Spring naar bijdragen

woensdag 19 september 2007


blacky

Aanbevolen berichten

Tolie, voorzover je hebt geschreven woon je samen met een volwassen zoon, die het liefst wil dat zijn moeder stopt, maar dat kan ik verkeerd hebben gezien.

Blacky, heb je die rottige gremlins alweer de deur uit gemept? Anders alsnog doen hoor, als ik je kan helpen met een gremlinmepper, altijd bereid.

Gat in de markt? Gremlinmeppers, nu twee voor 5 euro!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Karinneke, leuk dat je franse les wil gaan geven, heb je concrete plannen hoe je dat wil gaan doen? Ik bedoel, heb je een taal-akte?
Ik geef nu nederlandse les aan leerlingen met taalachterstand, is trouwens allemaal liefdewerk oud papier, maar wel erg leuk.
Je kan natuurlijk ook paardrijlessen, boom- en bamboe- omhaklessen of overlevingslessen gaan geven.

Survival: moeilijk, spannend, uitdagend, afwisselend, soms leuk en soms tranen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,
Vanharte met je 9 maanden alcoholvrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD
:present::heart::musicnote::rose::present::heart::musicnote::rose::present::heart::musicnote::rose::present::heart::musicnote::rose:

Cal,
moet ik me aangesproken voelen voor gisteren? Ik weet het niet! Ik ben blij dat Femmy reageerde, want ik wist even niet wat ik moest schrijven. Ik ga het ook niet doorlezen of ik iets verkeerds gezegd heb of niet. Wel voelde ik het als een aanval naar mij persoonlijk. Maar ik ben misschien ook wel overgevoelig vandaag.

Ik wens iedereen een fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soothie vol wijsheid geschreven :present:
benthe doe mij maar twee gremlinmeppers want heb ze nodig .
ik loop gewoon moe en heb pijn aan mijn voet , vorige week op mijn werk viel er iets om vanop een hoogte van 1,80 een lege whisky doos met de zijkant van mijn voet opgevangen en denk dat er iets geraakt is , naar de dokter gaan no way san jose toch geen 2 dagen voor mijn vakantie zeker .
tollie ben jij jaloers ik kan ook soms triest zijn dat het andere blijkbaar beter af gaat als mij , ik heb soms ook nog behoefte om alles weg te drinken denk niet dat het voor mensen welke meer als een jaar adb zijn iedere dag even makkelijk is .
volgende week ga ik een week naar zee en ja ook mijn gedachten gaan terug in de tijd dat ik s'morgens al mocht drinken want ik was in vakantie , maar ik weet nu al dat ik niet zal drinken en jullie steun ondertussen moet missen , al kom ik af en toe piepen als ik naar huis kom om voor mijn diertjes te zorgen en misschien geraak ik met mijn toppie op internet wie weet .
deze down bui gaat ook weer over, gelukkig dat ik dit ondertussen al weet
ouders het is en blijft een moeilijk onderwerp voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tuurlijk krijgt Blacky alle gremlinmeppers gratis. Plus drie knuffelkonijntjes, een heel grote beker warme chocolademelk met slagroom, een donzig pijamaatje met Snoopies als knoopjes, een badje voor haar zere voet (hoe kom je er nou bij om een whiskiedoos weg te schoppen, gewoon op de grond laten pletteren Blacky! Maar 't was een lege, gelukkig) en een heel dikke vette grote knuffel voor Blacky!
En ik hoop toch dat de daagjes aan zee jou goed doen.

Corinne, Karinneke heeft een paar dagen geleden een piste omgehakt met wat hardnekkige bamboe, dacht ik toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach wat zijn jullie schatten van mensen :present:
karinneke stuur me jou adres maar door voor die bamboe therapie lijkt mij de perfecte gremlin weg jager , mag ik komen in mijn pijamake met snoopies op en mijn knuffelkonijntjes gekregen van benthe ;)
corinne denk je niet dat dat water een beetje koud is nu , het gedacht allen komt alles recht bij mij ;)
weten jullie wat ik ga mij een senseo maken weet niet waarom maar voel mij dan altijd een beetje in nederland .
karinneke ette vous belge of nederlandse ??
en nu eerst senseo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bericht aan Thomay,
Je gebruikersprofiel is zichtbaar!
Ik heb net gevraagd of dit op onzichtbaar gezet kan worden. In de tussentijd kan je wellicht je achternaam wissen en vervangen door een "X"of zo en dit tevens voor je woonplaats. Tenzij je het niet erg vindt dat we dit hier kunnen zien!
Over een paar uur is dit verholpen en ben je anoniem!
Overigens welkom hier!

Mensen ik voel me zwaar k*t! Ik durf niet op het forum, ben bang verkeerde dingen te zeggen of verkeerd te reageren! Ik sla dus verder maar een dagje over!
Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cpas
Dank voor de aanmoediging, tuurlijk gaat het ONS lukken
@karinneke
Goed begin half werk was het toch, jij ook van harte
@Calimero
Fijn he sport, kan ik me helemaal instorten als ik de tijd zou hebben. Moet scriptie schrijven maar was vandaag dus wel helder maar zo ontzettend opgefokt dat ik alleen de trap op en af ren, probeer te schrijven...naar buiten ga. Dit gaat hoop ik over.
@xienix
Ik rijg nog even verder,


En een algemene vraag die jeuk overal zouden dat echt die beruchte "beestjes kunnen zijn"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En trouwens ik schreef bijna iets waardoor ik merk dat ik ook mijn bokshandschoenen aan heb, dus maar even chillen.

Misschien een gedachte:
"Moeilijk hè. om te stoppen."
Nee, damn. Stoppen is niet moeilijk, doorgaan met stoppen, daar gaat het om. Weer ontdekken wie je bent, wat je met je leven wil, wat je voor anderen wil betekenen, dat is pas moeilijk.
Mij interesseert de vraag niet of iemand ooit nog dat gezellige wijntje of kopstootje kan hebben, want oh het was toch zo leuk.
Wat mij interesseert is rauw en direkt: hoe gaat het nu verder? Ja dat doet zeer want dan moet je naar jezelf kijken.
En heus, dat is geen sneer naar een ander.

En het is maar goed dat ik nu vergeten ben om kattensteentjes te halen, dus even op de fiets naar de super. Koel ik weer van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gemotiveerd

Cal,


moet ik me aangesproken voelen voor gisteren? Ik weet het niet! Ik ben blij dat Femmy reageerde, want ik wist even niet wat ik moest schrijven. Ik ga het ook niet doorlezen of ik iets verkeerds gezegd heb of niet. Wel voelde ik het als een aanval naar mij persoonlijk. Maar ik ben misschien ook wel overgevoelig vandaag.



Gem, ik val geen personen aan, ik zeg wat over bepaalde algemene opmerkingen, ik speel niet op de persoon, heb er een hekel aan op de persoon te spelen, ben het gewoon met bepaalde opmerkingen niet eens, vind dat je niet voor mensen mag invullen hoe iets voor hun is, enz..., enz...
Persoonlijk vind ik het juist goed dat er hier verschillende visies verschijnen, de ene persoon zal het ene herkennen en de andere persoon het andere. Mi geen reden om je mond te houden of weg te blijven, als we hier geen eigen mening en ervaring mogen hebben is het geen forum, dan lijkt het meer een sekte, wordt ook voor je gedacht en besloten wat je wel en niet mag vinden, allemaal met de neuzen de zelfde kant op ipv elkaar als unieke persoonlijkheden te beschouwen, met eigen mening en verschillende kaders waaruit die gevormd is.
Voor de rest is het aan jou of jij je aangesproken voelt, daar kan ik niet over oordelen, het ging mij bepaalde soorten opmerkingen, heeft niks met de persoon te maken, heb niet eens onthouden welke opmerkingen bij welke persoon horen, niet allemaal tenminste, vind ik ook niet belangrijk, dezelfde persoon kan ik in een ander stukje juist hele mooie opmerkingen zien maken.

Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi hi corinne ik een ijsbeer die de helft van haar leven in spanje gewoond heeft ;)
lieve gem ook ik heb nog nooit een woordje van jou verkeerd gelezen van niemand trouwens , mijn gevoelens als er iemand iets schrijft kan voor mij mogelijk pijn doen maar dat is omdat het mijn verdriet is omdat er nog zo veel niet geweten is of hier niet geschreven .
tapasje waar ben je ?? nog niet gelezen vandaag dacht ik .
en bambam die rijdt nog altijd op haar paard daar ergens achter de horizon .
deze middag dacht ik even kothje te lezen maar is iemand anders icoontje dacht ik .
senseoke was lekker aparaat mag mee op vakantie
corinne morgen werken ??
zo en nu ga ik een wasje ophangen
tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen.
Bedankt voor de - je gaat zo goed betuigingen-aan mijn adres.
Ga ik zo goed? Wat de drank aangaat,JA!
Wat mijn gesteldheid aangaat, NEE!

Ik voel me of ik met één been in het graf sta! Gevloerd dat is het woord.
Moe, zoiets heb ik nog nooit beleefd!
Terwijl ik een tijdje terug nog Van A'dam naar Zaandam of Purmerent fietste, nu kom ik de trap niet meer op.
En van s'ochtends tot 's avonds koud, zit heel de dag te rillen.

Dus vanochtend naar de dokter. En wat zij deze?? Heb je er weleens bij stilgestaan, dat het komt omdat je niet drinkt? Nou dat had ik! Maar nu, het is bijna een maand, zou je wat progressie verwachten.
Blijkbaar mijn verwachtingen, wat aanpassen!

Maar toch: Morgen bloed laten prikken (mischien leverkanker, de hypochonder)
Bijna alles is aangestreept, want zekerheid geeft rust.
Dus behalve alle leverwaarden ook de schildklier en Pfeiffer.glucose cholesterol kalium B1 en het gewone werk!!


Zo ik ben uitgezeurd!!!


Stien Toppie- Toppie !!!

Verder niets te klagen, soms een "beetje" trek, That's Life.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, moe en koud, dat heb ik ook nog steeds. Ik slaap als een marmot in december, en ik heb echt moeite met de vijf werkdagen aan één stuk volmaken, moet echt soms eerder naar huis (ik doe 's ochtends wel veel meer dus dat compenseert het voor de baas). Het zal ook wel met de herfst te maken hebben hoor, dat is nooit mijn beste seizoen geweest.
Wat wel uitmaakt is dat ik veel beter eet. Maar ja, ik ben er zo één met geen spek op de botten dus ik heb het ook altijd koud. Kom echter geen grammetje aan.
Nou ja, we zien wel hoe het verder loopt. Ik ga voor geen goud meer terug naar die nep-energie die je van alcohol denkt te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Soothe, vevelend dat je jezelf zo beroerd voelt, des te meer knap dat je niet drinkt. Zei de arts nog hoelang het kan aanhouden als het komt door het stoppen?
Hoop dat er niks ernstigs uit de testen komt, maar je hebt gelijk, zekerheid bied rust, goed dat alles eens goed uitgezocht wordt.
Zorg goed voor jezelf.

Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
In Spanje was je bruine beer.
Idd. morgen werken.

Soohte,
Ik heb vandaag de kachel flink hoog gezet.
Sinds ik gestopt ben, heb ik het ook zo onzettend koud.
In april/mei toen ik net gestopt was, zat ik op het balkon ingepakt in trui en sweatshirt in de zon te bibberen bij bijna 40 graden. Nu is dat al verbeterd tot 23 graden.
Misschien blijkt alles nog wel mee te vallen.
Enne ik vind je niet klagerig of zo.

Charlie,
:)

Water,
Ben jij zo een panlat. Was ik vroeger en ga weer aardig die kant op.

Blacky,
:)

Calimero,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky+ Charlie, jullie aanhef lijkt wel afgesproken werk Idem Dito!
Water ik ben ook nogak slank, komt ook geen gram aan! Ja buikje!!
Was altijd al wat kouwelijk Maar wel warmbloedig (mannen onder elkaar)

Calimero, No panico!!
Ik denk ook realitisch; uit een beroerde lever kan een tumor ontstaan.
Verleden jaar Laatste opname, waren de leverwaarden weer goed!

Maar we zijn mensen van de dag.
Nog bedankt voor je suport de laatste keer. En je mag best een grap met me maken hoor.

Ik moest even terugtreden. Om in controle te blijven. Mijn manier!!
Ik eet verstandig en ben veel buiten.

lief dat je de vinger aan den pols houdt. Pas goed op jezelf.

Jullie moeten het nog even met me doen. Mijn strijd voer ik alleen!! Groet.
B)B)B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...