Spring naar bijdragen

Vrijdag 19-10-2007

Sjakkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helaas vind ik de smaak van alcohol en dan vooral van sterke drank wel erg lekker. Ik mis het ook wel eens hoor!
Alternatieven voor mij zijn vooral vruchtensap (banaankiwi) vermengt met water of spa

Zo, mijn hond loopt al de hele tijd te kwispelen, wat wil je als je hele vriezer gevuld is met eten speciaal voor hem. Er kan echt niks meer bij en hij heeft al wat restjes van me gehad tijdens het snijden.
het is zelfs zo dat ik nu in de oven stukjes long aan het drogen ben die als beloning kunnen dienen en zo ook nog even wat ander vlees ga drogen
Duck is ook goed spul, maar mij iets te duur en er is niks leukers dan je hond te zien knagen op een karkas of een ribstuk!
maar genoeg enge verhalen, het leek hier wel even een slachthuis

alles is weer opgeborgen en opgeruimd en voorlopig heeft Tapas genoeg te eten, nu ik nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Charlie,
Maar het is toch zo ,dat ik er behoorlijk ziek van geworden ben.
ik las een keer een spreuk.

Ook weinig alcohol kan teveel zijn.

Voor mij is het heel belangrijk, dat ik de gewoonte van het dagelijkse gebruik doorbreek.

en ik vind dat iedere keer om 5.30 met een glaasje voor je neus zitten ook zo vreselijk oubollig.

Vanavond neem ik op jullie gezondheid een lekkere hippe alcoholvrije cocktail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
dat is een hele grote hobbel die je dochter heeft genomen! Nu is het gemakkelijker om meer van zulke stapjes te nemen!
Jij kan met een gerust hart weg dit weekend, kan jij ook even de tijd voor jezelf hebben. Daar wordt iedereen beter van.

Charlie,
VISITE. Heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo blacky

Elk afscheid is de geboorte van een herinnering, hoe pijnlijk het ook is om iemand te verliezen, en geloof me ik weet wat het is, ik heb 3 vriendinnen verloren in 2 jaar tijd.
Maar de herinneringen zullen altijd blijven en die moet je koesteren.

Sterkte Knuf Monique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo ik denk dat je best mag zeggen dat je wel een rumbonbon lust (yeacchh, vind ik ook vies) maar niet als je verlekkerd gaat vertellen hoeveel glazen wijn je nu weer op hebt. Bij wijze van spreken dan hè. Ik denk ook niet dat er iets mis is met kaasfondue, tenzij iemand de rest van de wijn door het strotje giet. :D
Is Emend een middel tegen misselijkheid na chemo? Ik kreeg het merk Apripan (geloof ik) en dat hielp wel redelijk goed, maar als die lichtbak nou beter helpt, dan dan liever dat. Heb al genoeg geslikt van mijn leven, zullen we maar zeggen.
Ach in mijn drinktijd was ik in staat om desnoods antivries te drinken als het maar een roes gaf.
Ik vind de term "vervangende drankjes" ook eigenlijk niet zo goed, net of dat surrogaat is voor "The Real Stuff".
Charlie ben je weer uit je nachtdiensten?
Tapas, Maxie krijgt tegenwoordig ook karkassen. Goede tip, je hebt er zo urenlang geen kind aan. Er komt wel ondertussen een wat moordlustige blik in zijn ogen als we langs de kinderboerderij gaan, zou dat wel goed zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag lieve mensen,

Heb een paar dagen forumlezen gemist maar vandaag het (dag)draadje weer opgepakt. Dag 16 loopt al weer op z'n eind, en Marion, je zag het zelf al, dat was woensdag nog maar twee weken. Ga wel voor die drie weken die jij me al toedichtte.

Het meest gruwelijke woord dat ik vandaag gelezen heb hier, zou moeten zijn "alcohol" maar er was een woord dat dat in gruwelijkheid verre overtrof (voor mij dan, hè?). Dat was het woord "geitensnippers".... Getsie, snippertjes geit.....

Ik wens alle zieken en gezonden een goed weekend. De zieken wens ik daarbovenop ook een goede gezondheid toe.

Groetjes, Koh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...