Spring naar bijdragen

Vrijdag 05-10-2007


Sjakkie

Aanbevolen berichten

Soothe, ik ben zo blij dat je weer toegang hebt tot het internet.
Mathilde, Ik zag dat je je berichten verwijderd hebt, Waarom?
Kohtje, iemand die positief is kan alleen maar tijdelijk veranderen in een negatief persoon. Ik val er niet voor. Je bent gewoon Kohtje.

In de basis blijf ik wie ik ben. Of ik drink of niet. Je hebt compassie of niet. Zo simpel is het. Als ik mij elke avond weg drink dan kan ik dingen doen die ik niet zou doen als ik nuchter was maar
de basis blijft wel hetzelfde.
Laat niemand hier denken dat ze slecht zijn. Lees even wat alcoholmet je doet en heb compassie met jezelf.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk he, kadoos kopen voor jezelf.. ik dacht dat ik niet zoveel geld uitgaf aan drank maar houd toch geld over, hoewel de afgelopen maanden met mijn gelaserde ogen en mijn 2e handslaptop (die nog steeds niet echt in gebruik is maar bij mijn IT mannetje staat die er druk mee aan het spelen is) er wel een flink gat ingeslagen hebben. Ik heb nu nog een beetje geld over maar dat gaat naar het afdrukken en inlijsten van mijn foto's voor een expositie.

Die nintendo is een goed idee Dani, ik zit al een tijd op internet te zoeken naar een 2de hands gameboy, collega heeft heel veel spelletjes en soms kan dat zo heerlijk zijn, gewoon even afleiding!
Ik ga met oud en nieuw met 3 anderen in een huisje en dan is het heerlijk om zo'n ding bij je te hebben, hoewel, dit jaar kan ik mijn laptop meenemen, geen internet misschien maar wel spelletjes!! of de foto's die ik maak kunnen bewerken... heej, goed plan wel!

Safi, gelukkig is mijn neppodenco-windhond te lui om te springen, maar begin van de avond naar een konijnenbos gaan heb ik 1 keer gedaan en toen heb ik 2 uur mogen zoeken.. het hele bos afgestruind.. als laatste naar de parkeerplaats waar de auto stond en wat denk je.. ja hoor, daar stond meneer te wachten. Ik haal nu af en toe maar een dood konijn... hoeft ie niet zo te rennen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Ik vraag me af waarom ze dat zeggen: op twee oren slapen.

Slaap lekker.


Corinne, bij mijn weten zegt men dat ook niet. De uitdrukking is toch 'op een oor liggen'?

Ik lees net dat veel mensen het erg moeilijk hadden vanavond. Vreemd, zou het aan het weer liggen of zo? Toen ik bijna vier maanden niet dronk schreef iemand op het forum dat er rond de vier maanden een moeilijke periode optreedt, en rond de acht maanden nog een keer. Bij mij klopte dat, en ik was eigenlijk blij dat ik ervoor gewaarschuwd was.
Gem, jij drinkt nu ruim vier maanden niet, het zou goed kunnen dat je nu in je dip zit. Hou vol, des te sterker kom je hier weer uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, bedoel je een gameboy? wat voor eentje?
en wat is er met je zoon aan de hand?
blij weer van je te lezen!

Anna, wie weet is dat het, ik zit ook richting de 4 maanden volgens mij maar toch denk ik dat het bij mij meer is dat ik mezelf vrij gegeven heb en dan pas toegeef aan vermoeidheid en humeur en daar hoorde vroeger standaard een avond flink doorzakken bij.. zonder is best raar

ik ga instorten, nog even en dan ben ik ook naar mijn bed verdwenen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry dat ik hier maar zo kom binnenvallen
was om 21:15 hier
de reis was redelijk goed maar op zeker ogenblik telefoon van een van de kids van dameke ik zei alleen dat men alert moest zijn ivm diabetes nieren en verdoving mensen krijg ik een hoop verwijten naar mijn kop dat ik een trut ben en een drama queen en ze gooide ook nog eens de telefoon erop ??
mijn gedacht was ik stop en gooi drank binnen en slaap wel op de parking
tweede ding dat ik deed was mijn ma haar telefoon nr doen ??
krijg mij met mijn stomme kop bijna een aanrijding omdat ik moe was en het in nederland donker was
heb niet gedronken maar de gedachten aan drank deden pijn
lees jullie wel eens terug in belgie slaapzacht
aan wie het moeilijk heeft even niet naar hier meppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...