charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Oei Karinneke, zo zou ik ook heel lang kunnen vertellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Charlie, versnaperingen klinkt veel te veel als versnipperingen, sssstttt, daar kan Kohtje niet tegen.Koh wat heb jij tegen geitenversnipperingen? En gaat alles nog OK?Was het alweer zo lang geleden dat je je schaats buiten jouw baan zette? Dat klinkt heel goed, alweer een hele reeks van dagen die naar jouw plan zijn.Om mijn alcoholverbruik te verbloemen leerde ik perfect, met een vinger in mijn mondhoek, het ontkurken van een fles na te doen. Plop! Ik deed dat zo vaak, dat ik driemaal per dag ongemerkt echt een fles kon ontkurken zonder dat iemand raar opkeek.Deze inventiviteit probeer ik nu aan te wenden om een beter leven op te bouwen.Alcoholisten zoals sommige van ons zijn, zijn verdraaid orgineel in het verzinnnen van manieren om het te verbloemen.Dat is een heel sterke eigenschap vind ik. Hebben jullie ook al dingen gevonden om deze eigenschap om te zetten in trucjes om niet meer te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Ja, dan zou dat ene woord, hoewel anders geschreven, opeens 2 betekenissen hebben: Drankgelag, of Drankgelach:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Uhh..ipv de fles, pak ik u een emmer vol, om de ramen te lappen, zoiets bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Nou, dat zou kunnen Charlie, en is ook heel nuttig. maar ik bedoel meer dingen die leuk voor jou persoonlijk zijn. Ik heb er een e-mail-account bij genomen en daar schrijf ik een heleboel helpende en leuke gedachtes op, en ook opdrachtjes die ik moet doen. Niks zwaarwegends, maar grappige dingetjes. Bij deze berichtjes zet ik lukraak allerlei verzendtijden en laat ze naar mijn vaste mailadres versturen. Dus als ik zo'n opdrachtje ontvang, of die helpende gedachte, dan moet ik daar op dat moment iets mee doen. Gaat het goed, dan krijg ik een punt. Als ik zo- en zoveel punten heb verdiend, mag ik iets heel leuks doen. In dit geval spaar ik voor een bezoek aan de hammam.Maar er zijn natuurlijk ook heel veel andere beloningen mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Benthe,waar moet ik aan denken zonder dat je heel persoonlijk wordt? Met name die opdrachtjes? Moet je die meteen doen of dezelfde dag? En hoe waardeer je die opdrachten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Nou Gem, dat weet ik niet, hoe je dat voor jezelf zou doen. Maar voor jezelf kan je toch heel persoonlijk worden? Daar hoeft toch niemand anders iets van te weten? Ja, die opdrachtjes voer ik meteen uit. Als ik dat niet doe, nou, dan verdien ik geen punt. Laatst zat ik aan de telefoon en floep, daar kwam de opdracht binnen dat ik mijn been in mijn nek moest leggen onder het zingen van yankee doodle. Gelukkig zat ik met een vertrouwd iemand aan de telefoon, dus ik zei, oh sorry, ik bel je zo wel terug. Okee, ik weet, het klinkt gestoord, maar mij maakt het aan het lachen En Het Houdt Me Van De Drank Af!Maar het kan ook zoiets zijn als: schrijf nu aan iemand een lief mailtje, of: bekijk de leukste foto's die je hebt.Wat ik erg vind is dat ik een mail krijg van de dochter van mijn zus, dat ze vanavond alweer met een dronken man zit. Zij heeft een dochter van zes en ik zie dat kind onder haar vader lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Benthe,ik bedoelde dat je voorbeelden moest geven zonder dat JIJ te persoonlijk zou worden! Maar je hebt me al een paar ideeen gegeven. Ik kan me daar nu wel iets bij voorstellen. Ik denk alleen dat het niet bij mij zou werken.En die mail van je nichtje, tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Dat is pas origineel Benthe!! Zelf heb ik 2 forums om bij te houden, daar ben ik ook lekker lang mee bezig en ik vind het leuk, of ik ga naar mn kleinkids, of ga gezellig ergens een bakkie doen, heel gewone dingen, maar die helpen mij weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Zie mededelingen: 19 oktober: ADB wint prijs!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Zonder ons hadden ze niet gewonnen, zouden wij meedelen??:D:DZonder dollen: Gefeliciteerd, Tactive!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 TACTUS PROFICIATTTTTTTTTTTTTT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Ehhhm Tactus zeker proficiat, maar nog meer proficiat aan alle mensen die dit forum en de behandeling tot een succes hebben gemaakt. Want als wij er niet op ingesprongen waren en er gebruik van hadden gemaakt, was het nooit zo een succes geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Dag van surviving:Opgestaan, aangekleed, shopping en super heerlijke huiskleding aangeschaft.Deken op bank, dik kussen erbij en onder de wol lezen, slapen tv kijken, familie af en toe bewonderen en interesserende vragen stellen, ja ik voel me ziek, sorry...... veel chocolade gegeten, ijsjes, koekjes.Liefdevol eten gekookt voor de fam. en weer op m'n bankje. Ben op dat moment dik tevreden.Veel nadenken over ADB... nog meer nadenken. Lezen over succesverhalen van mensen die de drank hebben afgezworen. Mensen die nu de rest van hun leven zeeeeeeer gelukkig zijn zonder drank.Geweldig, fijn.conclusie: ik ben alcoholiste alvanaf mijn 21 e jaar.I'll survive I'll survive.....Morgen een feest van 12.00 tot 24.00 uur, leuk,fijn, gezellig.... veel drank....Alcohol is heerlijk als je ervan geniet. Alcohol is smerig als je eerste glas je neusgaten uitspuit.Het is nog smeriger wanneer glas 1, 2 en 3 niks met je doet en je door moet gaan.Ben boos, voel me verraden... op een fout spoor gezet, voorgelogen, erin getrapt: mijn vriend heeft me verraden. I'll survive ... dit was altijd al mijn lijflied en zal het de komende dagen telkens herhalen tot vervelens toe.En morgen?Zie ik dan wel weer.Vandaag drink ik niet, absoluut dus echt helemaal niet.Morgen ga ik denken over de dag.Wat zal mijn besluit worden.Morgenvroeg neem ik een besluit. Nu niet.Wil graag nog op het forum schrijven en lezen vanavond en dan slapen.Dromen wil ik over vrede, rust, geloof, hoop en veel liefde.Dat ben ik in mijn maandelijkse toestanden, labiel en gestoord.Maar ik ben trots op mezelf vandaag, een overwinning op mijn emoties.Laten komen, laten waaien, eraan toegeven, hulp vragen en dan ook nog krijgen.Ik hou van mijn gezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Als jij morgen weer dat lijflied zingt overleef je die dag zeker ook!! Wedden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Welterusten Karinneke, heel fijn weekend!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 hoi charlie fijn je tegen te komen ben je uit geziekt ??an mooi geschreven en schake hands wat de maandelijkse bijdrage betreft benthe hoe kom jet toch op al die vragen ??:light:en benthe ik kan dat niet hoor mijn been in mijn nek leggen hi hi wel in iemand anders nek karinneke sloppel ik ga er ook niet lang uit blijven vermoeiende dag gehad en ook weer een gevecht tegen de gremlins nu ja ik heb gewonnen juist mooie en beetje triestige film op tv gezien naar waar gebeurd verhaal .nu ga ik nog een spelleke spelen op de pc en dan duik ik onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Blacky: zag je 't must be love??Knap dat je de gremlins hebt verslagen.Moet er ook eens induiken, heb ik eigenlijk wel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Welterusten ladies!!!! Sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 no ik zag" lies my mother told my " ik vermoed dat jij naar een van die prachtige nederlanse zenders kijkt/gekeken hebt ??huil huil ik mis mijn nederlandse kanalen wel welke ik in spanje had zag juist dat het vanavond turks fruit is naar aanleiding van het overlijden van jullie wolkers .slaapzacht charlie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Safi van wie is dat nummer Survivor?Ik ken wel': "I'll survive" van Gloria Gaynor, wat ik ook erg goed en toepasselijk vind.First I was afraid, I was petrifiedCause I kept on thinking I could never live without you by my sideBut I spend so many nights thinking how you did me wrongI grew strongI learned how to get alongJust turn around nowYou're not welcome anymoreYou think I'd crumbleYou think I'd lay down and dieOh no! Not I! I will survive!I know I will stay alive!En wat ik ook zo mooi vind en ook toepasselijk is: One day I'll fly away, van Randy Crawford.Zo, het wordt ook eens tijd voor opsloomchocomel. Mijn lief is in New York (hee Gem, ook toevallig, maar misschien zit de jouwe in Rio de Janeiro ofzo), en andere geliefden zijn ook elders. Nee ik voel me niet eenzaam, jullie zijn er immers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Ik ken wel deze Benthe, van Destiny's child:Yeah.....I'm a survivorHey...I'm gon' work harderHey...I'm a survivorNow that you're outta my life I'm so much betterYou thought that I'd be weak without youBut I'm strongerYou thought that I'd be broke without youBut I'm richerYou thought that I'd be sad without youI laugh harderThough I wouldn't grow without youNow I'm wiserThought that I'd be helpless without youBut I'm smarterYou thought that I'd be stressed without youBut I'm chillin'You thought I wouldn't sell without youSold nine millionCH: I'm a survivorI'm not gon' give upI'm not gon' stopI'm gon' work harderI'm a survivorI'm gonna make itI will surviveKeep on surviving(repeat chorus)I'm a survivorYeah...Hey-ey...I'm gon' work harderThought I couldn't breathe without youI'm inhalin'You thought I couldn't see without youPerfect visionYou thought I couldn't last without youBut I'm lastin'You thought that I would die without youBut I'm livin'You thought that I would bail without youBut I'm on topThought it would be over by nowBut it won't stopThought that I would self-destructBut I'm still hereEven in my years to comeI'm still gon' be hereREPEAT CHORUS 4 timesI'm a survivor...I'm wishing you the bestPray that you are blessedMuch success, no stressAnd lots of happinessI'm better than thatI'm not gon' blast you on the radioI'm better than thatI'm not gon' lie on you and your familyI'm better than thatI'm not gon' hate on you in the magazinesI'm better than thatI'm not gon' compromise my ChristianityI'm better than thatYou know I'm not gon' diss you on the internetCuz my mamma taught me better than thatREPEAT CHORUS 2 timesOh, oh, oh.....Oh, oh, oh.....REPEAT CHORUSI'm a survivorHey...Not gon' stop me now!I'm gonna make itI will surviveKeep on survivingYeah.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 ik zie nu dat Safi deze ook bedoeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Tactus,Proficiat met Uw prijs, ik hoop dat U met het geld, dat U gaat ontvangen. Nog heel veel mensen kunt helpen. En dat die mensen net zo goed gezond en gelukkig zullen worden, als ik ben geworden.Dankzij Uw therapie.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Ja Charlie, nu staat íe er twee keer op, maar het blijft een goeie tekst.Het leuke is dat ik ineens als een gek door mijn cd'es aan het rauzen was voor een cd van R.C., en ik ineens de songs van een heel ander meisje vond met het nummer: It's my melody!Zo is het toch hè? Wat we ook doen, het is onze melodie. Laat het mooi klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden