pepita55 Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Pippi, kan ik niet mee?Heerlijk voor je, geniet er maar van. Ik ken de Loosdrechtese plassen, kom zelf uit Nieuwkoop.(woon ik allang niet meer hoor), het is daar prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Helaas vind ik de smaak van alcohol en dan vooral van sterke drank wel erg lekker. Ik mis het ook wel eens hoor!Alternatieven voor mij zijn vooral vruchtensap (banaankiwi) vermengt met water of spaZo, mijn hond loopt al de hele tijd te kwispelen, wat wil je als je hele vriezer gevuld is met eten speciaal voor hem. Er kan echt niks meer bij en hij heeft al wat restjes van me gehad tijdens het snijden.het is zelfs zo dat ik nu in de oven stukjes long aan het drogen ben die als beloning kunnen dienen en zo ook nog even wat ander vlees ga drogenDuck is ook goed spul, maar mij iets te duur en er is niks leukers dan je hond te zien knagen op een karkas of een ribstuk!maar genoeg enge verhalen, het leek hier wel even een slachthuisalles is weer opgeborgen en opgeruimd en voorlopig heeft Tapas genoeg te eten, nu ik nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Ja Charlie,Maar het is toch zo ,dat ik er behoorlijk ziek van geworden ben.ik las een keer een spreuk.Ook weinig alcohol kan teveel zijn.Voor mij is het heel belangrijk, dat ik de gewoonte van het dagelijkse gebruik doorbreek.en ik vind dat iedere keer om 5.30 met een glaasje voor je neus zitten ook zo vreselijk oubollig.Vanavond neem ik op jullie gezondheid een lekkere hippe alcoholvrije cocktail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Oke Pippi, nog een romantisch weekendje ook, Dan had ik mezelf niet uitgenodigd hoor hihi.veel plezier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Pippi,een heel plezierig weekend. Amsterdam is een leuke stad om af en toe naar toe te gaan. Van alles te doen dus geniet ervan.Shiny,ik zie dat je ingelogd bent. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Pepita, ik zei ook dat ik HELAAS meer dronk....wilde bijna dat ik het op 6 had kunnen houden...Daarmee onderken ik jouw probleem absoluut niet hoor, dat je dat niet denkt!! Eén kan er al een te veel zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 En dan te bedenken dat ik erom bekend stond dat ik zo goed tegen alcohol kon. Ik kon drinken als een "vent"vond men! Ik was er nog een tijd trots op ook:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Ha, hier nog 1...........en alles door elkaar, no problemo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Charlie,hoe gaat het met je dochter? Mag ze alles weer doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Of het mag weet ik niet, maar ze doet het wel!!!!Nee, gaat heel goed, staat nog wel onder controle voor dr bloeddruk, die blijft wat hoog, maar verder gaat het super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Mooi om te horen!Fijn voor haar dat ze weer voor haar eigen gezin kan zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Ja, is helemaal geweldig!!! En nu ga ik lekker regelmatig op VISITE!!! Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Pippi,dat is een hele grote hobbel die je dochter heeft genomen! Nu is het gemakkelijker om meer van zulke stapjes te nemen!Jij kan met een gerust hart weg dit weekend, kan jij ook even de tijd voor jezelf hebben. Daar wordt iedereen beter van.Charlie,VISITE. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Heerlijk Pippi, dat ze dat weer durfde na die traumatische ervaring!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Hoe is het met jouw spijbelaartje Gem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nobody Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Hallo blackyElk afscheid is de geboorte van een herinnering, hoe pijnlijk het ook is om iemand te verliezen, en geloof me ik weet wat het is, ik heb 3 vriendinnen verloren in 2 jaar tijd.Maar de herinneringen zullen altijd blijven en die moet je koesteren.Sterkte Knuf Monique Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Mijn spijbelaartje heeft herfstvakantie nu en hangt om het te vieren nu in de kroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Anjo ik denk dat je best mag zeggen dat je wel een rumbonbon lust (yeacchh, vind ik ook vies) maar niet als je verlekkerd gaat vertellen hoeveel glazen wijn je nu weer op hebt. Bij wijze van spreken dan hè. Ik denk ook niet dat er iets mis is met kaasfondue, tenzij iemand de rest van de wijn door het strotje giet. Is Emend een middel tegen misselijkheid na chemo? Ik kreeg het merk Apripan (geloof ik) en dat hielp wel redelijk goed, maar als die lichtbak nou beter helpt, dan dan liever dat. Heb al genoeg geslikt van mijn leven, zullen we maar zeggen.Ach in mijn drinktijd was ik in staat om desnoods antivries te drinken als het maar een roes gaf. Ik vind de term "vervangende drankjes" ook eigenlijk niet zo goed, net of dat surrogaat is voor "The Real Stuff". Charlie ben je weer uit je nachtdiensten?Tapas, Maxie krijgt tegenwoordig ook karkassen. Goede tip, je hebt er zo urenlang geen kind aan. Er komt wel ondertussen een wat moordlustige blik in zijn ogen als we langs de kinderboerderij gaan, zou dat wel goed zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 En Pippi, ik wens je een superfijn weekend aan de Loosdrechtse Plassen, geniet ervan en dat het weer maar mooi moge zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Nou Benthe, omdat ik ziek was heb ik me maandag ook maar ziek gemeld, maar as woensdag gaan we er weer voor hoor!!!!Dus Max barft ook?? Ik zou hem eens loslaten in de kinderboerderij, dan weet je gelijk of ie echt moordlustig is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Ach Gem...zo vroeg al en op deze leeftijd................zou mn moeder zeggen, hahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Tapas,hoe droog je vlees in de oven, en hoelang moet het?groetjes, Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Hoi Charlie!Hoe gaat het ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Goedevandaag lieve mensen,Heb een paar dagen forumlezen gemist maar vandaag het (dag)draadje weer opgepakt. Dag 16 loopt al weer op z'n eind, en Marion, je zag het zelf al, dat was woensdag nog maar twee weken. Ga wel voor die drie weken die jij me al toedichtte.Het meest gruwelijke woord dat ik vandaag gelezen heb hier, zou moeten zijn "alcohol" maar er was een woord dat dat in gruwelijkheid verre overtrof (voor mij dan, hè?). Dat was het woord "geitensnippers".... Getsie, snippertjes geit..... Ik wens alle zieken en gezonden een goed weekend. De zieken wens ik daarbovenop ook een goede gezondheid toe. Groetjes, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2007 Heel goed, dank je Tolie.Ik zou bijna de link naar mn forum geven, daar staan ook allerlei recepten op om zelf versnaperingen te maken voor je hond, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden