Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Charlie,echt?Heerlijk! Doe mij maar een bakje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 vind ik ook Gem, maar ik ga echt die lijst niet invullen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdQ, zolang ze niet weten wie je bent is het toch niet zo heel erg? Als dit forum me nu helpt, dan neem ik dat andere helaas maar op de koop toe! Waarschijnlijk heb je gelijk Gem. Maar ik heb me vreselijk geïrriteerd aan die Wies!!En die lijst ga ik zeker niet invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 ajb Gem, heb het voorgeproefd en het is heerlijk, al zeg ik het zelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 toch best wel gezellig hier.heb het hier nog niet eerder zo druk meegemaakt.fijn weekend allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Wat een gezellige drukte, feestje?????????????????Kom ik toch nog even kijken hoor, maar snert?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 slurp, mmmmmmmmmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Stien,er zijn ook andere dingen hoor? Sapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Hoi Peppa, hetzelfde en Stien, lust jij geen snert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @Gem,Ik doe wel mee met het feestje, mss. vrolijk ik dan op.@Charlie,Is al een hele tijd geleden dat ik zijn weerbericht mocht lezen.Ik hoop wel dat hij het goed maakt.@Soothe,Dat komt omdat ik een perfectionist ben. Ik kan er niet tegen dat ik een taalfout maak.@Femmy,Niet ziek worden, he, het is net weekend.@Calimero,Ikke ben lief geweest. @Haddock,Het Zwijgen, dat zal wel een stille film zijn.@Peppaschooter,Wordt het soms te druk? Jij ook een fijn weekeinde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Snert, klinkt zo.....eh, snert. Erwtensoep klinkt lekkerder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Corinne, vertel, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 zit ik aan de magere kaas komt Charlie met een pan snert.. pffft, nou vooruit, klein bakje dan!het weer is er wel naar!ik ga zo slapen, heb morgen een afspraak bij de kapper om 9 uur, walgelijk vroeg voor het weekend.. eerst nog even de hond en de kat uitlaten.. en wie weet piep ik nog even binnen voor een warme choco of warme melk voor het slapengaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 snerwtensoep dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Hee Corinne,knuffel! En neem wat te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Wat zwaar op de maag Charlie. Water met bubbels, veel bubbels en ik ben tevreden hoor!18 mensen, heb ik nog niet mee mogen maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @Charlie,Voel me gewoon niet lekker in mijn vel zitten. Gaat wel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: watersnerwtensoep dan maar? Klinkt ook niet lekker, maar beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Gremlin, ziek aan het worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Corinne, netjes schrijven maakt ook deel van je werk uit.Logisch toch!Ik rommel maar wat aan.Groet. Moet stoppen, maak fouten Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Charlie,Geen van beiden.Heb weer last van emoties en zie op tegen morgen.Om 6.24 moeten we de trein al in op om tijd te zijn voor de crematie om 10.30. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 ik ga even een peuk roken in de garage.....tot zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Veel sterkte morgen Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @Charlie,Ik ga even onder de dampkap.@Quera,Dank je.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Wat een boel mensen zijn er online (is dat 's avonds altijd zo?).. Ik zie dat Tolie er ook nog is. Tegen haar wil ik zeggen: blijf vooral op het Forum. Ik denk wel dat je zelf zou mogen gunnen dat je echt een keuze maakt. Ik bedoel: zelf! Er is niemand die een doel voor je kan stellen, dat kan je alleen zelf. En kijk dan eens wat een voldoening het geeft als je dat doel hebt gehaald! (Dat is het tyoe ervaring waar je kracht uithaalt, de kracht die je nodig hebt om volgende stappen te zetten, of om langer vol te houden).Ik kan verder niet op alles reageren.. Wat een drukte was het hier vandaag!(Ik zie steeds Haddock voor me, die een dutje doet, met 6 kilo hond op zijn buik..)Ik had Pesso Therapie, vanochtend.. Heb daar ook nog de kwestie aan de orde gesteld van de noodzaak die mijn Geliefde voelt om stil te staan bij wat ik allemaal voor vervelends en onaangenaams deed toen ik dronk (naast dronken zijn zelf: liegen, ontkennen, ruzie-zoeken, vermijden etc). De beide therapeuten zeiden dat het een heilloze ("destructieve") weg was, als we dat zo zouden doen. Ze zeiden dat ik haar het beste kon aanraden om steun te zoeken bij lotgenoten en dat wij - mijn Geliefde en ik - ons dan beter konden richten op het heden en de toekomst.. Dat sloot wel aan bij wat sommigen van jullie zeiden...Voor het overige ben ik een beetje somber bezig met huisklusjes.. Voor ik het vergeet: Corinne, gefeliciteerd met je nieuwe werk (mooi dat zo snel gebeurde!), Kaia met je optimistische natuur, Tapas met de droge BBQ, Houtje met het doorstaan van vrijdag 16.00 uur, en verder iedereen die vandaag wat te vieren had.. Slaap lekker, straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden