Kohtje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 PAFFFF..... goeievandaag..... tjsa sorry, niet subtiel... ... als ik subtiel moet zijn, nu effe zeggen, ben nog niet helemaal los, kan nog effe wachten en zonodig me van dit helpende forum terugtrekken om m'n eigen plan te trekken... de drank trekt enorm hoewel eigenlijk zonder reden..... maar wil hier geen tere zieltjes voor de schenen schoppen... dus zeg het maar: mag ik hier komen of liever niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Pippi je maakt me aan het lachen! je weet wel leedvermaak en all that! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 He Kohtje..schop mij maar even dan schop ik lekker terugAch kerel drank is toch niets aan..neem iets gezonds..maak jezelf een lekker fruithapje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Of ga naar de bioscoop..of bel een vriend die je al lang niet hebt gezien en nodig die persoon uit te eten...of ga gewoon een stuk hard fietsen..wie heeft er nou zin aan drank...wordt je alleen maar katerig van..en een houten hoofd...ook niets aan...en dat rot gevoel de volgende dag...droge bek...zere ogen...verschrikkelijk moe...nee dat zou ik maar niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Zeg het maar Kohtje...ik ben hier de hele middag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juul Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Goeiemiddag dan maar, jeetje wat veel mensen hier, 1e aanblik leek het me een stil forum.Dit kan nog wel eens wat steun opleveren, vandaag moet mijn 1e drankvrije dag worden...Heb me overigens nu 2 keer voorgesteld, de ene keer bij thema's met wat vragen.De andere was bij "wie is wie", hier wat meer over mijn achtergrond. (ook hier al wat vragen gesteld).Wat zijn gremlins? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Hoe bedoel je Koh, ga je het nog doen of heb je het al gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ja Koh, snap het ook niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ach Kohtje is een beetje moe want hij heeft trek..maar als ie daar aan toe geeft dan wordt ie nog veel vermoeider Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Juul een gremlin is wat Kohtje nu heeft...een klein stemmetje wat zegt ..toe maar hoor.. iedereen drinkt ...als jij trek hebt dan doe je dat toch gewoon...of je puberkind in je dat geen verantwoordelijkheid voor je leven wil nemen en daarom bij elke rot gedachte of rotgevoel zegt ...nou ga dat maar even verzuipen zoals we dat normaal altijd deden.wat nou stoppen ...ik heb drank nodig...ik moet drank en ik wil drank..en het gaat niemand aan wat ik met mijn leven doe.Nou dat is je Gremlin en die spreekt drankjank taal...zo'n beetje als Kohtje..net deed..en die kan je verslagen door 9X STOP te roepen..niet meer en niet minder of door helpende gedachten te herhalen.Van ...zonder alcohol is het leven veel beter...en anderen drinken misschien wel..maar ik ben wijzer..ik neem liever iets gezonds voor mijn lichaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Juul een hele beste beslissing!!!!!!! Zal niet makkelijk zijn vandaag, maar weet waarom je vandaag niet drinkt... je bent op weg naar een echt leven. Heb nog een reactie gegeven bij 'wie is wie'.Ik wil eigenlijk ff slapen, liggen, maar zit hier recht op te zitten, want als ik ga liggen draait alles als een tol. Een hele nare kater, gratis voor niks, zonder drank. Sjemig hoe kom je daar vanaf.Dokter nog eens gebeld en kan morgenmiddag komen, nou geweldig zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Anders ga je toch gewoon weer naar eerste hulp An..als het straks niet beter is..daar kunnen ze gelijk scannen en zo..wat een dokter.dat ie je niet sneller wil zien..kan ie niet zo nog even op huisbezoek komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juul Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 @rbjIkzelf kreeg bij de rechter de keuze tussen 1300 boete of 30 uur dienstverlening, aan je boete te zien zou je toch wel bericht moeten hebben gehad van het CBR. (hoelang is het geleden?)@anHoelang ben je al gestopt dan?Ik denk de hele middag al aan alcohol, terwijl ik normaal makkelijk tot 8 uur drank laat staan... (daarna is het hek van de dam)Moet zo maar eens een wandeling doen, wat boodschappen enzo, maar dan geen alcohol kopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Ja Juul dat is een goed idee...afleiding..ga je huis lekker uitsoppen...wandelen...vrienden bezoeken...bioscoop...maar GEEN drank in huis halenBen je trouwen een vrouw of een man want je kan je icoontje veranderen hoor als je naar profiel gaat kan je alle icoontjes bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Heb je niets meer te eten in huis Juul? Kijk nog eens goed in je keukenkastjes? Soms is het op zo'n moment beter om maar niet naar de supermarkt te gaan. Je vindt vast nog wel ergens een blikje met iets lekkers, of een tomaatje en een doos eieren en wat brood. Bak maar wat en blijf vanavond gewoon thuis. Koffie? Kom op joh, je komt echt wel door die eerste ontwenningsverschijnselen heen. Is even eng, gaat snel weer beter.Trouwens dat wilde ik ook even tegen Pin zeggen. Hup, niet flauw doen, gaan voor die eerste dag... en de dag daarop.An, als jij de rollingen krijgt als je gaat liggen heb je dus een hersenschudding, het is niet voor niets dat ze je de eerste nacht elke twee uur moesten wakkermaken. Met een hersenschudding moet je geen spatsies maken. Ga maar liggen en heb je iemand die jou op gezette tijden een kop thee brengt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Safi, ik moet weer erg om je lachen.Als ik me jou voorstel zie ik een stuiterbal met héle lange armen en héle lange benen voor me...Blacky zie ik ook als een stuiterbal, maar dan wat kleiner..Grappig hoe je van iemand een voorstelling kan maken, waaarschijnlijk heel anders dan de werkelijkheid!?En Kohtje, gewoon weer oppakken waar je gebleven was. Eens zal de laatste uitglijer zijn geweest, waarom niet deze?liefs, Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Hallo allemaal,Iedereen met een mijlpaal: gefeliciteerd.Iedereen die het moeilijk heeft: STERKTE.Ben net lang genoeg ingelogd geweest om het bericht van Juul te beantwoorden en een pb'tje.Ik heb een fijne dag gehad en nu moet ik gaan koken. Ik wil vroeg eten, want ik moet nog naar koor.Ik kom straks terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 RJB... helemaal met je eens... In 2005 werd ik tijdens een routinecontrole aangehouden. en ver***** als het niet waar is: het was de eerste keer dat ik bezopen achter het stuur kroop.... Tja, klinkt ongeloofwaardig maar ik alleen weet dat het absoluut waar is// moest toen nog effe gauw voordat m'n vrouw thuiskwam een fles wodka in huis halen... had al ruim een liter op op dat moment..... maar moest wel zonder bibbers die avond ook nog doorkomen......snap je????? Nou ja, gesnapt tijdens een l**lige routinecontrole... Papieren vroegen ze... had ik bij me.. Ruik ik iets van alcohol, vroeg die agent..... Tja , tuurlijk blazen. Heb me gelukkig op dat moment zover kunnen bedwingen dat ik niet zei: Kan niet want Wodka schijn je niet te ruiken.... Nou ja, alco-wanorde ten top, zou ik zeggen..... Uiteindelijk bleek ik bijna (normaal gesproken) dodelijk achter het stuur te hebben gezeten.... Niks gebeurd, maar toch... Veroordeeld tot een anderhalf jaar rijontzegging (door de rechter zelf teruggebracht tot een jaar) en 42 uur taakstraf...(zoniet dan 3 weken gevangenisstraf)... Pfff, voel me nog steeds een enorme crimineel... schuld, schuld, schuld.... en waarom??? ik ben toch eigenlijk ook maar een slachtoffer...... Maar ja, zo gezien is misshien elke dader van een misdrijf wel slachtoffer... en daar ben ik dus mee bezig. Zie misdaadfilms, =series, etc. ineens anders. Kijk ook bewuster vanuit de daderrol..... Wie of Wat is God... wie of wat is goed?? Wie of wat is zonder zonden??? Wie of wat bepaalt wat een zonde is en hoe zwaar die weegt.,,,, etc, etc, etc..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Juul, welkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 TolieHoe gaat het met je..ja wat maak je me nou ...Ik een stuiterbal met héle lange armen en benen...je hebt toch niet te diep in een glaasje gekeken:D??Maar ik ben blij dat ik je aan het lachen kan maken..net als ik altijd blij ben een berichtje van je te lezen.Moet ook maar eens gaan koken.Ik heb nog wat Tjap Tjoy en rijst van gisteren over...nou dat gaat dan weer in een bladerdeeg pakketje heb ik gelijk weer genoeg voor twee dagen..vandaag warm en morgen koud met slaEn voor wie benieuwt is naar het recept dat ik aan Gem had gestuurd.Spinazie goed laten uitlekken..alle vocht er uit drukken.Door pannenkoek beslag gooienkruiden met pepper en zoutpannenkoek bakken en dan vullen met gerookte zalm en brie.Als ik weinig geld heb bak ik vaak pannenkoeken een vul die met restjes eten van de dag ervoor,witte bonen in tomatensaus en plakjes kaas en dan dubbel vouwen en aan beide kanten bakken..erg goed na een katerNou ga ook maar ven aan de slag.O ja Juul..ik denk dat Benthe helemaal gelijk heeft..ga maar niet naar de winkel als je een beetje trek hebt en kan je niet anders vermijd de drank gang dan vooral!Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Koh, nou ga je me even een fles te ver, met die slachtofferrol. Wat iemand ook onder invloed of zelfs niet onder invloed heeft geflikt, het is nog steeds je eigen verantwoording, en dan niet l**lig doen van oh oh ik kon er toch niets aan doen.Nou als je zo denkt, prettig verder dromen dan, alleen die dromen zullen niet zo prettig zijn. Vind je het soms leuk om zielig te zijn?Pak toch de boel op joh, en doe er iets aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Kohtje wat ben je zwaar vandaagGlimlach eens naar jezelf in de spiegel.Glimlach eens naar de mensen om je heen.Glimlach eens naar binnen, elk orgaan licht op door een glimlach van jezelf.Schaterlach eens om je eigen onmacht.Schaterlach eens 1x per dag om jezelf.We wensen je een schaterlach, glimlach, grijns, big smile voor deze dag.Met humor stijg je echt overal bovenuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 van harte tapas met je vier maanden en gem met je vijf maanden hieper de piep hoera de snelheid die jij loopt is ook niet mis he als ik geen wedstrijden mee liep van 20 km dan liep ik 20 km verdeeld over de dag , tien in de voormiddag op het werk samen met de leger boys mee en s'avonds nog eens 10 op mijn eentje .een dezer dagen ga ik het weer eens proberen om erin te vliegen wat lopen betreft .zo heb ik momenteel een enorm behoefte om eens te proberen of ik het ook bij dat eene glasje kan houden langst de andere kant ken ik mijn eigen of mogelijk weet ik dat ik dit al geprobeert heb en het na een tijdje weer goed fout zat met mijn eigen dus laat dit gedacht maar weer los .kohtje brand maar los welkom juul tolie ikke stuiterbal hi hi onlangst was er iemand van een andere email groep die ik zou ontmoeten schreef ze op de site dat ze mij zag als kleine spaanse of een kenau , blijkbaar ben ik geen van alle twee zo en nu ga ik koken eens kijken of ik een soort waterzooi kan maken tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 Heb prive ook al gemeld dat ik vandaag een melancholieke dag heb.. eigenlijk geen dag om te schrijven... maar ja.. sorry mensen. Maar ja, als ik het moet laten kan ik sowiesoe meer dan de helft van m'n leven al wel gewoon weggooien.. en geeft me dus nogmaals de mij geprobeerd af te leren houding van niet gewenst... tja, wat wil ik nou eigenlijk zeggen... snap het zelf niet meer zo... ik moet niet zeuren, dan vinden ze je wel aardig.... Maar ik zeur zo veel... dan vinden ze me dus niet aardig. ?Ze vinden me maar een zeurpiet.... whaaaaaaa!!!! ik wil geen zeurpiet zijn.. wil gewoon zeggen wat me dwarszit... nou ja, kom ik hier op het forum al weer bedrogen uit........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2007 zeg dan wat je dwarszit Kohtje, maar je bent nu zo wazig aan het schrijven. en ga nou even niet piepen dat je hier op het forum bedrogen uit komt, want dat is niet zo!! Iedereen wil je graag steunen en tegen je aan praten, je mag zelfs tegen Safi schoppen, maar dan moet je denk ik wel even aangeven wat je op dit moment van ons wil en van ons nodig hebt.Het is gewoon niet duidelijk of je nou alleen een gremlin hebt of dat je al gedronken hebt, in het eerste geval ben je zeer zeer zeer van harte welkom, mag je van mij zeuren en klagen, in het tweede geval is het lastiger om op je te reageren want drank vertekent jouw denken en onze reacties. Ik ga er nu maar even van uit dat je niet gedronken hebt?Okee, Kohtje wat is er, waar worstel je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden