Gem Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Niet dom, begrijpelijke vraag....Alcohol De Baas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Tolie:$..kijk me nou eens blozen!Je bent zelf ook een steunpilaar hoor door er te zijn en droog te blijven! En altijd vol support naar anderen toe..geweldig!Blacky daar hou ik je aan!#Corinne..fijn te horen dat je je vermaakt hebt en zou je graag met pet en al op een bijeenkomst zien.Niemand heeft gereageerd op mijn oproep om gezamelijk FREE HUGS uit te delen ergens misschien kennen jullie het niet?...dan moet je gewoon even googelen naar FREE HUGSGem ..jij ook een leuke dag gehad!Medoc...vind het ook een goed gebaar naar An toe en het zal je morgen vroeg nog beter bevallenAn...sterkte meissie...ik hoop dat je al lekker in je bedje ligt en je man en zoon thuis zijn en over je waken...Mensen ik ga ook even met de hond rond en dan.....opslomen:heart:..welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Overigens hoeft dat niet perse alcoholvrij te zijn. Het kan ook betekenen dat je succesvol kan minderen en je drinken onder controle hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Welkom Amariana...het beste besluit van je leven...dus blijf nog even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Lieve Safi,Lekker wandelen en welterusten straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amariana Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Tja, echt dom en ben niet eens blond, kan je nagaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Hoi Toliegaat supergoed hier!!Safi, waar stond die oproep dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amariana Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Lijkt me een leuk forum hier, hoop dat t me helpt, voor vandaag ff genoeg indrukken hier verzameld.Tot morgen en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Niemand heeft gereageerd op mijn oproep om gezamelijk FREE HUGS uit te delen ergens misschien kennen jullie het niet?...dan moet je gewoon even googelen naar FREE HUGS safi als jij moest weten wat ik aanstaande zaterdag en zondag ga af knuffelen madre mia en ja houdt er mij maar aan ivm die tortilla stien van harte met de bevalling van deze adb baby gem fijn te lezen dat ook jij eenfijne dag gehad hebt ben gisteren eens gaan kijken naar die site van kroller muller mooi an ik hoop dat je een beetje kan slapen safi was precies john lennon in mijne free hug ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 zoiets: [link verwijderd] //??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Oke luitjes, allemaal een hug, ik ga lekker slapen! Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 @BamBam,Aardige citaten, om over na te denken.@RJB,Sterkte maandag bij het aanhoren van je straf.@Water,Ik probeer het leven over mij heen te laten komen en te verassen.Is soms best lastig, het betekent nl. aanvaarden.@Blacky,Het kan soms even duren voor je went aan steunzolen. Mijn broer heeft lang steunzolen gehad en van de eerste keer kan ik me nog herinneren hoe hij mopperde. En dat is toch bijna 40 jaar geleden.Die pa van je had toch humor met zijn 3 maten glazen.@Gem,Toen ik nog verstrikt zat in het web van de alco kon ik niet genieten, nu wel. Ik word nog een echte levensgenieter zo.@Benthe,Soms leidt piekeren tot iets goeds, maar helaas meestal tot rondtollende, hinderlijke gedachten.@Water,Jammer dat je de catroon zelf er niet bij kon zetten. Vind het ook lekkere humor.@An,De twijfel is een vervelende gremlin.@Tapas,@Pepita,Ik praat nog evenveel hardop met mezelf. Ik heb dat altijd al gedaan. Soms kijken mensen me dat wel eens aan. Ik trek me er niet zoveel van aan, ik vind mezelf een leuke gesprekspartner. We zitten meestal wel op een lijn.@Medoc,Vanaf 00.00 uur vannacht niets meer? Mijn zegen en aanmoediging heb je.Welke tijd denk je dat voor je haalbaar is op de halve marathon?@Safi,Moordgriet.@Tolie,Het loopt geölied. Doorgaan!@Benthe,Ik heb eens ergens gelezen dat kaalheid de markantheid van je hoofd aangeeft (de woorden waren mooier dan die ik hier neerzet).Ik kan het beamen, want de zus van een ex-collega had dat ook gedaan, een niet van je nooit niet een pruik-vrouw. En weet je? Het stond haar goed en gaf haar innerlijke kracht aan. Ik denk dat het jou ook goed staat. De kracht die jij hier uitstraalt, is volgens mij merkbaar aan je 'nieuwe coupe'.Zie al met zo een petje als ik tegen de kou buiten.@Delta,Met je fantasie is niks mis. Een ander keertje vlieg ik met je mee.@Anna,Ik hou er van me iets goeds voor en nog meer dat dat dan ook lukt en nog veel meer als me dat elke dag lukt. Mijn wens is dat dat zo doorgaat tot het eind van mijn leven. Dan kan ik op de vooravond van mijn definitie overgang zeggen: ik ben alcohol de baas geworden.Pink ik hier prompt een traantje weg. Leuke oplossing voor het piekeren, alleen Benthe en velen met haar zullen dan een velletje papier, een pen en evt. een leesbril op het nachtkastje moeten leggen.@Tapas,Ik pieker ook weleens, maar ik noem het brainstormen met mezelf.@Mara,Je bent al de tweede gelukkige vandaag wat betreft het aanmelden. Prettig.@Charlie,@Anjo,Misschien gaan ze nu ervaren waarom jij hen steeds hebt voorhouden bepaalde zaken per se niet te doen. Wie niet horen wil, moet voelen, gaan ze nu aan den lijve ondervinden. OK het blijven je kinderen, maar een passende straf zal hun een les zijn.Sterkte maar weer.@Soothe,Een schrale troost: de vinder zal blij zijn.Knuffel.@Stien,Als het waar is wat Safi vertelt, dan van harte en een heel veld met :present:A propos, hoe gaat het thans met je schouder?@An,Jakkes! Is verder alles goed?@Ferry,@Knuffie,Een knuffel voor jou en je moeder.@Soothe,Ik kan wel ondeugend uit een hoek komen. Moet er wel bij zeggen dat ik idd nooit iets slechts wil doen.@Medoc, Ik zou de restjes toch maar weggooien als ik jou was. Ik ga hier uit van mijn eigen alcokaraktertje.@Tolie,(je bericht van 22.57) Ik ben bijna klaar.@Gem,Als je verkeerd rijdt, kom je plekken waar je anders niet komt.@Amariana,Welkom hier en succes met adb worden/zijn.@Safi,Je gaat me ooit wel eens met die pet op zien. Zit er trouwens over te denken om er nog een te kopen voor bij mijn 'deftige, zwarte krijtstreepjes pak'. Ik zag er in dezelfde winkel eentje. Moet ik wel eerst de zoom van die broek naaien, want ik wil wel zeker zijn dat die per erbij past.@Charlie,Ik ben net op tijd klaar om je welterusten te wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Hè, dank je, Gem!Ik ben heel blij met je slingers, en ik loop de hele dag te grinniken omdat ik een maand heb gehaald! Niet te geloven, en Stien dat x 9!!Ineens lijkt drankdebaas mogelijk te zijn! Hoewel ik er langzamerhand van overtuigd raak dat ADB in mijn geval toch ook alcoholVRIJ moet zijn!Mijn hemel, ik heb jullie in het begin zo zeurderig gevonden: " ja, maar Ãk kan nooit meer drinken!"En ik dacht dan: ach mens, even afkicken en dan sociaal drinken! Ik vond het zo gek dat bijna iedereen zei: nee, ik kan nooit meer drinken!En nu, zie hier, heel langzaam begin ik er ook in te geloven, nog wel een beetje tegenstibblelend, maar toch...Nou ja, eerst vandaag maar niet..kunst!nou ja, IK DRINK MORGEN NIET!!wie doet meee?liefs, Tolie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 lieve tolie ik doe binnen vijf minuten met jou mee want dan begint er een nieuwe dag dus weer voor 24 uurtjes ga ik er tegen aan corinne inderdaad met de humor van mijne pa was niets mis is nu met de mijne in het algemeen ook niet hoor charlie slaapzacht andere mensen ook slaapzacht en aan mijn eigen ook slaapzacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 @Tolie,Je schrijft hier zo een beetje wat ik destijds dacht.Ik vind dat daar nu juist de overtuigings- en ondersteuningskracht van het forum zit. De niet-aflatende aanmoedigingen, schopjes onder de kont, knuffels enz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Over 2 minuten beginnen die vrolijke 24 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 IK DRINK VANDAAG NIET! WIE DOET MEE??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 ...dat zijn er dan twee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Tolie en Stien, van harte gefeliciteerd!!! Dat voelt goed,he?!Corrinne en Gem, fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.Safi, er is niemand die je zo onderuit kan halen als familie. Trek het je niet aan.An, het klinkt eng. Hopelijk lig je nu lekker in je mandje.Het klinkt alsof de meeste van ons lekker gaan. Mijn gremlins zijn ook weer vertrokken.ze mogen van mij altijd op de bank zitten zolang ze maar geen koffie verwachten.Ik heb echt het idee dat mijn knopje weer om is. Het is gewoon even moeilijk om met gevoelens om te gaan.Blacky, je gaat goed volgens mij. Weltruste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 @Gem,Vanzelfsprekend doe ik met je mee. Ja, ja en ik heb een feestje!@Anjo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Ik ga verstandig zijn en opslomen.Anjo,ik ben blij dat het weer beter gaat.Tolie,jij gaat je TWEEDE maand in! zet hem op!Corinne,leuke dag morgen. Slaap lekker na de leuke dag van vandaag.Karin,gaat het goed?Welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 @Gem,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Hoe zou het met Kaia zijn. Ze is nu een week weg. Hoe is het in de jungle?Q, Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Tapas, Cpas, Toliepas gaat haar mandje in, tevreden en voldaan!Slaap lekker, dames!Tolie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2007 Medoc! top dat je vandaag al droog houd! of eigenlijk gisteren alweer, tijd vliegt. Je hebt nu dus je eerste alcoholvrije dag er al op zitten! gefeliciteerd joh!Ik ga zo naar bed, heb vanavond bij mijn ouders gegeten waar ook een tante en oom waren, erg boeiend.. heb nooit zoveel met die tante en oom gehad maar eigenlijk was het wel erg leuk om ze wat beter te leren kennen. Mijn vader is dan toch degene die het meeste drinkt, dus heb dat toch van hem georven denk ik. Ik heb zelf anderhalf glas wijn gedronken, had net zo makkelijk niet gehoeven, deed niks behalve dan dat het wel wat triggerde maar ik kon ook stoppen daarna en veilig langs de snackbars naar huis fietsen zonder daar een tussenstop te doen voor meer drank! dus ik ben tevreden.Als ik dan naar mijn vader kijk, sherry voor het eten, glas of 2 a 3, wijn bij het eten, glas of 3, en dan na de koffie toen de rest aan het fris ging ging hij weer verder met de sherry... dan is dat zo herkenbaar en ben ik toch blij dat dat voor mij niet meer hoeft.De laatste tijd heb ik meer trek gekregen maar het er toch niet voor over om lam te gaan... dat vind ik wel een erg goed teken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden