ik hoop niet, dat ik hem naar een van jullie heb gestuurd.
Geen alcohol in huis maakt rustiger merk ik. Ik weet nu zeker dat ik vanavond niet drink en met alcohol in huis ben ik vaak 's avonds en soms 's nachts nog de fout in gegaan. Nu roept er niets meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gemotiveerd

Haddock,

moeten we jou niet onderhand eens gaan feliciteren met een maand alcoholvrij????

Nee, Gem, dikke twee weken. Heb nog 's 'n paar wijntjes gehad, kijk het vanavond bij het invullen wel ff na. Maar gaat goed, hoor, geen zin wordt er vanavond weer ingezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gemotiveerd

Q,

Als je naar home gaat zie je hoeveel mensen zich totaal hebben aangemeld. Als dat aantal meer wordt maar er stelt zich niemand voor bij wie is wie......

Dat krijg je nou van die media aandacht, allemaal kijkers. Misschien Tactus maar 's vragen het alleen voor aangemelden te maken?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock,
ik vind het wel leuk om je datum te horen. Kan ik het (proberen) te onthouden!

Charlie,
er hebben zich de afgelopen dagen weer een paar mensen aangemeld. Dat een klein clubje maar schrijft weet ik. Al vindt ik het jammer dat je van sommigen niets meer hoort, terwijl ze eerst zo'n heftig verhaal bij wie is wie neergezet hebben. Je mag niet hopen dat al diegenen de fout zijn ingegaan.
Bijvoorbeeld Miep, ging heel goed! Horen we niets meer van. Bibelle? En zo kan ik nog wel even doorgaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Tja, ook alle mensen die zich OOIT hebben aangemeld óf wel aangemeld maar niet meeschrijven staan er bij. Ik kan er zo 100 noemen die weggegaan zijn. Ga naar dat "verrekijkertje" boven in het scherm en klik op A, dan zie je alle ingeschreven personen met een A. Dan zie je bv. tig namen met een A waarvan ik er al 6 ken die ooit hebben meegeschreven (ik ga ze niet noemen). Doe dat maar keer 26. Snappie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken er eigenlijk wel meer daqn 100 die ooit meegeschreven hebben. En dan - hoeveel zijn er nu aktief? 50? Dat zijn weer 50 anderen dan een half jaar geleden. Maar een lidmaatschap vervalt niet na een half jaar, misschien zou dat wel beter zijn! Houd de boel een beetje opgeruimd, denk ik zo.

Kunnen we dat eens aan de moderator vragen of dat kan. Tenslotte wordt het forum ook eens in de zoveel tijd gewist.

Idee misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb vandaag op mijn moeilijk vrijdag ook weer niet gedronken maar om 1600 uur door de winkels bekaf van het werken, werkt bijzonder slecht voor mijn motivatie. Vrijdagmiddagmiddag/avond is voor mij wat donderdag is voor Tapas. Maar mensen het is weer gelukt. Gelukt kwam een buuf met een pc-probleem dus kon ik me daarop storten........ontsnapt!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...