tapas Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Xienix, dat is vervelend dat gevoel... kan je soms zo overvallen he!! sterkte, je hebt al wat schouders om op te leunen, ik zal je de zakdoekjes wel aangeven anders past dat allemaal niet in dat grote bed van je Hehe, ik ben moe, vanavond oude vriendin op bezoek gehad, heerlijk gegeten, ik had echt lekker gekookt, en heb gelukkig nog over dus kan morgen nog een keertje zo lekker eten!!Nu weet ik wel weer waarom ik haar niet zo vaak meer zie, mijn god, ze praat echt 5 kwartier in een uur vol, op een gegeven moment zijn we foto's gaan kijken op mijn computer en kon ik zo mijn eigen verhalen kwijt (met beeld).. Nu geniet ik heerlijk van de rust in huis en ben ik weer blij dat ik alleen ben.. tja de mens zit soms raar in elkaar...Blacky, veel plezier dit weekend en even de zinnen verzetten hoor!!Benthe, blij dat je je hoofd weer terughebt!!Corinne, geef maar door die yoga-oefeningen, hier zit ook alles enorm vast en zijn mijn fysiotherapie-uurtjes op, door die fijne dure ziektekostenverzekering van tegenwoordig die zowat niks meer vergoed.okee, tot later weer, ga zo ook opslomen en bijkomen van al het geklets en hopelijk vannacht niet weer van die rare dromen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Ik zei vroeger ook heel veel Tapas, maar ik heb leren zwijgen. Ook niet zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 An, Ik begrijp je berichtje van 00.24 niet goed?Tapas,Fijn dat jullie lekker gesmuld hebben van jouw gerecht en dat jullie overdadig gekletst hebben.Zal proberen die oefeningen op papier te zetten. Met voordoen is het zo gepiept, bovendien is het bij die oefeningen handig als een ander je kan helpen, omdat je je dan helemaal op het ontspannen kunt concentreren terwijl de ander de oefening bij je doet.Vooralsnog jij en ieder ander die naar bed gaat: welterusten.Ik blijf nog op tot dochter terug is van oppassen bij de buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Corinne,die baan waar je op solliciteert en het tweede gesprek voor hebt, is dat een secretaressebaan?En een beetje in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Iedereen slaapt???Ik ga dan ook uitloggen.Bij deze sluit ik de dagdraad van vandaag af. Welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Gem,Op beide vragen ja en het is voor 14 uur in de week. Dus ik kan er nog wat bijzoeken.De dame waarmee ik het gesprek voerde, deed me zelfs nog een idee aan de hand wat betreft, nl. me aanbieden als notuliste. Ik doe dat graag en redelijk goed.He, en mijn dochter is terug van het oppassen, het is dus niet zo laat geworden.Maar ze was er op de bank in slaap gevallen en nu heeft ze het koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Drink lekker samen een warm bakkie van het een of ander!En dan rozig het bed in!Ik hoop dat het gesprek goed gaat, dinsdag????Ik ga te bed.Morgen een hoop dingetjes doen.Jullie ook welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Gem,Ze is maar gauw haar bed ingedoken.Ik ga zo ook maar opslomen.Welterusten.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Lieve Gem & Corinne,de laatste wacht! Heet dat niet de hondenwacht of zo? Zal Haddock vast wel weten!Pff, de dag mag weer dicht. Zit nu vanaf vorige week zaterdag op één dag op 2. één dag op 1 pilsje, laatste 3 dagen op NUL!!! Zou het dan nu echt lukken?Lekkere nacht, liefs, Tolie!aangepast i.v.m. warrige tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 he Toli welterusten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Tolie,Ja, dat zou best eens kunnen.Gefeliciteerd.Denk erom : niet te ver vooruitkijken, bekijk het dag per dag of zelfs uur per uur.Slaap lekker.An,Jij ook welterusten.Ik ga naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden