Spring naar bijdragen

Vrijdag 19-10-2007


Sjakkie

Aanbevolen berichten

arme Koh, maak ik je helemaal van slag met mijn geitesnippers? ach dat is eigenlijk gewoon gehakt die niet gehakt is... wat dacht je van kopvlees? laat maar, ik houd al op hihi
Zo, het is gelukt, eindelijk mijn huis aan kant, gezogen, en gedweild met ouderwetse groene zeep.. pfffft, en als beloning kwam de glazenwasser ook nog de ramen doen! goeie timing vind ik wel!
en zo blijven de gremlins hopelijk ook weer uit de buurt.

Vanmorgen bij de huisarts geweest, Mijn depressieve stemmingen van het afgelopen (half) jaar waren dus niet aan de overgang te wijten wees het bloedonderzoek uit, okee, dan leg ik me er maar bij neer, het heeft me in ieder geval wel laten besluiten om alcohol weer de baas te zijn.. dus heeft het iets goeds gebracht! Waarschijnlijk hebben die stemmingen er meer mee te maken dat ik geen uitdagingen meer ervoer op mijn werk en in mijn leven, gisteren een goed gesprek gehad op mijn werk oa over de expositie waar ik helemaal in verzand en mezelf weer enorm tegenkom, dus dat wordt het nieuwe project, het fotograferen en het exposeren... wat kan ik er mee, hoe exposeer je en waar, kan ik verkopen enz...

en nu ga ik gauw tv kijken, de vloer op.. op ned 2!! altijd weer erg leuk!
tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede avond allemaal,

Ben al een tijdje ingelogd, maar werd afgeleid door andere zaken.

Ik ga zo lezen en schrijven, maar wil jullie alvast groeten en diegenen die bezig zijn zich bedwaarts te bewegen welterusten wensen.

Ben vandaag de hele dag weg geweest, eerst naar Schiedam bij mijn oude collega's. Het was leuk, want er kwamen juist veel mensen bij de molen.

Laat ik nou vernemen dat een andere ex-collega sinds een paar weken bij de Bouman in behandeling is. Daar ga ik wel even contact mee nemen. We konden het altijd goed vinden samen en aangezien zij alleenstaand is, vind ze contact met mij misschien wel prettig nu ze dus een stopper is. Ik weet wat stoppen met drinken met je doet, wat er bij komt kijken en hoe belangrijk lotgenotencontact kan zijn. Alzo sprak de ervaringsdeskundige.

Daarna ben ik naar Rotterdam IJsselmonde gegaan om met een pianomaat samen te spelen. Het was helaas wel merkbaar dat haar piano aan een stembeurt toe is.
Ik heb ook nog een half uurtje alleen zitten spelen. Ze zat al van 12 uur te wachten op een man voor de onderhoudsbeurt van haar geiser, kwam die om ja, ja, 16.55.
Na het avondeten heeft ze me naar het station gebracht als gewoonlijk.

Morgenmiddag komen 2 andere ex-collega's, die al vriendinnen zijn naar mij toe. Dat wordt vast ook weer leuk. Ik hoop wel dat we net zo een goed weer hebben als vandaag, want het ligt in de bedoeling stad en winkels af te struinen.

Zondagmiddag gaan we naar Leiden, verjaardagsfeestje van een achterneefje, die wordt 3 jaar. We zijn al eerder op die locatie geweest, toen was dat ventje zijn tante jarig. Dat wordt de tweede keer dat ik daar kom en dat de wijn en het bier om mij heen rijkelijk vloeien. Nu zal het wel een stuk makkelijker voor me zijn. Ik ben het inmiddels wel gewend en kan het hebben zonder tandhakken.

Slopend weekeinde zo, maar wel leuk. Ik denk wel dat ik maandagmiddag een dutje ga doen, zodat ik ook weer fit ben voor het koor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga deze keer eens niet iedereen een smiley of zonnetje geven, die krijgen jullie vanavond gezamenlijk: :rose::). Wel lees ik eerst alles en wens iedereen alvast een succesvol weekeinde (mijzelf natuurlijk ook).
Trouwens iedereen die een mijlpaal bereikte vandaag: hartelijk gefeliciteerd. :present:

@Blacky,
Sterkte met het overlijden van je vriendin/kennis.
:rose:

@Stien,
Wat betekent h.h.w.?

@Medoc,
Je eerste dag zit er op. Hoe ging het? Je kijkt er vast met trots op terug.

@Safi,
Bedankt voor het liedje Surviver en het verhaal Even.

@TACTUS,
Welgefeliciteerd met die prijs. Ik hoop dat jullie de nodige aandacht krijgen in de pers.

@Roza,
Gefeliciteerd dat het aanmelden gelukt is.

En ik zie nu dat iedereen al in zijn / haar bedje ligt.
Dat ga ik nu dus ook doen.

Ik zie of ik morgen en overmorgen tijd vind voor het forum, anders wordt het misschien wel pas dinsdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOI, Corinne,
Het gaat goed met je, hè? Fijn voor je!
Het wordt vast moeilijker om iedere dag mee te schrijven, maar, zoals je weet, ik heb heel veel aan je gehad (en nog natuurlijk!)
Het is met mij heel snel héél goed gegaan, na een haperende start!
Ik hoop dat je een heel lekker weekend he!
Veel liefs, slaap lekker!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...