Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 september 2007


Houtje

Aanbevolen berichten

Wat leuk dat ik ook één keer kan openen.

Ik ben dus vandaag 23 maanden en precies 700 dagen onderweg om ADB te worden.

Tactus, heel erg bedankt:heart:.
Maar vooral iedereen hier die me die tijd heeft geholpen, zoals afgelopen weekend, :heart: HEEL ERG BEDANKT


Ik wil het niet over de uitglijders hebben, maar ik ben 99,99% ADB en dat had ik 700 dagen geleden nooit verwacht.

Verder is het een regenachtige dag, maar voor mij kan die niet meer stuk.

*in haast een foutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gefeliciteerd met 23 maanden ofwel 700 dagen ADB Houtje. HIEPERDEPIEP HOERAAAA!!!!!!!! :present::musicnote::heart::light::D

Ik ben tenslotte dan toch slaperig geworden, maar helaas dus veel te laat. Zit ik hier met van die slaapoogjes en een hele dag werk voor de boeg. Moet ik er nu zometeen wel of niet koffie ingooien?

Tapas, ik begrijp je verhaal. Verstandig van je dat je je even ziek meldt. Waarschijnlijk heb je gelijk in je gevoel. Ik stel me zo voor dat de organisatie waar jij voor werkt ook te maken heeft met het snoeiwerk in de subsidiepot, en dat nieuwe gebouw zal ook meer kosten. Er moet dus geld in het laatje komen, de leidinggevenden voelen die druk, en dat uit zich in onpersoonlijker en commerciëler gedrag. Niettemin schiet men zo het doel voorbij, en daarom vind ik dat het júist bespreekbaar zou moeten worden. Als de werknemers - de mensen om wie het tenslotte gaat - zich niet meer veilig voelen en weg blijven, verliest je organisatie haar bestaansrecht. En dat is een kant van de zaak die je leidinggevenden ook maar weer even moeten leren zien!

Oké, ik moet ook alweer hollen. Begin een gewoonte van je over te nemen Tapas! Allemaal een fijne en droge dag, iedereen die een mijlpaal heeft gehaald gefeliciteerd!

Blacky, niet de huisarts vergeten hoor! Echt doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tapas,
Anna heeft gelijk, verstandig dat je je even ziekmeldt. Ik denk dat iederéén op deze nieuwe plek erg moet wennen en dat gaat niet zonder slag of stoot.
Het is moeilijk om je ziek te melden zeker op vrijwilligerswerk, maar het is beter voor je om het tóch te doen.

Sterkte !!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Houtje, gefeliciteerd! :present::D:present::):present: Een geweldige prestatie!

Hier is het wat je noemt hondeweer, ik weet niet waarom het zo heet. Heb ook wel eens gehoord dat honden juist met dit weer niet naar buiten willen. Het komt hier dus met bakken uit de lucht.
Sterkte voor wie hier door heen moet en ik hoop dat het vandaag nog opklaart.

Tapas, even afstand nemen kan weleens goed doen.

Mijn hum is nog niet verbeterd, maar och er zijn ergere dingen toch?
Ik volg Houtje vandaag en laat die eerste staan.
Allemaal een fijne droge dag en het is bijna weekend voor wie niet hoeft te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, super prestatie, ik ben zó trots op je he! :present:
Het is niet altijd makkelijk (geweest), maar nu moet je je toch wel erg goed voelen, en hou dát gevoel vast! Alvast succes met je volgende 700 gewenst... ;)

Joann, jij ook, drie maanden, fantastisch meiske, ook voor jou een dikke knuffel en een :present:

Iedereen een fijne dag gewenst, bedenk dat je niet meer hóeft, en geniet er van!
Hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje

Bedankt voor het gezellige feestje gisteren en voor jouw vandaag een dikke:sun:
En een cyber :rose:nnetje voor je hart!
Succes met lesgeven...daar heb ik ook zo'n zin weer aan.

Tapas
Had je tweede uitleg gemist gisteren over de veranderingen vanuit de leiding...ben het helemaal met Anna eens...praten...praten..praten...maar pas na je rust periode.
En als het toch commerciëler moet dan beginnen jullie maar wat zelf.
ik weet niet hoe het bij jouw stad zit maar hier in Groningen pushen ze je de zelfstandigheid in met goie coachen en begeleiding en subsidiegeld. En een jaar lang nog je uitkering en als alles mislukt hoef je die subsidie niet terug te betalen.

Water
Ik hoef niet meer:D...maar bedankt voor de herinnering...fijne dag:present:

Stien een :heart:tje en een:sun::Ptje en een :rose:netje voor je hum en dat het toch wel een fijne gedachte is dat we niet meer hoeven...jipee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zal vást wel iemand of meer iemanden zijn die denkt: moet dat nou Houtje zoveel Bombarie???

Maar ik heb zó vreselijk lang gevochten vooral het eerste halfjaar om 1600 uur, elke dag weer, ik werd er wanhopig van!!! Als Ziza dit leest zal hij zijn hoofd schudden en zeggen: en toch heeft ze de Weg nog niet gevonden, maar, beste allemaal, deze weg is Mijn Weg en die bevalt me het beste.

Kortom, het zal wel niet ideaal zijn hoe ik het doe, maar dat is dan jammer. Het lukt me en daar gaat het om.

Anna, Stien, jullie kennen me al langer: bedankt.
Water: je kent me ook inmiddels al een hele tijd: bedankt.

Ik ben op weg naar mijn werk waar ik de mensen eens ga uitleggen hoe dat internetgebeuren nou eigenlijk werkt. Dat heb ik in het voorjaar al eens gedaan, maar het is niet goed blijven hangen. Daarbij heb ik bij het lesgeven de neiging om té veel uit te leggen en te laten ZIEN terwijl ze het ZELF moeten doen dus ik heb voor vandaag een geinige oefening bedacht zodat ze wel MOETEN gaan zoeken. Gna gna.

Ik heb er zin in vandaag !!!! (en dat is de hele week nog niet gebeurd) Bedankt voor al jullie steun. Ik kan écht niet meer zonder jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna

Als je echt je koffie cirkel wil doorbreken dan zal je net als met de drank ontwenning verschijnselen krijgen....bij mij was het een gevoel van...
-oh ik moet een kop koffie want anders kom ik deze dag niet door
-oh mijn hoofd wil niet opstarten...ik moet een kop koffie
-oh ik voel me zo ongelukkig...ik moet een kop koffie
-oh ik krijg spannings hoofdpijn en alleen een kop koffie helpt ertegen
-oh ik ga dood als ik geen koffie krijg
-oh ik kan niet leven zonder koffie
-oh iedereen mag koffie... waarom ik niet
-OH IK WIL KOFFIE

Die duren dan zo'n 3-4 dagen en dan ben je er over heen dan is thee of water of een spaje ook goed genoeg en wordt je minder opgefokt...slaap je dieper en beter...en ben je minder geirriteerd ...kan je beter tegen spanning...en heb je niet dat gevoel meer dat een kop koffie je humeur kan bepalen.

T'is maar dat je het weet...fijne dag Anna!!
En omdat ik toch een beetje zoenerig ben voor jouw ook een:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben helemaal hyper maar dat hebben jullie zeker al gemerkt...zal het even vermelden in het ziekenhuis want heb geen zin om manisch te worden...dus misschien vandaag maar een kwartiertje minder..

Ik hoop niet dat ik je heb weg gejaagd gisteren Quera..maar ik heb ook gevoelens en heb ook al heel vaak mijn hart vermorzeld gehad en je kwam aan mijn forum dus ging ik in de verdediging en dan ben ik niet altijd erg tactisch.
Luister naar wat alle anderen na mij schreven..over je een hand reiken en er voor je zijn...want dat voel ik wel hier op het forum dat het niet nep is maar echte vriendschap en dat die vriendschap groeit.
Nou genoeg gel%lt!!

Doooei...het licht roept me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ps
Blacky je belofte niet vergeten (huisarts)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haloo-oooo,
Houtje, niks bombarie, 700 dagen, dat verdient wel een heleboel :rose::present::musicnote:

Voor wie de zonsopgang tegemoet loopt (welke zonsopgang?) een prettig gestoorde dag toegewenst.

B.t.w., over hondenweer gesproken, in het engels zeggen ze immers: it's raining cats and dogs. Dat is toch helemaal raar? Of in het nederlands: het regent pijpestelen. Waar slaat het op.

Tapas, ik hoop dat jij vandaag op je vrije dag wat tot rust komt.

Gisteren werd voor de zoveelste keer gesproken over die kip van Twan. Nu heb ik Twan alleen maar meegemaakt van het weerbericht, en zelfs dat tegenwoordig niet meer, maar dat kip-verhaal wil ik zo graag weten. Kan iemand me dat vertellen, desnoods via pb, want anders is het voor de "ouderen" onder ons wel ouwe koek natuurlijk.

Tiepfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorgens allen

vannacht heb ik over jullie en mn clienten gewaakt, haha..........
Bbbrrr, wat een takkeweer zeg, ben blij dat ik zo mn bed in mag duiken....nog 4 nachten te gaan!!
Heb niet alles bij gelezen, maar wil : HOUTJE feliciteren met 7oo dagen alco-vrij:musicnote:
en Joan met 3 maanden!!!! Toppie!!!!

Verder ben ik het er mee eens dat Blacky de huisarts eens moet bezoeken, dus Blacky: Bij deze!!!

Tot laters!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi!
Hier een brak persoon. Ik opteer voor een nieuw lijf, want dit is op het moment echt een beetje te uitgewoond. Als iemand nog een goed adres weet?

Tapas,
geniet van je vrije dag. Bezin je even en verzet je zinnen. Ga iets leuks doen voor jezelf. Je bent een kanjer en je doet het hartstikke goed.

Safi,
je bent inderdaad een beetje te verlicht misschien. Toch wel opmerkelijk wat licht doet.
Het gaat ook met jou zo goed en dat is fijn om te lezen.

Houtje,
gisteren heb ik jou al gefeliciteerd, dus doe ik het nu maar bescheiden:
:musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon::musicnote::present::):moon:
en graag een stukje taart alsjeblieft.

Soothe,
Ik mis je!!!!!!!:heart::heart:

Benthe,
ik wil dat chickenverhaal ook wel horen!

An,
doe je met me mee vandaag?

Cal,
sterkte! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Femmy?
al even niets van je gehoord of heb ik je gemist? Gaat het een beetje met je?

Blacky,
kom je even verslag doen als je terugbent van de huisarts?

Stien,
werk ze vandaag!

Quera,
lekker geslapen? Maak er een mooie dag van!

Marion,
:sun:

Corinne,
geen kabaal vanmorgen blijkbaar.
Wat zijn je werktijden?

Benthe,
weer zakelijke rompslomp vandaag of gewoon lekker genieten van het idee dat je straks in een mooi huisje woont?

Charlie,
terwijl ik dit stukje typte heb jij je al gemeld.
Even de nacht van je afschudden en straks lekker pitten.
Gaat het goed met je dochter? Mag ze weer alles of moet ze nog (verplicht) kalm aandoen?

Joann,
gisteren een dagje voor jezelf. Vandaag ook of word het drukker in huis?
Fijn dat je hulp hebt, maar ik kan je behoefte aan tijd voor jezelf zo goed voorstellen!

Alle anderen, ik vergeet jullie niet. Lees alles mee en dat zal vandaag ook wel lukken met dat lijf van mij.
Sterkte, succes en hou het droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gem

met dochterlief gaat het wel, ze moet wel verplicht van de kraamzorg het bed houden, maar dat is puur omdat ze te veel wil:D

Kaboutertje is een heel ander kindje dan kleinmanneke, mn god, wat is dat een schreeuwlelijk zeg, hahaha

Omdat ik me al 2 dagen niet optimaal voel, ben ik er niet meer geweest, maar vind het zo zielig voor klein manneke, door een vreemde uit zn bedje gehaald worden......nu is hij reuze makkelijk, maar toch...................

Morgen niet zo lekker of wat dan ook, ik ga er heen, zeker weten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, hoe kom je zo uitgewoond, toch niet tot heel laat op je dochter gewacht? Of zomaar brak van je-weet-niet-waarom?

Voor mij wordt het weer een dag van formulieren invullen en rondbellen (whaahh, ik heb echt een hekel aan bellen). Mijn zakelijke zus komt zondag wel om me te helpen, maar zij moedert altijd een beetje over me, zie je, dus ik wil voor die tijd zoveel mogelijk zelf hebben geregeld.
Ja en voor de rest natuurlijk verheugen, en (het is ook nooit goed) ook wel wat zorgen maken over de verhuizing enzo. Ja, aard van het beestje hè. Terwijl de verhuizing pas eind december of begin januari gaat gebeuren, kun je nagaan. De mens lijdt het meest door het lijden wat zij vreest.....

Jij ondanks de brakte toch een goede dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
dan gewoon niet dicht bij Kaboutertje komen. Klein mannetje kan wel wat hebben.
Geniet ervan zolang die kraamhulp er nog is hoor. Straks begint het leven na de kraamhulp en dan zal er vast wel weer een beroep op je gedaan worden!
Het lijkt me voor je dochter heerlijk haar moeder zo dicht bij zich te hebben...
vergeet jezelf niet, geniet met mate eigenlijk! Waar ken ik die zin van? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik weer een beetje op de hoogte ben na gistermiddag 3 uur: hemel wat gebeurd er veel.
Zal enkel ff HOUTJE FELICITEREN met je 700 dagen: superdesuperdesuperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

Gisteravond zat ik WEER achter een fles wijn!!!!!!!!! Het water liep me uit de mond, ik zat te kwijlen van ellende. Moet van internettherapie 'helpende gedachten' verzinnen. Dus: 'Ik verdien iets beter als wijn na een week hard werken: de wijn zal me HELEMAAL niet smaken zo in m'n eentje: waarom zou die fles open moeten, ziet er helemaal niet zo lekker uit: ik stress wel en ben moe maar een lekker broodje zal me morgen beter vallen'.... Sjee ik weet niet wat ik zat te raaskallen in mijn kop, MAAR de fles is niet open gegaan. Vanmorgen fles aan mijn man laten zien. 'mmm... nee die gaan we niet wegkiepen... 'n goeie'. Nu ligt die fles er dus. Vandaag ff verzinnen wat ik er mee moet.
Nou ben ik knap of ben ik knap!!!!!

VANDAAG DRINK IK NIET: Corinne ik doe met je mee, doen we allemaal gewoon mee, das wat makkelijker :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, knap dat je de fles dicht gelaten hebt. Dat is zeker een compliment waard!

Kieper die fles door de gootsteen joh, of geef hem weg. Het helpt je echt niet om alcohol in huis te hebben, je maakt het jezelf alleen maar onnodig moeilijk.
Jammer dat je man daar geen begrip voor lijkt te hebben. Je zou zijn steun juist goed kunnen gebruiken.

aanpassing: ik las nét te laat dat An vandaag niet drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xienix,An
Ik heb ook zo'n man: die doet vreselijk zijn best, maar hij begrijpt het niet, want hij is zelf geen alcoholist (geweest). Volgens mij kan alleen iemand dat begrijpen die er zelf mee heeft geworsteld.
Mijn eerste ingeving was ook wegkiepen, maar mijn man zou hetzelfde gezegd hebben: zonde, is een goed wijn!
An, je moet alleen iets vinden om ermee om te gaan. Als die fles je aan staat te staren, vraag je man dan om hem te verstoppen. En als het echt niet gaat leg het dan uit. Dan zal hij het nog steeds niet HELEmaal snappen, maar dan vind hij het waarschijnlijk prima, als jij daardoor niet in verleiding komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xienix, i.vm. privicy kan ik dat niet goed vertellen, maar het is zoiets als een fles kado krijgen en dan thuiskomen MET die fles. Iedereen naar bed en ik zat dus echt met die fles voor me en keek ernaar.
Xienix, je gaat wel heel goed he!!!
Ik DRINK vandaag niet!!! Bedacht me dat ik het wel zeker moet weten want ik ben nogal twijfelachtig.
Ja die fles moet NU de deur uit, beter ik ga 'm NU leegkiepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...