Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Haddock, Mail. mijn vraag is al door je beantwoord,Weet je weer wat meer over je ego.Dacht eerst nog 2x daags een borrel voor de circulatie, lijkt op het tegendeel.Ga je goed,Stoker.Keep the fire burning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Corinne, al de gehele dag wijn in huis en nu voor het eerst denk ik 'he, wijn in huis en het doet me niks', dat is toch wel superrrrrrrrr raarrrrrrrrrr!!!! Ik ben een idioot mens denk ik.EEN ding weet ik zeker VANDAAG drink ik niet. Morgen een geweldig uitstapje en WEER DRANK DRANK DRANK, ik wil het weerstaan. Ik heb zin in die dag en laat het niet verpeste door zo'n zeurende Gremlin.Maargoed, vandaag gaat het lukken, morgen weer opnieuw nadenken en zo hobbelen we verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdEr melden zich maar allemaal mensen voor het forum. 473 nu al! Alleen niemand stelt zich voor?????? Waar zie je dat dan Gem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Q,Als je naar home gaat zie je hoeveel mensen zich totaal hebben aangemeld. Als dat aantal meer wordt maar er stelt zich niemand voor bij wie is wie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Corinne, ik vind het knap, dat je altijd op iedereen reageert.Ze weten daar in de gevangenis niet wie ze naar huis hebben gestuurd.Charlie, jij ook een opstekertje.Mijn Gremlin is weer weg, ik ben zelfs nog even naar de C1000 geweest en ik vond het helemaal niet moeilijk. Ik hoop niet, dat ik hem naar een van jullie heb gestuurd.Geen alcohol in huis maakt rustiger merk ik. Ik weet nu zeker dat ik vanavond niet drink en met alcohol in huis ben ik vaak 's avonds en soms 's nachts nog de fout in gegaan. Nu roept er niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdHaddock, moeten we jou niet onderhand eens gaan feliciteren met een maand alcoholvrij???? Nee, Gem, dikke twee weken. Heb nog 's 'n paar wijntjes gehad, kijk het vanavond bij het invullen wel ff na. Maar gaat goed, hoor, geen zin wordt er vanavond weer ingezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Gem bedoelt dat er zich al 473 mensen geregistreerd hebben en een klein clubje schrijft maar............toch, Gem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Goed zo Marion.Je moet de kat niet op het spek binden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Klasse, Marion!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Bedankt Gem en Charlie ik begrijp het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdQ, Als je naar home gaat zie je hoeveel mensen zich totaal hebben aangemeld. Als dat aantal meer wordt maar er stelt zich niemand voor bij wie is wie...... Dat krijg je nou van die media aandacht, allemaal kijkers. Misschien Tactus maar 's vragen het alleen voor aangemelden te maken????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quera hier zijn projecten, leef je uit.Nee hoor meisje, je gaat goed, opvullen van de voegen en de leegtes.Zie je er komen initiatieven, goed!!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 "s morgens voelt zo lekker als je niet gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Haddock,ik vind het wel leuk om je datum te horen. Kan ik het (proberen) te onthouden!Charlie,er hebben zich de afgelopen dagen weer een paar mensen aangemeld. Dat een klein clubje maar schrijft weet ik. Al vindt ik het jammer dat je van sommigen niets meer hoort, terwijl ze eerst zo'n heftig verhaal bij wie is wie neergezet hebben. Je mag niet hopen dat al diegenen de fout zijn ingegaan.Bijvoorbeeld Miep, ging heel goed! Horen we niets meer van. Bibelle? En zo kan ik nog wel even doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 HalloTja, ook alle mensen die zich OOIT hebben aangemeld óf wel aangemeld maar niet meeschrijven staan er bij. Ik kan er zo 100 noemen die weggegaan zijn. Ga naar dat "verrekijkertje" boven in het scherm en klik op A, dan zie je alle ingeschreven personen met een A. Dan zie je bv. tig namen met een A waarvan ik er al 6 ken die ooit hebben meegeschreven (ik ga ze niet noemen). Doe dat maar keer 26. Snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Haddock, ik denk dat dit forum op deze manier nou juist het laagdrempelige is wat Tactus voorstaat... if you catch my drift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Ik zie dat ik een priveberichtje heb, maar ik kan het niet openen?? Wie weet hoe dat moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Ja, dat denk ik ook Water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Ik ken er eigenlijk wel meer daqn 100 die ooit meegeschreven hebben. En dan - hoeveel zijn er nu aktief? 50? Dat zijn weer 50 anderen dan een half jaar geleden. Maar een lidmaatschap vervalt niet na een half jaar, misschien zou dat wel beter zijn! Houd de boel een beetje opgeruimd, denk ik zo.Kunnen we dat eens aan de moderator vragen of dat kan. Tenslotte wordt het forum ook eens in de zoveel tijd gewist.Idee misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Laagdrempelig accoord. Maar eigenlijk zou je niet sneaky mogen meelezen vind ik. Hoe je er dan achter moet komen of dit forum wat voor je is, dat weet ik ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 An, je moet op het slotje linksboven drukken, bij nieuwe berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 An,Dan knippert er "1 nieuw bericht" als je daarop klikt op dat knipperende ding gaat die vanzelf open. Je krijgt dan ook meteen je hele berichtengeschiednis te zien met een map "inbox" en "outbox" dat spreekt voorzich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Houtje,je zou bijvoorbeeld gewist kunnen worden als je een bepaalde tijd geen bijdrage hebt geleverd. Bijvoorbeeld 3 maanden. Tenslotte kan je je altijd weer aanmelden, indien noodzakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 En ik heb vandaag op mijn moeilijk vrijdag ook weer niet gedronken maar om 1600 uur door de winkels bekaf van het werken, werkt bijzonder slecht voor mijn motivatie. Vrijdagmiddagmiddag/avond is voor mij wat donderdag is voor Tapas. Maar mensen het is weer gelukt. Gelukt kwam een buuf met een pc-probleem dus kon ik me daarop storten........ontsnapt!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Haddock, als jij in anonimiteit door het leven wil, moet je naar Tierra del Fuego.Je staat gewoon op Google, als je op dit Forum bent,Google sorteerd het hele net, Ook jij captain! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden