Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 september 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem,
Met mij is alles goed, hoor, alleen lichamelijk en geestelijk vermoeid.
Al twee dagen hele dag Frans lezen, had ik al heel lang niet meer gedaan, maar ik begin alweer terug in het Frans te denken. Zoiets pik je toch aardig snel weer op (net als zwemmen, alleen de hersenconditie is nog niet terug).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,
Ja, ik heb mijn vergissing ingezien.
Maar dat is toch raar hoe jullie advocaat reageert nu.
Het vonnis is geveld en daaruit blijkt klaar en duidelijk dat vennoot alles aan jullie moet overdragen.
Jullie moeten je advocaat hierop aanspreken en ondertussen kijken of je op een andere manier aan juridische ondersteuning kunnen komen.
Dit is toch van de gekke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, mensen, ik ben ondertussen bijgelezen.
Gelukkig zijn er weinig schokkende dingen (Marion wel) gebeurd en heeft iedereen zijn dag met succes kunnen afronden.
Ik heb mijn kwark op en ga zo opslomen.
Morgen ben ik weliswaar thuis, maar moet toch tijdig op, omdat ze de bouwtechnische staat van ons huis komen opnemen. Ga ik maar wat was inhalen van het weekend anders kan ik straks de badkamer niet meer in. Het lijkt wel of iedereen meer was produceerd als het wassen stokt.

Welterusten allemaal.

aangepast met: P.S. Peppi hier reageren doe door op de Antwoordknop te drukken bij eender welk bericht. Het jouwe wordt dan onderaan geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi iedereen..
gisteren dus 1e refusal (weer) genomen, voel mij vandaag al stukken beter..
wel veel geplast vannacht, en beetje koud gehad.
was ook veel geduldiger naar kids vanochtend en zowaar zin in de dag..

drinken bracht me (ogenschijnlijk) een paar uur plezier 's avonds, maar de volgende dag betaalde ik de prijs, ook al waren het soms ' maar' drie glazen.
gisteren zonder was eigenlijk prima en de winst is vandaag een hele dag zonder brakheid en schuldgevoel..
iedereen fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...